AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #1 Skrevet 10. juni 2018 Hei! Hver sommer setter jeg meg mål om å lese mer. Om 4 dager drar jeg til syden og har bestemt meg for å lese minst en bok den uken. Jeg har aldri likt å lese, og trenger derfor tips til lettleste bøker for voksne. Helst innen krim eller noe som er basert på en ekte historie. Og helst ikke alt for tykk, da gir jeg bare opp😅 Anonymkode: e258f...d22
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #2 Skrevet 10. juni 2018 For de som ikke liker lese er det som regel viktig med noe som er spennende fra side 1. Kanskje noe in media res Jeg leser ikke særlig krim, så har ingen forslag, bare opplyser de som svarer at det nytter ikke komme med bøker du må streve gjennom 1 kapittel for å like Anonymkode: db3f6...7ab
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #3 Skrevet 10. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: For de som ikke liker lese er det som regel viktig med noe som er spennende fra side 1. Kanskje noe in media res Jeg leser ikke særlig krim, så har ingen forslag, bare opplyser de som svarer at det nytter ikke komme med bøker du må streve gjennom 1 kapittel for å like Anonymkode: db3f6...7ab Takk for tips 🤗 Anonymkode: e258f...d22
Marina234 Skrevet 11. juni 2018 #5 Skrevet 11. juni 2018 Har du hørt om boken : ikke uten min datter? Jeg har tenkt å lese en ny bok om samme emne: datteren sin historie om hendelsen. Jeg liker ikke å lese bøker. Men den boken vurderer jeg å lese
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå