Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I order fuckfriend eller pulevenn ligger jo også ordet "venn". Er det en person du bryr deg om som en venn, eller er det mer et overfladisk seksuelt forhold?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg omtrent like mye som om en venn jeg nylig har blitt kjent med.

Anonymkode: 49ccf...cf6

AnonymBruker
Skrevet

Av og på. Av og til føler jeg meg veldig nær han og glad i han, spesielt når vi ligger timesvis i sofaen og han koser og holder rundt meg. Andre ganger kan jeg ligge med armene hans rundt meg i sengen og tenke «skulle ønske dette var en jeg virkelig var glad i»

Men jeg bryr meg om ham og syns vi har det veldig gøy sammen

Anonymkode: cf4a5...a00

• Liker 2
Skrevet

Jeg takler ikke tøm og røm, så har selvfølgelig blitt glad i alle FFene jeg har hatt. Mange endte opp i vennskap som har vart i mange år (uten at sex er en del av det lengre).

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men ikkje forelsket. Min ff har ofte hvert menn eg deitet men aldri fått følelser før. Er glad i dem som venner og kompiser men ikkje på nære venner eller familie nivå

Anonymkode: 97719...628

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja bryr meg om han og er glad i han etter nesten 2 år. Men ikke mer følelser enn det. 

Anonymkode: 8037b...6ef

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke FF nå, men har vært glad i de jeg har hatt, og har da inntrykk av at de har vært glad i meg og, beholdt kontakten med de i ca 4 år etter vi avsluttet. Men så gjorde vi mer enn å bare pule og, vi fant på ting sammen, sov over hos hverandre osv.

Anonymkode: 41599...2f5

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...