Gå til innhold

Hva ville du tenkt/tolket

Anbefalte innlegg

Gjest surrogatmor for sviger?
Skrevet

Hvis DIN svigermor i samtale med din mor, etter at barnebarnet er født, slenger ut; Jeg er SÅÅÅÅ takknemlig ovenfor **** for at HUN ville gå igjennom dette!!! (svangerskap og fødsel antar jeg, sønnen hennes var vel bare ei sædcelle han da?)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesten
Skrevet

Hmm, er eg heilt på jordet om eg tippar at du ikkje er så veldgi begeistra for svigermor? For det eg tenkte er at dama veit at svangerskap og fødsel er tøft, og ærleg tala, sonen var faktisk i den samanheng berre ei sædcelle :wink:

Skrevet

Skjønte ikke helt den :klø:

Er hun takknemlig ovenfor deg fordi du har gått igjennom svangerskap og fødsel for å gi henne et barnebarn?

Det var vel ikke kun for hennes del du gjorde det i så fall. :-)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Hvorfor ikke prøve å bri det til noe positivt, i stedet for å tolke det i verste mening. Og ja, sønnen hennes var bare med på det gøye, for det er kvinnen som bærer frem barnet, og som må føde barnet.

Og forferdelig sviger, som syns det var stor stas å bli bestemor. :roll:

Skrevet

Jeg skjønte heller ikke at dette nødvendigvis er negativt.

At svigermor er veldig takknemmelig overfor svigerdatter for at hun var villig til den påkjenningen et svangerskap kan være for mange .. og gi henne et barnebarn - må da bare være positivt. Og at hun sier dette er vel en måte å skryte av svigerdatteren - som har "gitt" henne noe unikt.

(Hva er det som gjør at "alt" svigermødre sier skal oppfattes negativt og som kritikk??)

Gjest surrogatmor for sviger
Skrevet

Vel, jeg skulle kanskje skrevet mer.. men det får være. Jeg har forøvrig ikke "gitt henne et barnebarn". Jeg og min mann valgte å få barn! HUN har nada med det valget å gjøre. Og hvis dere hadde sett fjeset på mannen...drittkjerring!

Gjest Gjesta
Skrevet

Å, du er den typen gjest igjen...........

Gjest Madam Felle
Skrevet
Vel, jeg skulle kanskje skrevet mer.. men det får være. Jeg har forøvrig ikke "gitt henne et barnebarn". Jeg og min mann valgte å få barn! HUN har nada med det valget å gjøre. Og hvis dere hadde sett fjeset på mannen...drittkjerring!

Joda, du ahr gitt henne et barnebarn, for enten du vil eller ikke, så er hun bestemor, og barnet er barnebarn.

Ja, det er din mann og ditt barn, men det er hennes barnebarn. Men du er tydeligvis en sånn vrien og vrang svigerdatter som ikke tåler noe fra noen. I dette sier jeg bare, stakkars svigermor som har en svigerdatter som deg.

Gjest Gjest1
Skrevet

Joda, du ahr gitt henne et barnebarn, for enten du vil eller ikke, så er hun bestemor, og barnet er barnebarn.

Ja, det er din mann og ditt barn, men det er hennes barnebarn. Men du er tydeligvis en sånn vrien og vrang svigerdatter som ikke tåler noe fra noen. I dette sier jeg bare, stakkars svigermor som har en svigerdatter som deg.

Enig!

Hvordan i all verden klarer du å tolke noe negativt inn i dette? Hun skryter jo av deg, hun er takknemlig for at dere har valgt å få et barn. Nei, vet du, det er nok dritt her i verden om man ikke skal lage problemer i tillegg!

Gjest SumoBryter
Skrevet

Vel, min svigermor takker meg gjevnig for a ha gitt dem et vakkert barnebarn... Koselig det da at de er sa glade.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er ikke på talefot med min svigermor, men jeg hadde aldri drømt om å ta en slik kommentar opp negativt.

Man trenger ikke å vri og vende på alt i verste mening.

La henne få være stolt av sitt barnebarn.

Gjest lilletroll
Skrevet

Skjønte ikke helt hvordan det her ikke kunne være en udelt positiv kommentar, jeg..... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Antagelig kom det fra hjertet. Ant. en dame som vet hva det vil si å gå igjennom svangerskap og fødsel. Selv om man er to om det, så er det kvinnen som sliter i 9 mnd + fødsel.

Ikke mange svigers som er så glad at de uttrykker det på denne måten.

virker som du tar det negativt? er det pga det er svigwermo`? hva om din mor sa det?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ville tenkt at svigermor har vanvittig bra hukommelse som husker alle ulempene med å gå gravid. Og at hun kanskje ikke hadde lette svangerskap selv.

Sønnen hennes har faktisk bare levert noen sædceller. Og den "jobben" tror jeg ikke han hadde noe imot å utføre?! :sjarmor:

Jeg tror bare svigermora di er kjempeglad for at du har født henne barnebarn og at hun ikke mener noe negativt med den uttalelsen.

Gjest Gjesta
Skrevet

Vil tro den svigermoren bare ville være snill,... men har inntrykk av at trådstarter tolket det som at barnet ble til nettopp for at svigermoren skulle få bli bestemor (og ikke for at de selv skulle bli foreldre)?.. :klø:

Gjest Pjusk
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som var så galt i det svigermora di sa??

- Men jeg kan lett se et par mindre flatterende sider ved svigerdattera!

Gjest hovedinnlegger
Skrevet

Jeg ser at de fleste er positive til en slik komentar, untatt et par smarte som fatter at dette dreier seg om noe mer... Og jeg er temmelig IMPONERT overt de kjerringene her inne som sitter og forteller at de vet nok om sånne som MEG, på bakgrunn av at jeg vil vite hvordan andre tolker ting... Dere blir nok FLOTTE svigermødre selv med den innstillingen, på bakgrunn av så lite info vil jeg tro...

Gjest Emera
Skrevet

Men kjære deg, du forteller ikke nok (som du selv nevner i innleggene dine)!

Jeg oppfatter også at det ligger noe mer bak enn det du sier, men jeg er da ikke synsk!

Hvis du vil ha mer nyanserte svar, tror jeg nok du må dele mer med oss enn du har gjort til nå.

Skrevet
Dere blir nok FLOTTE svigermødre selv med den innstillingen, på bakgrunn av så lite info vil jeg tro...

Det blir nok du også, med denne tolkningsevnen og måten å ta på vei på....

*grøsssss*

Skrevet

Høres ut som om svigermora di syntes det var kjempe koselig å skulle bli bestemor. Ta deg sammen jente, er ikke alt svigermor sier som er negativt. Selv om hun ikke har vært med å valgt at dere skulle ha barn er hun tross alt blitt bestemor, og det er stort det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...