Gå til innhold

Orgasme av lek med brystknoppene

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så heldig at jeg har en kone som har store følsomme brystknopper. Elsker det og leke med de, og har ved flere anledninger gitt henne noe som minner om orgasmer. Det er det beste forspillet hos om vi har tid og hun blir veldig våt og kåt da.

Er det flere som har opplevd det og liker det?

Anonymkode: a837b...da5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Liker å bli kost og lekt med ja. Men aldri noe i nærheten av orgasme av kun det. Må litt mer til!

Anonymkode: 2a5b3...7b3

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker å bli kost og lekt med ja. Men aldri noe i nærheten av orgasme av kun det. Må litt mer til!

Anonymkode: 2a5b3...7b3

Kan vel si alt jeg er en iherdig sjel 😁

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så heldig at jeg har en kone som har store følsomme brystknopper. Elsker det og leke med de, og har ved flere anledninger gitt henne noe som minner om orgasmer. Det er det beste forspillet hos om vi har tid og hun blir veldig våt og kåt da.

Er det flere som har opplevd det og liker det?

Jeg får lett orgasme fra brystvortene. Godt det, men ikke like godt som vaginal orgasme. Men fint som forspill 😊

Anonymkode: df4dd...4c2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun får ganske lett vaginal orgasme når vi har sex, og mye grunnet dette liker jeg å utfordre meg til å gi henne orgasmer på andre måter.

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg nesten for følsom på brystene til å holde ut sånn stimuli over tid, men har tidligere fått orgasme (elle noe som ligner veldig!) ved at mannen har stimulert brystvortene mine. Fantastisk opplevelse. 

Anonymkode: d04d8...98c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...