Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En av mine beste venner har gjort noe som jeg aldri kan tilgi. Kanskje jeg kan tilgi det en dag, men jeg klarer i alle fall ikke å glemme det og bare gå videre som om ingenting har skjedd.

Sjokk. Jeg klarer ikke tro det. Jeg vil ikke tro det. Jeg klarer ikke å slutte å tenke på det.

Hun betydde så utrolig mye for meg og at hun har gjort det hun har gjort er bare så ufattelig for meg, jeg klarer egentlig ikke skjønne det helt. Betydde jeg virkelig så lite for henne hele denne tiden vi har vært venner?

Jeg vet ikke hva som gjør mest vondt, å miste henne eller det som hun har gjort mot meg.

Anonymkode: 98c11...241

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har hun hatt sex med mannen din?

Anonymkode: eb7ce...128

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har hun hatt sex med faren din?

Anonymkode: 8c815...6a1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

En av mine beste venner har gjort noe som jeg aldri kan tilgi. Kanskje jeg kan tilgi det en dag, men jeg klarer i alle fall ikke å glemme det og bare gå videre som om ingenting har skjedd.

Sjokk. Jeg klarer ikke tro det. Jeg vil ikke tro det. Jeg klarer ikke å slutte å tenke på det.

Hun betydde så utrolig mye for meg og at hun har gjort det hun har gjort er bare så ufattelig for meg, jeg klarer egentlig ikke skjønne det helt. Betydde jeg virkelig så lite for henne hele denne tiden vi har vært venner?

Jeg vet ikke hva som gjør mest vondt, å miste henne eller det som hun har gjort mot meg.

Anonymkode: 98c11...241

Nei, dette var fælt. Anbefaler deg å kutte henne ut snarest og aldri se deg tilbake.

(.....eller vil du at jeg også skal gnage om hva det er som har skjedd..?)

Anonymkode: 71259...aed

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjorde hun? Klarer du å gå i deg selv å tenke etter om du har gjort noe mot hun også? Sier ikke det er riktig å være slem tilbake, men det er som regel begge som har vært såra hverandre når to bestevenniner skiller lag

Anonymkode: f39c8...800

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså, hvorfor skrive om dette her uten å skrive hva hun har gjort? Umulig for oss å komme med råd/trøst uten å vite hva dette dreier seg om!

Anonymkode: 8c815...6a1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke TS, men jeg har slått opp med mine «bestevenner». Håper karma drar dem begge etter gullhåra!

Anonymkode: a0ab7...c2a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjorde hun? Klarer du å gå i deg selv å tenke etter om du har gjort noe mot hun også? Sier ikke det er riktig å være slem tilbake, men det er som regel begge som har vært såra hverandre når to bestevenniner skiller lag

Anonymkode: f39c8...800

Ikke alltid. Min tidligere venninne var sleip, kynisk, egoistisk og manipulerende. Jeg satte vårt vennskap høyt. Hun derimot...

Jeg burde ha skjønt det allerede da hun dro med seg en type inn på min hybel uten min viten da hun hadde fått nøklene for å gå og legge seg før jeg kom hjem og lov til å overnatte hos meg. Når jeg kom inn og fant de begge i min seng og jeg ba han om å forlate min hybel da var hun veik og feig når han slengte meg i veggen og tok kvelertak på meg. Jeg skulle aldri latt hun få komme inn i mitt liv den gangen. Etterpå knuste han ruta i døra fordi han ikke tålte at jeg spurte henne hva i helv... hun holdt på med. 

I ettertid kom det fram at hun naska, var alkoholiker, i politiets søkelys pga kriminelle venner, og når jeg ga opp å være der for henne når hun kjederøkte på hybelen sin, fikk jeg skylda for alt som var galt der. Jeg var dum som trodde hun hadde blitt voksen noen år senere når jeg tok kontakt med henne. Istedenfor var hun blitt en voksen manipulerende drittkjerring som lot meg tro at vi var nære venner i mange år, der jeg unnskyldte alt hun gjorde og var blind for sannheten. Og den kom jo opp når jeg fikk et bedre liv og ble kvitt depresjon og fikk mer lykke. 

Hun såret meg på en jæv... stygg måte. Og jeg ønsker jeg aldri hadde møtt henne. Så stygt var mye av det hun gjorde, og satte seg selv på sin høye hest med fordommer. 

Jeg håper at de hun omgås i dag har innsett hvem hun egentlig er og hva hun har gjort mot ikke bare meg, men alle sammen. 

Jeg kommer aldri til å tilgi henne, eller la henne komme inn i mitt liv igjen. Det fortjener hun ikke.

Anonymkode: eb7ce...128

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...