JesusErStammen Skrevet 10. juni 2018 #1 Del Skrevet 10. juni 2018 Jeg har lagt merke til at mange som er på denne nettsiden ikke skriver rett, for eksempel ikke mellomrom etter punktum, eller at det er ett mellomrom foran punktum, i tillegg til mange andre skrivefeil i ord. Hvorfor? Jeg gjetter at det ikke bare er jeg som irriterer meg over det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #2 Del Skrevet 10. juni 2018 Lær deg kommaregler, forskjellen på rett og riktig og ett og et før du kritiserer andre. I tillegg kan du trenge å lese deg opp på setningsoppbygging. Anonymkode: 8aeba...01b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #3 Del Skrevet 10. juni 2018 19 minutter siden, AnonymBruker said: Lær deg kommaregler, forskjellen på rett og riktig og ett og et før du kritiserer andre. I tillegg kan du trenge å lese deg opp på setningsoppbygging. Anonymkode: 8aeba...01b Hvorfor skal man behøve å være feilfri selv før man tar opp et problem? Anonymkode: acb73...0dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JesusErStammen Skrevet 10. juni 2018 Forfatter #4 Del Skrevet 10. juni 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lær deg kommaregler, forskjellen på rett og riktig og ett og et før du kritiserer andre. I tillegg kan du trenge å lese deg opp på setningsoppbygging. Anonymkode: 8aeba...01b sa ikke at jeg ikke skrev feil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. juni 2018 #5 Del Skrevet 10. juni 2018 Slutt å spikke fliser, Jesus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JesusErStammen Skrevet 10. juni 2018 Forfatter #6 Del Skrevet 10. juni 2018 5 minutter siden, Rumle skrev: Slutt å spikke fliser, Jesus! Jeg spikker bare planker, for punktomfeil er en stor del av denne nettsiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 10. juni 2018 #7 Del Skrevet 10. juni 2018 Skrivefeil plager meg ikke så mye. I hvert fall ikke når det er åpenbart at vedkommende har bommet på tastaturet eller skrevet ett eller to ord feil. Folk som skriver en skolestil uten å lage avsnitt, eller skriver på dialekt, DET er derimot slitsomt det. Og selvsagt dem som ikke har et eneste ord rett. Litt synd egentlig. Har droppet å lese mange tråder rett og slett fordi jeg ikke orker å lese tekster uten avsnitt. Irriterer meg også litt over dem som ikke vet forskjell på hvem og hvilken. Det er ikke så himla vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #8 Del Skrevet 10. juni 2018 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal man behøve å være feilfri selv før man tar opp et problem? Anonymkode: acb73...0dc Hva er poenget med å kritisere andres skrivefeil når en skriver feil selv? Anonymkode: 8aeba...01b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå