AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #1 Skrevet 9. juni 2018 i ulike sosiale medier, hvorfor gjør du det? Er det for å få bekreftelse på utseende eller er det en annen grunn? Hvis det er bekreftelse man er ute etter, er det veldig rart å legge ut bilder med masse retusjering og/eller filtre, for det er jo ikke sånn man ser ut.. Har ei på Facebook på 40 år som minst en gang i uken legger ut ny selfie, alltid med diverse filtre og justeringer slik at hun ser 10-15 år yngre ut og såpass forandret med oppsperrede øyne, rynkefri hud osv at jeg faktisk ikke hadde skjønt det var henne om jeg ikke visste det, for hun ser virkelig ikke slik ut i virkeligheten. Jeg klarer ikke å se poenget med dette og søker svar! 😂 Synes for øvrig det er utrolig trist å se Instagram-kontoer til personer som utelukkende kun legger ut bilder av seg selv. Anonymkode: dbda6...9e9 34
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #2 Skrevet 10. juni 2018 Lurer på det samme..... oppsperrede øyne, og puffy lips- ser ikke bra ut! Anonymkode: 734ea...9f0 9
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #3 Skrevet 10. juni 2018 Har lurt så mang en gang på det samme. Og hvem gjør de det for?! Finnes det virkelig noen som er interessert i å se x antall selfies av andre, uansett om det er venner, familiemedlemmer, kollega etc? Noe så borti natta intetsigende, flaut og umodent... 14åringer kan jeg akseptere driver med det der, men folk over 25.. Nei. Jeg tenker umiddelbart at her er det noen som har et skrikende behov for bekreftelse og synes egentlig mest synd på dem... Anonymkode: b364d...0a8 19
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #4 Skrevet 10. juni 2018 Har ei venninne på snart 30 som driver som en fjortiss også. Belreftelser gjennom likes er tingen dere! Anonymkode: cba99...d8c 6
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #5 Skrevet 10. juni 2018 Ny teit trend... Anonymkode: 372b8...452 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #6 Skrevet 10. juni 2018 I Tinder så vraker jeg alle som legger kun nærbilde-selfier. Uansett om de ser pen ut eller ikke. Anonymkode: 7b948...b74 6
exictence Skrevet 10. juni 2018 #7 Skrevet 10. juni 2018 Synes også det er rart å ville gjøre det. Interessant. Forstår det ikke. 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #8 Skrevet 10. juni 2018 Fascinerende egentlig. Jeg lurer på om disse oppmerksomhetshorene synes de er veldig pene selv eller om de har dårlig selvtillit og derfor håper på komplimenter. Må være ekstremt skuffende å treffe noen for date etter først å ha sett disse retusjerte bildene. Jeg hadde følt meg lurt! Ha ha! For all del, jeg synes det er hyggelig med folk som bidrar jevnlig med innlegg i sosiale medier. Men det må være en variasjon i det som legges ut. Jeg liker derfor Facebook best av de sosiale mediene, for der er det en blanding av nyheter, personlige innlegg, både tekst og bilder, oppdateringer av ymse slag osv. Instagram med kun bilder blir kjedelig i lengden. Anonymkode: dbda6...9e9 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #9 Skrevet 10. juni 2018 Har en venninne som legger ut mange selfies, ca en per uke. Hun ser naturlig ut da, og fine bilder! Men likevel mye, folk i vår alder gjør sjeldent det. For henne handler det nok om den gode følelsen med likes og kommentarer. Hun er en varm og nydelig dame uten å være klassisk vakker, men hun hadde en veldig vanskelig oppvekst med mobbing osv Anonymkode: 0b312...785 4
Bonusmammaen Skrevet 10. juni 2018 #10 Skrevet 10. juni 2018 Haha måtte le litt. Kjenner igjen noen venninner her. Utrolig mye filter ute å går også. Kjenner dem knapt igjen. Det er vel et stort ønske om oppmerksomhet da og lav selvfølelse siden de må nærmest se ut som en annen person? 7
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #11 Skrevet 10. juni 2018 40-45-åringer som legger ut bilder av seg selv i treningsdrakt og struttende rumper og duckface.... Det er et soleklart tegn på bekreftelsesbehov, og særdeles lite sexy. Synes faktisk synd på de som i en slik alder fortsatt ikke har klart å "lande", men er nødt til å få likes og kommentarer for å føle seg god nok. Det er jævlig trist, for å si det forsiktig. Anonymkode: b111a...f6e 11
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #12 Skrevet 10. juni 2018 Har ei på Facebook på 35-ish som legger ut massevis av selfies med fokus på de svære puppene med stoooor utringing. Noe så umodent. Anonymkode: df457...a8a 7
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #13 Skrevet 10. juni 2018 Jeg synes de er tøff som legger ut masse bare for å irritere andre kvinner. Anonymkode: 04169...34e 6
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #14 Skrevet 10. juni 2018 Jeg gjør det for å holde interessen blant alle mine mannlige beundrere opp. Anonymkode: dbda6...9e9 5
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #15 Skrevet 10. juni 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjør det for å holde interessen blant alle mine mannlige beundrere opp. Anonymkode: dbda6...9e9 Anonymkode: 9e9c6...667 4
Gjest hind Skrevet 10. juni 2018 #16 Skrevet 10. juni 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg synes de er tøff som legger ut masse bare for å irritere andre kvinner. Anonymkode: 04169...34e Hahaha! Litt enig. Jaggu blir det reaksjoner, og særlig hvis kvinnen er 35+
tussi680 Skrevet 10. juni 2018 #17 Skrevet 10. juni 2018 Dere behøver ikke å dømme, dere kommer til samme stadie. Jada, jada, jada, dere er så bra så, som aldri legger ut noenting/ så mye.. Er i den alderen, så hehehehe, bare flirer av småttisene som skriver dette. Men ikke dermed sagt at jeg gjør tar mange selfier, skal jeg si min ærlige mening, la folk gjøre som de vil så lenge det er lov. Det er et stadie dere vil komme i, noe som hender i livet deres, som gjør at noen av dere vil endre mening.
tussi680 Skrevet 10. juni 2018 #18 Skrevet 10. juni 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: 40-45-åringer som legger ut bilder av seg selv i treningsdrakt og struttende rumper og duckface.... Det er et soleklart tegn på bekreftelsesbehov, og særdeles lite sexy. Synes faktisk synd på de som i en slik alder fortsatt ikke har klart å "lande", men er nødt til å få likes og kommentarer for å føle seg god nok. Det er jævlig trist, for å si det forsiktig. Anonymkode: b111a...f6e Vent til du kommer i samme alder og legger på deg i kg. Hva ville du gjort? Er noe som heter overgangsalder serru, og da blir kroppen anderledes, både innvendig og utvendig ang. hormoner.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #19 Skrevet 10. juni 2018 Fortell venninnen at det er "gamlis" å bruke Facebook til å endre bilder kontant og oppdatere status. Snap kan hun bruke. Da kan hun sende bilder hver dag til de hun tror beundrer henne. Ellers så kan det være en like-avhengig. Under 35 likes så går sikkert ikke verden rundt den dagen.. litt som en diger kvise på nesa. Anonymkode: 9e9c6...667 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #20 Skrevet 10. juni 2018 2 timer siden, tussi680 skrev: Dere behøver ikke å dømme, dere kommer til samme stadie. Jada, jada, jada, dere er så bra så, som aldri legger ut noenting/ så mye.. Er i den alderen, så hehehehe, bare flirer av småttisene som skriver dette. Men ikke dermed sagt at jeg gjør tar mange selfier, skal jeg si min ærlige mening, la folk gjøre som de vil så lenge det er lov. Det er et stadie dere vil komme i, noe som hender i livet deres, som gjør at noen av dere vil endre mening. Når kommer vi i dette stadiet da? Anonymkode: 50197...ec4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå