AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #1 Skrevet 10. juni 2018 Jeg elsker å bevege meg, men sliter å finne noe som er morsomt. Nå som jeg blir eldre merker jeg at forbrenninga bare blir lavere og lavere, så jeg begynner å bli litt stressa. Hva gjør dere for å få god trening på en morsom måte? Hva er det som motiverer deg? Jeg synes at yoga og pilates er deilig når jeg har sittet ei lang uke på biblioteket (jeg er student) og må få strukket skikkelig på kroppen, men ellers så dåner jeg. Det samme gjelder turgåing. Znork! Og treningsstudio, herregud, så kjedelig! Er det noe som er mer mentalt stimulerende enn mekanisk? Jeg vil trene fordi jeg liker det, ikke fordi jeg må. Jeg elsker dans, og det var det som holdt meg slank før. Jeg danset mye foran speilet på badet, men hit jeg har flyttet er det ikke mulig. Det eneste utestedet med dansegulvher i byen gikk konkurs før jul, så nå kan jeg ikke danse der heller. Nå er det bare festivaler som kan sammenligne seg, men må jo bevege meg oftere enn et par ganger i året Er det noe morsomt som man kan gjøre hjemme? Er det noen jeg bør følge på Youtube? Noe jeg bør investere penger i (har vurdert smartklokke, yogamatte og hoppetau)? Alle inspirerende tips mottas med stor takknemmelighet! 😄 😄 Anonymkode: 9e576...d08
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #3 Skrevet 10. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Prancing? Anonymkode: 7ff10...3a2 Oooh, hva er det? 😃 På Google får jeg treff på ponnier og folk i rare kostymer 😄 Anonymkode: 9e576...d08
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #4 Skrevet 10. juni 2018 Hinderløype, crossfit, sykle i terreng, Zumba, klatring, magedans, kajakk, rulleskøyter, ridning 😊 Anonymkode: 222b4...7dc 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #5 Skrevet 10. juni 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hinderløype, crossfit, sykle i terreng, Zumba, klatring, magedans, kajakk, rulleskøyter, ridning 😊 Anonymkode: 222b4...7dc Takk for gode tips! Magedans og ridning høres absolutt ut som noe for meg! Men er det ikke litt sent å starte med ridning når man er 26 år? Har inntrykk av at alle som driver med det startet da de var åtte år Sykling i terreng høres også litt morsomt ut. Fart og spenning. Skal undersøke om det finnes noe for det i min by, så jeg ikke bruker 20.000 kr på en sykkel uten å ha prøvd det. Blir litt bortkasta om jeg ikke følger det opp Anonymkode: 9e576...d08
Tvist Skrevet 11. juni 2018 #6 Skrevet 11. juni 2018 Dansekurs? Det synes jeg er gøy. Ellers er det bra å melde seg inn i en treningsklubb. Kampsport f. eks, kan man fint starte med som voksen, og man får trent hele kroppen.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #7 Skrevet 11. juni 2018 8 timer siden, Tvist skrev: Dansekurs? Det synes jeg er gøy. Ellers er det bra å melde seg inn i en treningsklubb. Kampsport f. eks, kan man fint starte med som voksen, og man får trent hele kroppen. Jeg elsker å danse og har gått på dansekurs i mange år, men jeg er blitt litt lei det. Det er for mye koreografi. Jeg liker å danse fritt og bare ha det gøy, uten noe kognetiv anstrengelse Takk for tips uansett : ) Anonymkode: 9e576...d08
Eneri Skrevet 16. juni 2018 #8 Skrevet 16. juni 2018 Du kan vel danse for deg selv uten å stå foran speilet på badet? Bare sette på musikk og danse i et rom der du ikke bumper inn i noe hele tida? Gå tur blir kanskje bedre med musikk på øret, evt lydbok eller at du laster ned en pod du vil høre på 😊
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #9 Skrevet 16. juni 2018 Har du noen gang forsøkt å trne styrke "seriøst"? Det er givende når man blir i bedre form, man kan også lære mye om kosthold og hva som skal til for å bygge muskler. Det er også ganske digg de dagene du løfter tyngre enn du har klart før Anonymkode: d2e9b...a58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå