Gå til innhold

Hundekrangel ente i løse tenner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Min hund (P) kom i en krangel med en annen hund å det ente i at P fikk to løse tenner. Den ene fortanna står rett ut, mens den andre er løs.
Det er søndag så vår dyrlege er ikke på jobb, kun "Dyrlegevakta". Når jeg ringte så sa telefonsvareren at "med mindre det er snakk om liv og død eller veldig alvorlig så burde jeg vente til mandag. 
Han drikker å spiser, han er litt skjelven men det forstår jeg. Det er ikke snakk om liv å død og almentilstanden er som den skal. 
Så da lurer jeg på om jeg må vente?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei du ringer så klart vakta. Gjett om det er smertefullt med ødelagte tenner da! 

Anonymkode: c9746...5a9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hunden har smerter, ring dyrlegen ASAP

Anonymkode: f31db...26d

Gjest chisandra
Skrevet

Selvsagt skal du ringe vakta.

Skrevet

Ring veterinæren. Kanskje trekker hun tennene med en gang, kanskje gir hun hunden din smertelindring slik at han klarer å vente til imorgen. Dette er vondt for hunden din, ta kontakt. 

AnonymBruker
Skrevet

Ring vakttelefonen. Det er vondt for hunden din, så du bør enten få dem trukket med en gang eller i det minste få smertestillende til den vanlige veterinæren kan se på hunden i morgen

Anonymkode: 6e2b6...4de

• 2 måneder senere...
Skrevet

Vet at denne tråden er for en stund tiden, men vil bare informere om at vi dro til veterinæren og de trakk tennene og gidde han smertestillende. Alt grodde fint, å det går bra med han ❤️

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...