AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #1 Skrevet 10. juni 2018 Jeg har vært i et forhold med en mann i 5 mnd nå. De siste 3 mnd har vært avstandsforhold. Personlig synes jeg det er vanskelig med avstandsforhold når vi ikke har vært sammen så lenge og det ikke er bygget noe ordentlig grunnlag mtp tillitt og trygghet. Det er ikke alltid jeg hører fra han i løpet av dagen og hvis jeg gjør det vil han ikke alltid si hva han har gjort (han sier at han ikke gjør noe spennende som er verdt å dele - hver dag er lik etc). Men jeg vil høre om disse små, uinteressante tingene fordi jeg er nysgjerrig på hva han gjør og hvordan han har det. Jeg bryr meg jo. Særlig når dette er den eneste form for kontakt vi har, vi ses jo ikke på tilsammen 6 mnd. Dette synes han er latterlig. Han har kalt meg masete fordi jeg spør hva han har gjort og vil holde igang en samtale. Hvis jeg forteller noe fra dagen min får jeg ikke noe særlig svar på det. Jeg har spurt hva han vil og hva han vil prate om og da sier han helt vanlige ting. Men han vil jo ikke det heller.. Han vil ikke kutte kontakten heller og vil fortsette å være i et forhold. Uansett. Dette har ført til at jeg føler det blir en avstand mellom oss og at jeg blir skyvet lenger og lenger bort. Og han vil heller ikke ha kontakt med meg når jeg "maser". Derfor har vi hatt en pause nå de siste ukene for at han skal få fred og tid. I dag sendte jeg melding til han (vi ble enig om at jeg skulle ta kontakt i dag) og da sa han at han hadde det mye bedre uten meg. Det er litt trist og høre fordi jeg har prøvd så godt jeg kan å gi han tid og rom. Han gir litt miksede signaler når han sier han vil være i et forhold, samtidig ikke deler så mye av seg selv og virker interessert. Og når han sier han vil ha en pause for å få fred og gir meg en ny mulighet til å få ha kontakt med han når den tiden er over, samtidig sier han har det bedre uten meg. Anonymkode: 411df...d4c
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #2 Skrevet 10. juni 2018 Han er ikke intressert i deg. La han være. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: da sa han at han hadde det mye bedre uten meg Hvorfor skal du presse deg innpå han når han ikke vil ha noe med deg å gjøre. Finn deg noe bedre å bruke tiden på, for din egen skyld! Anonymkode: a3dc5...393 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #3 Skrevet 10. juni 2018 Han forsøker å gjøre det slutt med deg på en feig måte og du tar ikke hintet. Du burde dumpe han. Anonymkode: b0b93...575 8
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #4 Skrevet 10. juni 2018 Hvorfor gidder du å være sammen med denne fyren? Dump han. Han prøver åpenbart å dumpe deg, men er for feig til å si ordene Anonymkode: 94168...cda 5
exictence Skrevet 10. juni 2018 #5 Skrevet 10. juni 2018 Når han sier han har det mye bedre uten deg, så synes jeg du for din egen skyld skal ta hensyn til deg selv og la ham være. La deg selv ha muligheten til å treffe på en annen som viser at han bryr seg om deg. Det kan godt være at han er forvirret i hans følelser, og den virkelige sannhet er at han vil være i et forhold med deg. Men det er absolutt ikke sunt for deg å være i et forhold der du blir fortalt at han har det mye bedre uten deg. Mange kan si sånt i irritasjon eller i sinne, i frustrasjon eller hvis man er deprimert. Hvis du virkelig vet at det er han du vil ha, så må du fortelle ham bestemt at du aldri vil høre ham si at han har det mye bedre uten deg. For enten er dere i et forhold og gjør det beste ut av det. Snakker med respekt og prøver å være til det beste for sin partner. Eller så skilles man. 4
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #6 Skrevet 10. juni 2018 53 minutter siden, exictence skrev: Når han sier han har det mye bedre uten deg, så synes jeg du for din egen skyld skal ta hensyn til deg selv og la ham være. La deg selv ha muligheten til å treffe på en annen som viser at han bryr seg om deg. Det kan godt være at han er forvirret i hans følelser, og den virkelige sannhet er at han vil være i et forhold med deg. Men det er absolutt ikke sunt for deg å være i et forhold der du blir fortalt at han har det mye bedre uten deg. Mange kan si sånt i irritasjon eller i sinne, i frustrasjon eller hvis man er deprimert. Hvis du virkelig vet at det er han du vil ha, så må du fortelle ham bestemt at du aldri vil høre ham si at han har det mye bedre uten deg. For enten er dere i et forhold og gjør det beste ut av det. Snakker med respekt og prøver å være til det beste for sin partner. Eller så skilles man. Jeg har lyst til å la han være. Før vi tok pause sa jeg at hvis du vet nå at du ikke vil ha noe mer med meg å gjøre så kutter vi kontakten nå. Fordi jeg vil ikke bli såret mer nå og vi begge kan gå hver for oss nå. Men det ville han ikke. Han ville fremdeles være i et forhold og tror vi kan ha godt med tid fra hverandre. Derfor gjorde det så vondt når han sa han hadde det bedre uten meg. Jeg prøvde å kutte kontakten og gjøre det slutt, men han ville heller ha pause. Virker som han sa det for å såre meg og få meg til å jobbe ekstra for å få han tilbake. Anonymkode: 411df...d4c
exictence Skrevet 10. juni 2018 #7 Skrevet 10. juni 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lyst til å la han være. Før vi tok pause sa jeg at hvis du vet nå at du ikke vil ha noe mer med meg å gjøre så kutter vi kontakten nå. Fordi jeg vil ikke bli såret mer nå og vi begge kan gå hver for oss nå. Men det ville han ikke. Han ville fremdeles være i et forhold og tror vi kan ha godt med tid fra hverandre. Derfor gjorde det så vondt når han sa han hadde det bedre uten meg. Jeg prøvde å kutte kontakten og gjøre det slutt, men han ville heller ha pause. Virker som han sa det for å såre meg og få meg til å jobbe ekstra for å få han tilbake. Anonymkode: 411df...d4c Da sier du at denne gangen går du. Du aksepterer ikke at han sier det. Da har jeg det definitivt bedre uten deg. Tro meg, det gjør vondt nå, men med tiden vil du ha det bedre. 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #8 Skrevet 10. juni 2018 4 minutter siden, exictence skrev: Da sier du at denne gangen går du. Du aksepterer ikke at han sier det. Da har jeg det definitivt bedre uten deg. Tro meg, det gjør vondt nå, men med tiden vil du ha det bedre. Det er det beste. Anonymkode: 411df...d4c
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #9 Skrevet 10. juni 2018 Høres ut som han ikke respekterer deg og dine følelser. Her hadde jeg satt foten ned og sagt "Jeg gidder ikke å høre på at du sier sånne ting, det sårer meg og det er ikke sånt man sier til folk man er glad i. Om du har det bedre uten meg så gjør vi det slutt nå, jeg fortjener bedre enn å bli satt på vent. Ha det fint." Anonymkode: 56a42...2e6 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #10 Skrevet 10. juni 2018 Han liker tydeligvis å herse med andre for å hevde seg selv. Han har tak på deg og vet å utnytte det til sine fordeler ved dytte deg ned i søla og vri deg som en klut og henge deg til tørk til neste runde. Han et rasshøl og du får det bedre uten en drittsekk som han. Anonymkode: ba895...7b9 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #11 Skrevet 11. juni 2018 Minner meg om da jeg og min eks akkurat hadde begynt å finne tilbake til hverandre, og jeg fikk en liten "breakdown" fordi jeg ikke følte meg sett og respektert, og kritiserte han for det. Da presterte han å si "av en eller annen absurd grunn jeg ikke begriper, så er jeg glad i deg" - det er ord som aldri har forsvunnet fra hodet mitt. Jeg har aldri hatt lyst å måtte kalle han for en eks, eller å la han bli en eks, han var alt jeg ville ha, men det ble bare verre og verre. Du kan ikke la deg selv trakkes ned av typen din, det gjør deg syk. Gi deg selv muligheten til å finne en som respekterer deg og bryr seg om deg. Du har følelser og verdi du også. Anonymkode: 9abf3...424
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå