Gå til innhold

Må le litt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er 38 og har et sexforhold til en som er 15 år yngre. I går ble jeg oppringt av ei lita berte 21 år som skjelte meg ut, kalte meg ekkel, gammel osv osv og masse annet skit fordi jeg har dette forholdet. Hun trodde åpenbart også vi er kjærester, det er vi altså ikke. Viser seg jo at hun har et crush på ham og har ønsket å date ham lenge, men ikke fått napp. Må jo le av dette i dag, men er litt småsjokkert over hva enkelte kan lire ut av seg uten å ha noen grunn. Ikke stolt av meg selv heller, for da jeg fikk nok, slang jeg tilbake at jeg ikke kan noe for at han foretrekker eldre kvinner med erfaring som ikke bare legger seg ned på ryggen. 

Anonymkode: 748c5...687

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Og du stiller ikke spørsmål rundt hva han må ha sagt til henne? Hvor fikk hun ditt nummer fra?

Anonymkode: 35307...80d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og du stiller ikke spørsmål rundt hva han må ha sagt til henne? Hvor fikk hun ditt nummer fra?

Anonymkode: 35307...80d

?? Jeg skjønner ikke helt hvorfor dette er relevant. Men vi var på samme utested og hun så oss først snakke sammen og deretter dra sammen. Da hadde hun spurt kompisene hans om han var sammen med meg. De svarte, som sant er, at vi er knullekompiser. Både hans og mine venner vet om dette, det er ingen stor hemmelighet. Denne jenta er som nevnt interessert i ham, men han er ikke interessert i henne. Nummeret mitt har hun sikkert funnet via 1881 eller liknende, regner jeg med.

Jeg skjønner selvsagt at det er vondt å ikke få den man vil ha, men å skjelle ut meg er bare lavmål. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du høres jo litt bitter ut når du anklager yngre jenter for å bare "ligge på ryggen".

Altså, hjelpes, hun er 21 år. Jeg var det en gang jeg og. Jeg hadde bare trøstet henne, ikke gitt uttrykk for at jeg følte meg truet og vært frekk.

Anonymkode: 58c68...040

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selv om du synes denne type innlegg er morsomt ts, så finnes det altså menn i voldelige forhold og menn som blir skadet og drept av sine kjærester. Det du gjør her er å tråkke på menn i skadelige forhold ved å gjøre narr av potensielt voldelige og manipulative kvinner. Som om den kvinnen ikke kan oppsøke deg, ødelegge livet ditt eller knivstikke deg

Anonymkode: f60f0...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vet ikke helt hva du vil med denne tråden, men synes det kommer tydelig frem at du er stolt av dette, av at han valgte å knulle deg fremfor en yngre dame. 

Anonymkode: be540...6d4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

slang jeg tilbake at jeg ikke kan noe for at han foretrekker eldre kvinner med erfaring som ikke bare legger seg ned på ryggen

Det er vel egentlig du som bare legger deg ned på ryggen, uten at dere er i et forhold?

Jeg har ikke noe problem med slike type forhold altså, men at du mener dette om henne, når det tyder på at hun faktisk er forelsket i ham og ønsker et forhold, mens du bare vil ha sex? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En på 38 som bruker ordet «crush»? Eh... 

Anonymkode: 5371c...56e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke helt hva du vil med denne tråden, men synes det kommer tydelig frem at du er stolt av dette, av at han valgte å knulle deg fremfor en yngre dame. 

Altså, vi lever faktisk i 2018. Vi er flere 35+ kvinner som har yngre knullekompiser. Dette er noe som er mer og mer vanlig, ikke noe stort taboo lenger. At du/dere ikke liker det hjelper ikke, dette er kommet for å bli. Å snakke ned/hetse TS for at hun er ærlig og sier ting akkurat sånn det er, synest jeg er lavmål av deg. Sånn er det i dag, deal With it !

Og til deg TS, stå på og ikke la deg knekke av misunnelse, moralisme og sladder.

Anonymkode: 208b7...8c3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, vi lever faktisk i 2018. Vi er flere 35+ kvinner som har yngre knullekompiser. Dette er noe som er mer og mer vanlig, ikke noe stort taboo lenger. At du/dere ikke liker det hjelper ikke, dette er kommet for å bli. Å snakke ned/hetse TS for at hun er ærlig og sier ting akkurat sånn det er, synest jeg er lavmål av deg. Sånn er det i dag, deal With it !

Og til deg TS, stå på og ikke la deg knekke av misunnelse, moralisme og sladder.

Anonymkode: 208b7...8c3

Jeg bryr meg overhodet ikke om TS knuller yngre gutter, det er lov det og det er ikke mitt anliggende. Så det dealer jeg med helt fint. Reagerte bare på at det virker som at TS er stolt over at en yngre dame ble sur på henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Uten krav og villig så skjønner jeg at han velger eldre, jeg gjorde det selv da jeg var ung. Først når jeg ble et par år eldre og skulle ha fast forhold at jeg fant noe jeg virkelig hadde interessen av. Mennene trengte ikke annet enn en pikk, kanskje denne unge gutten er slik og 🙃 

Ellers kunne du svart henne mer ydmykt hvis du ikke hadde følt deg truet.

Anonymkode: 47263...f21

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bryr meg overhodet ikke om TS knuller yngre gutter, det er lov det og det er ikke mitt anliggende. Så det dealer jeg med helt fint. Reagerte bare på at det virker som at TS er stolt over at en yngre dame ble sur på henne. 

Ikke stolt, men overrasket over å bli skjelt ut av en fremmed.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du høres jo litt bitter ut når du anklager yngre jenter for å bare "ligge på ryggen".

Altså, hjelpes, hun er 21 år. Jeg var det en gang jeg og. Jeg hadde bare trøstet henne, ikke gitt uttrykk for at jeg følte meg truet og vært frekk.

Anonymkode: 58c68...040

He he, jeg er ikke bitter. Skjønner ikke helt hvorfor jeg skulle være det. Nei, jeg ble overrasket over hva hun fikk seg til å gjøre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uten krav og villig så skjønner jeg at han velger eldre, jeg gjorde det selv da jeg var ung. Først når jeg ble et par år eldre og skulle ha fast forhold at jeg fant noe jeg virkelig hadde interessen av. Mennene trengte ikke annet enn en pikk, kanskje denne unge gutten er slik og 🙃 

Ellers kunne du svart henne mer ydmykt hvis du ikke hadde følt deg truet.

Anonymkode: 47263...f21

Følte meg ikke truet,  men jeg gidder jo ikke å ta i mot uendelig med kjeft fra en fremmed som faktisk ringer meg opp for å kjefte. Som sagt føler jeg meg ikke stolt av at jeg til slutt sprakk og var frekk tilbake, men denne samtalen kom helt uventet på meg 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
39 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Det er vel egentlig du som bare legger deg ned på ryggen, uten at dere er i et forhold?

Jeg har ikke noe problem med slike type forhold altså, men at du mener dette om henne, når det tyder på at hun faktisk er forelsket i ham og ønsker et forhold, mens du bare vil ha sex? 

Tror du misforstår å ligge på ryggen i denne settingen. Det er ment bokstavelig,  noen uerfarne jenter ligger stille under sexen og lar gutten/mannen gjøre hele "jobben". Er nettopp dette som gjør at en del yngre menn går for eldre sexpartnere, de ønsker damer med erfaring og som er med på moroa. ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om du synes denne type innlegg er morsomt ts, så finnes det altså menn i voldelige forhold og menn som blir skadet og drept av sine kjærester. Det du gjør her er å tråkke på menn i skadelige forhold ved å gjøre narr av potensielt voldelige og manipulative kvinner. Som om den kvinnen ikke kan oppsøke deg, ødelegge livet ditt eller knivstikke deg

Anonymkode: f60f0...b90

Tror du har svart i feil tråd. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
46 minutter siden, AnonymBruker said:

En på 38 som bruker ordet «crush»? Eh... 

Anonymkode: 5371c...56e

Du visste altså ikke at det er et gammelt slanguttrykk; til og med mye eldre enn 38 år.

Anonymkode: 7d332...e4e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lurt å slutte å tolke og tillegge andre folk meninger og holdninger de ikke har. Jeg delte historien for det føles absurd i etterkant å ha blitt skjelt ut av en fremmed.

Alderen hans har lite med sexforholdet vårt å gjøre, vi har sex fordi vi tenner vanvittig på hverandre og fortsetter fordi vi har det veldig bra sammen seksuelt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...