Arkana Skrevet 1. mars 2005 #9 Skrevet 1. mars 2005 Aner ikke i cm, rekker meg nesten til skuldrene. Har tenkt å klippe meg i nær framtid, pleier å ha det noen cm kortere (sånn at jeg akkurat kan ha det bak øret).
Gjest Aurélie Skrevet 2. mars 2005 #12 Skrevet 2. mars 2005 2-3 cm nedenfor skuldrene. Håret mitt vokser FORT, så må klippe det ofte, liker å ha det i skulderlengde og har hatt denne frisyren i..hjelp..så lenge jeg kan huske
Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2005 #14 Skrevet 2. mars 2005 Til hofta akurat, var lengre før da, før jeg dreada det buhu! Men men ;D
Morea Skrevet 2. mars 2005 #15 Skrevet 2. mars 2005 Ganske mange ulike lengder egentlig. Det lengste til et stykke ned i nakken.
Gjest Coral Skrevet 2. mars 2005 #17 Skrevet 2. mars 2005 2-3 cm nedenfor skuldrene. Er vel ca der mitt hår stopper for tiden også.
Gjest Catwoman Skrevet 2. mars 2005 #19 Skrevet 2. mars 2005 Prøvde å måledet i cm, men det var vanskelig. Men hvis jeg slenger det forran skuldrene rekker det meg ned til midt på puppene sånn ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå