Gjest ikkepålogget-Uma Skrevet 1. mars 2005 #1 Skrevet 1. mars 2005 Hei jenter! :-) Tok med meg en sånn reklame-hefte om Lumene i dag..Har sett litt i det. Lumene Blue kremer høres veldig bra ut. Står at kremene inneholder kildevann som er filtert,kalium,magnesium og natrium. Pga dette så vil ansiktet få en naturlig forsvarsmekanisme og huden får nok fuktighet og vil føles mer balansert. Var i grunnen mest intressert i Lumene Blue dagkrem og nattkrem. Står at de er for normal til tørr hud. Står at de inneholder naturlig oljer.... Lumene Blue Hydra Luminous Tinted Moisturizer er en dagkrem(tror jeg) med farge... Som i tillegg til å gi naturlig hudfarge, også gi fuktighet fra kandinavisk kildevann og beskyttelse fra havremalk og har solfaktor 6. Det jeg lurer på er om noen har erfaring med disse og om det er produkter som går til min hud. Jeg er en del plaget med uren hud(sorte prikker,kviser og miler),men huden blir heldigvis bare bedre og bedre (takket være MD Formulation)....Må ha produkter som gir nok fuktighet,men ikke tetter porene og gir uren hud...DET ER DET SISTE JEG VIL!! Noen som har noenlunde samme hud som meg som har erfaring med en av disse produktene vil jeg gjerne høre hva dere syns....har alsri prøvd ett eneste Lumene produkt i mitt liv tror jeg,så ble litt nysgjerrig når jeg så det heftet....Virket jo bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå