AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #1 Del Skrevet 10. juni 2018 Visste ikke helt hvilket fora jeg skulle legge denne i.. Men jeg lurer altså på hvor logikken til en del kvinner kommer fra, når de presterer å bli sinna og sure på kvinnen partneren deres har vært utro med. Det var ikke kvinnen som var utro mot deg, det var faktisk kjæresten din! Jeg synes ikke noe om å innlede noe med en opptatt mann og ville ikke gjort det selv. Men det er faktisk ikke alltid mannen opplyser om at han egentlig er opptatt og det er fortsatt han som bedrar Anonymkode: b8ebe...10d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #2 Del Skrevet 10. juni 2018 Mange menn slår til mannen som var utro med kona deres Anonymkode: 5af2a...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #3 Del Skrevet 10. juni 2018 Hvis noen hadde ligget med mannen min og visst han var gift, så hadde jeg også blitt sur på den dama. Mannen også, men det er jo lov å ikke være med på utroskapen. Jeg syns ikke de som ligger med folk de vet er i forhold er noe bedre enn de som er i forholdet. Anonymkode: 24c2e...2f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #4 Del Skrevet 10. juni 2018 Har 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis noen hadde ligget med mannen min og visst han var gift, så hadde jeg også blitt sur på den dama. Mannen også, men det er jo lov å ikke være med på utroskapen. Jeg syns ikke de som ligger med folk de vet er i forhold er noe bedre enn de som er i forholdet. Anonymkode: 24c2e...2f4 Uansett er det jo mannen/kona som er svikeren her. Anonymkode: 16153...31e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #5 Del Skrevet 10. juni 2018 Helt enig i at den som bedrar er svikeren, men de som starter et forhold med en som har både barn og partner, er umodne. De er med på å ødelegge en familie. Og hvem vil ha en partner som tar bakveien ut av forholdet? Anonymkode: b91d4...2ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #6 Del Skrevet 10. juni 2018 Det sier ikke så mye bra om personligheten at en tillater seg å legge seg etter en som er i forhold. Anonymkode: 92765...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #7 Del Skrevet 10. juni 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det sier ikke så mye bra om personligheten at en tillater seg å legge seg etter en som er i forhold. Anonymkode: 92765...788 Enig i det, men det er ikke alltid det blir opplyst at den andre er i forhold heller. Rett sinnet mot rett person, han/hun som var utro! Anonymkode: b8ebe...10d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #8 Del Skrevet 10. juni 2018 Det er jentas ansvar å si hun har kjæreste/ikke er singel. Anonymkode: 7fb1c...f87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #9 Del Skrevet 10. juni 2018 Helt enig med deg. Tenkt det i maaaange år og prøvd og forstå hvorfor det er den andre damas feil? Om min samboer hadde vært utro er det jo HAN jeg blir sint på... Anonymkode: 032ec...823 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #10 Del Skrevet 10. juni 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Visste ikke helt hvilket fora jeg skulle legge denne i.. Men jeg lurer altså på hvor logikken til en del kvinner kommer fra, når de presterer å bli sinna og sure på kvinnen partneren deres har vært utro med. Det var ikke kvinnen som var utro mot deg, det var faktisk kjæresten din! Jeg synes ikke noe om å innlede noe med en opptatt mann og ville ikke gjort det selv. Men det er faktisk ikke alltid mannen opplyser om at han egentlig er opptatt og det er fortsatt han som bedrar Anonymkode: b8ebe...10d Hvem har påstått at det må være logikk i reaksjoner på dette? Hadde logikk vært tilstede hele tiden, hadde verden sett dramatisk annerledes ut. Anonymkode: 1fe46...93b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå