AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #1 Skrevet 10. juni 2018 Begge guttene på bildet er smittet av kopper. Den ene av dem var vaksinert på forhånd. Dere kan jo prøve å gjette hvem av dem som ikke var vaksinert... Anonymkode: b7ee8...e2c 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #2 Skrevet 11. juni 2018 En liten tankevekker for vaksineforkjempere. Du kan jo prøve å gjett hvem som er vaksinert. Anonymkode: f5816...d86 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #3 Skrevet 11. juni 2018 16 hours ago, AnonymBruker said: Begge guttene på bildet er smittet av kopper. Den ene av dem var vaksinert på forhånd. Dere kan jo prøve å gjette hvem av dem som ikke var vaksinert... Anonymkode: b7ee8...e2c Her er det ingen tvil om hva som har forårsaket tilstanden, da dette er en klassisk manifestasjon av kopper. Dersom gutten til venstre har vært eksponert for smitten, er det en solid indikasjon for at vaksinen har effekt. 6 minutter siden, AnonymBruker said: En liten tankevekker for vaksineforkjempere. Du kan jo prøve å gjett hvem som er vaksinert. Anonymkode: f5816...d86 Hva er det ved dette bildet som viser noen korrelasjon til en vaksine? Det er veldig mye som kan foranledige en trakeostomi. Jeg ser ikke noe poeng i å se et videoklipp av en film som allerede er kjent for dårlig kildebruk og vaklete konklusjoner. Hvis du mener en vaksine har forårsaket dette, kan du forklare meg hva som er årsaksmekanismen i tekst. Anonymkode: edd67...4c4 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #4 Skrevet 11. juni 2018 Jeg mente selvsagt gutten til HØYRE på øverste bilde. Anonymkode: edd67...4c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå