AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #1 Skrevet 10. juni 2018 Opplever dette hver eneste gang jeg overnatter på moteller, eller rimelige budget hoteller langs landeveien i Norge. Pleier være tidlig nede til frokost, og da er der, eller kommer der alltid en gjeng subbete arbeidsfolk inn som også skal ha frokost. De roter og herjer i matsakene i disken, sitter og slafser, hoster harker, drar på snåtten, prater høyt osv og sitter der midt mellom gjestene i møkkete veivesenklær eller kjeledresser. Syns de ødelegger stemningen og gjør at jeg ikke får så lyst til å gå til frokost slike steder lenger. Noen andre som har reagert på dette? ( Hilsen mann, bare for å nevne det) Anonymkode: ad5ee...107 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #2 Skrevet 10. juni 2018 Hva mener du burde gjøres? Anonymkode: 9bbae...34a 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #3 Skrevet 10. juni 2018 Har aldri opplevd dette. Hva betyr det å "drar på snåtten"? Anonymkode: 7e16a...2bd 6
Antoinette Skrevet 10. juni 2018 #4 Skrevet 10. juni 2018 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har aldri opplevd dette. Hva betyr det å "drar på snåtten"? Anonymkode: 7e16a...2bd Tror det betyr at de snyter seg og ikke akkurat bruker kleenex. Tips til TS, ikke bo på motell mer. Endret 10. juni 2018 av Antoinette 3
Undermann Skrevet 10. juni 2018 #5 Skrevet 10. juni 2018 (endret) Feil Endret 10. juni 2018 av Undermann
lllll Skrevet 10. juni 2018 #6 Skrevet 10. juni 2018 Jeg syns det er koselig jeg Reiser endel i jobb selv, så er vant til det. Men nå er jeg litt svak for menn i håndverkeryrket også da. De er hyggelige og joviale. Dessuten syns jeg det er trygt å vite, hvis noe skulle skje på en fremmed plass alene som kvinne, at det vegg-i-vegg finnes en haug med store sterke mannfolk med grove arbeidshender som kan hjelpe meg 4
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #7 Skrevet 10. juni 2018 Du får registrere logoen de har på klærne da og ringe opp bedriftene og melde fra 🤷🏻♀️ Ikke så mye vi her inne på kvinneguiden får gjort med saken i allefall Anonymkode: a612c...e1f
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #8 Skrevet 10. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du får registrere logoen de har på klærne da og ringe opp bedriftene og melde fra 🤷🏻♀️ Ikke så mye vi her inne på kvinneguiden får gjort med saken i allefall Anonymkode: a612c...e1f 🙄 Ingen som venter noen skal gjøre noe med det..sukk Fikk bare behov for å lufte tanker om det et sted, og høre hva andre synes. Jeg er sikkert litt prippen, men det har vært et par tilfeller jeg tror flere hadde reagert på også. Det er kanskje ikke så mange, som meg, som er til frokost i 6-7 tiden, etter det er de sikkert gått. Egentlig burde de kanskje hatt et eget sted å sitte, og fått servert kanskje. Syns ikke de passer helt inn blant familier, utlendinger og sånt. Vel, det er nå mitt syn da. At enkelte kvinner har ei greie for brautende grove arbeidsfolk, er jo litt på siden det også syns jeg da. Anonymkode: ad5ee...107 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #9 Skrevet 10. juni 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Opplever dette hver eneste gang jeg overnatter på moteller, eller rimelige budget hoteller langs landeveien i Norge. Pleier være tidlig nede til frokost, og da er der, eller kommer der alltid en gjeng subbete arbeidsfolk inn som også skal ha frokost. De roter og herjer i matsakene i disken, sitter og slafser, hoster harker, drar på snåtten, prater høyt osv og sitter der midt mellom gjestene i møkkete veivesenklær eller kjeledresser. Syns de ødelegger stemningen og gjør at jeg ikke får så lyst til å gå til frokost slike steder lenger. Noen andre som har reagert på dette? ( Hilsen mann, bare for å nevne det) Anonymkode: ad5ee...107 Er de så skitne at skitten smitter over på maten som de andre gjestene skal forsyne seg av? Kanskje en telefon til mattilsynet eller andre tilsyn vil hjelpe? Oppførselen deres er en annen sak. Stedets eier vil risikere å miste mye penger om han/ hun irettesetter disse (om de da velger et annet sted å spise frokost for fremtiden om de blir irettesatt). Anonymkode: 7e16a...2bd
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #10 Skrevet 10. juni 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får registrere logoen de har på klærne da og ringe opp bedriftene og melde fra 🤷🏻♀️ Ikke så mye vi her inne på kvinneguiden får gjort med saken i allefall Anonymkode: a612c...e1f Eller ring mora dems å si fra om at de glemte å gi sønnene oppdragelse Anonymkode: 7e16a...2bd 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #11 Skrevet 10. juni 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Opplever dette hver eneste gang jeg overnatter på moteller, eller rimelige budget hoteller langs landeveien i Norge. Da ville jeg valgt å finne rimelig overnatting som ikke ligger langs landeveien. Anonymkode: 7e16a...2bd 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #14 Skrevet 10. juni 2018 1 minutt siden, Måbarefåsiat... skrev: Herregud... Hva mener dere? Hva er så ulogisk med mine opplevelser av og oppfatning av dette..? "?" - selv.. Anonymkode: ad5ee...107 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #15 Skrevet 10. juni 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mener dere? Hva er så ulogisk med mine opplevelser av og oppfatning av dette..? "?" - selv.. Anonymkode: ad5ee...107 Men hvorfor diskuterer du ikke med oss, etter at vi har svart i tråden? ... Anonymkode: 7e16a...2bd
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #16 Skrevet 10. juni 2018 7 hours ago, AnonymBruker said: 🙄 Egentlig burde de kanskje hatt et eget sted å sitte, og fått servert kanskje. Anonymkode: ad5ee...107 Det egne stedet er vel ........ moteller. Forstår godt du misliker rølpemenn! Anonymkode: 56e5a...4b8 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #17 Skrevet 10. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor diskuterer du ikke med oss, etter at vi har svart i tråden? ... Anonymkode: 7e16a...2bd Forsøkte lenger oppe. Men de eneste argumenter som kommer er useriøse svar om "mora di".. "herregud".. og ?.. Hvordan diskuterer man med slike svar, jeg diskuterer bare med seriøse svar. Dessuten prøvde jeg i siste innlegg også, å spørre hva dere mener med de svarene, og hva som er så feil/ ulogisk med mitt synspunkt. Virker som det er du som har problem å diskutere seriøst, ikke jeg. Anonymkode: ad5ee...107 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #18 Skrevet 10. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det egne stedet er vel ........ moteller. Forstår godt du misliker rølpemenn! Anonymkode: 56e5a...4b8 Ok takk, hvertfall en som har litt forståelse, takk 🙂 Anonymkode: ad5ee...107
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #19 Skrevet 10. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forsøkte lenger oppe. Men de eneste argumenter som kommer er useriøse svar om "mora di".. "herregud".. og ?.. Hvordan diskuterer man med slike svar, jeg diskuterer bare med seriøse svar. Dessuten prøvde jeg i siste innlegg også, å spørre hva dere mener med de svarene, og hva som er så feil/ ulogisk med mitt synspunkt. Virker som det er du som har problem å diskutere seriøst, ikke jeg. Anonymkode: ad5ee...107 Jeg kom jo med løsninger og forslag til løsninger på problemet 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Da ville jeg valgt å finne rimelig overnatting som ikke ligger langs landeveien. Anonymkode: 7e16a...2bd 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Er de så skitne at skitten smitter over på maten som de andre gjestene skal forsyne seg av? Kanskje en telefon til mattilsynet eller andre tilsyn vil hjelpe? Oppførselen deres er en annen sak. Stedets eier vil risikere å miste mye penger om han/ hun irettesetter disse (om de da velger et annet sted å spise frokost for fremtiden om de blir irettesatt). Anonymkode: 7e16a...2bd Anonymkode: 7e16a...2bd
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #20 Skrevet 10. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forsøkte lenger oppe. Men de eneste argumenter som kommer er useriøse svar om "mora di".. "herregud".. og ?.. Hvordan diskuterer man med slike svar, jeg diskuterer bare med seriøse svar. Dessuten prøvde jeg i siste innlegg også, å spørre hva dere mener med de svarene, og hva som er så feil/ ulogisk med mitt synspunkt. Virker som det er du som har problem å diskutere seriøst, ikke jeg. Anonymkode: ad5ee...107 Men hun har muligens rett i at jeg har problemer med å diskutere. Håper at du finner en løsning Anonymkode: 7e16a...2bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå