AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #1 Skrevet 10. juni 2018 Hei, kan noen av dere gi meg tips på hvordan dele sjokoladekake i to? Anonymkode: c493a...cc6
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #2 Skrevet 10. juni 2018 Ta en kniv og det den i 2. Egentlig rimelig innlysende. Prøv å gjør det samme som da du delte noe annet i 2. Gjenta så den prosessen. Anonymkode: d1e43...c63 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #4 Skrevet 10. juni 2018 Regner med det er snakk om i lag, I så fall bruk et stettfat eller lokket på en kaketine. Jeg klarer alltid å dele kakebunner mye bedre når jeg får bunnen i litt høyere arbeidshøyde. Skjær inn på siden, også bruker jeg tid på å skjære og skjære mens jeg snur kakefatet (så kniven er omtrent på samme sted, mens jeg snur kaka.) til slutt skjærer jeg inn mot midten om noe henger fast fortsatt. Ikke stress og prøv å holde kniven vannrett. Anonymkode: 599f8...902 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #5 Skrevet 10. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Regner med det er snakk om i lag, I så fall bruk et stettfat eller lokket på en kaketine. Jeg klarer alltid å dele kakebunner mye bedre når jeg får bunnen i litt høyere arbeidshøyde. Skjær inn på siden, også bruker jeg tid på å skjære og skjære mens jeg snur kakefatet (så kniven er omtrent på samme sted, mens jeg snur kaka.) til slutt skjærer jeg inn mot midten om noe henger fast fortsatt. Ikke stress og prøv å holde kniven vannrett. Anonymkode: 599f8...902 Takk. 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta en kniv og det den i 2. Egentlig rimelig innlysende. Prøv å gjør det samme som da du delte noe annet i 2. Gjenta så den prosessen. Anonymkode: d1e43...c63 2 minutter siden, asterix skrev: En kniv? Ja, vet det, men problemet er at jeg skjærer skakt. Anonymkode: c493a...cc6
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #6 Skrevet 10. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk. Ja, vet det, men problemet er at jeg skjærer skakt. Anonymkode: c493a...cc6 Så ha det i tankene og skjær korrekt. Anonymkode: d1e43...c63 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #7 Skrevet 10. juni 2018 Går an å bruke tråd også, feks tanntråd (uten smak!). Kommer jo litt an på bunnen, mulig du vil skjære et hakk først, sånn at du kan starte rett/midt på. Anonymkode: 2b896...657 2
Ullvott Skrevet 10. juni 2018 #8 Skrevet 10. juni 2018 Jeg deler ofte runde kaker med en sterk sytråd. Lager et spor med kniv rundt hele kaken der hvor tråden skal gå, legger tråden i en løkke rundt hele kaken og skjærer meg inn mot midten fra alle kanter. 5 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #9 Skrevet 10. juni 2018 Søk på YouTube. Der er det mange fine videoer om kakebaking 😋🎂 Anonymkode: e9455...808
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå