AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #1 Skrevet 10. juni 2018 Hvor i Oslo kan man nye en god frokost? Hvilke kafeer o.l. kan anbefales? Anonymkode: 06d2f...09f
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #2 Skrevet 10. juni 2018 Gunnars generasjonsbar :) Anonymkode: 6e760...8d4 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #3 Skrevet 10. juni 2018 Det er mulig å spise frokost på flere hoteller uten å være gjest der. Ellers er min favoritt frokosten på Grilleriet i Folketeaterpassasjen https://www.grilleriet.no/frokost/ Anonymkode: e3dcd...5e1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #6 Skrevet 10. juni 2018 Veldig god frokost på Grilleriet og Grand hotel- skikkelig digg hotellfrokost. Bare å bestille bord på forhånd. På godt brød får du nydelig påsmurt bakverk med all verdens smakfullt pålegg. Flere filialer i byen. Åpent bakeri har god frokostmat. Vespa og humla ved Sofienbergparken har frokost i helgene, hvor du krysser av på en frokostmeny hva du vil spise, Liebling helt øverst på Grünerløkka serverer deilig frokost. Kaffebrenneriet og Stoclflets har enkel frokost- typ sandwich/croissant, juice og kaffe. Gud- nå fikk jeg lyst på frokost ute! Anonymkode: c473f...72e 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #7 Skrevet 11. juni 2018 11 hours ago, AnonymBruker said: Kaffebrenneriet og Stoclflets har enkel frokost- typ sandwich/croissant, juice og kaffe. Gud- nå fikk jeg lyst på frokost ute! Anonymkode: c473f...72e Minus frokoststemning. Anonymkode: a8436...adc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå