Gå til innhold

Et tips til damer som ønsker oppmerksomhet fra menn.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil ha oppmerksomhet fra menn så har jeg et lite tips.  Få tak i en Lamborghini Aventador(eller tilsvarende biler). Jeg kan garantere deg at du vil få mer oppmerksomhet ifra menn på 10 min enn hva du ellers vil få på 5 år. 

Anonymkode: 34cc1...94f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får plenty av oppmerksomhet når jeg kjører min slitte Skoda Fabia, jeg. I hvert fall når jeg sitter i bikini og synger av full hals til Whitney Houston. 

Anonymkode: 9f8a3...efe

• Liker 2
Skrevet

Enn om det gikk an å starte en tråd på dette forumet uten at det umiddelbart ble opprettet en mot-tråd?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, oeas skrev:

Enn om det gikk an å starte en tråd på dette forumet uten at det umiddelbart ble opprettet en mot-tråd?

Folk som hermer.... 🙄 just sayin’🤬 !!

Anonymkode: e521e...8f2

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg får plenty av oppmerksomhet når jeg kjører min slitte Skoda Fabia, jeg. I hvert fall når jeg sitter i bikini og synger av full hals til Whitney Houston. 

Anonymkode: 9f8a3...efe

Om du kun ønsker å få oppmerksomhet fra mannsgriser så er det sikkert en god ide.  :)

Anonymkode: 34cc1...94f

AnonymBruker
Skrevet

Menn som elsker biler😐 ikke min type mann. Hvis ræva mi ikke får deg til å snu etter meg så er du def homo, mkay.

Anonymkode: c7bf3...e2c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, oeas said:

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Folk som hermer.... 🙄 just sayin’🤬 !!

Anonymkode: e521e...8f2

Eller så er dette et tilfelle et enda vanligere KG-fenomen: Én bruker oppretter flere tråder med tilsvarende tema.

Anonymkode: 4ae44...3d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...