Gå til innhold

Kramper i magen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får til tider kramper i magen, og da snakker jeg ikke om litt vondt (som vanlige magekramper/dårlig mage) eller mensen kramper, dette føles annerledes ut. Noen ganger gjør det såpass ille at jeg må i fosterstilling. Dette er veldig irriterende siden jeg ikke vet hva det kommer av. Derfor lurer jeg på om det er noen som har hatt noe lignende før og hva det eventuelt kan være?

Anonymkode: a0628...c0f

AnonymBruker
Skrevet

Kan være endometriose, kanskje.

Anonymkode: 666a4...272

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har laktoseintoleranse og får slike smerter hvis jeg får i meg litt for mye laktose. 

Anbefaler å skrive matdagbok - skriv alt du spiser hver dag, og noter når smertene kommer. Kanskje finner du et mønster på egenhånd, uansett anbefaler jeg å skrive ned dette i en liten periode og ta det med til lege. 

Anonymkode: d3c0b...1b5

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har laktoseintoleranse og får slike smerter hvis jeg får i meg litt for mye laktose. 

Anbefaler å skrive matdagbok - skriv alt du spiser hver dag, og noter når smertene kommer. Kanskje finner du et mønster på egenhånd, uansett anbefaler jeg å skrive ned dette i en liten periode og ta det med til lege. 

Anonymkode: d3c0b...1b5

Vel, jeg stod nettopp opp i dag når det skjedde og jeg hadde ikke verken spist eller drukket noe enda, ville ikke det vært litt rart å få hvis jeg ikke tålte laktose?

Anonymkode: a0628...c0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...