Gjest tena Skrevet 1. mars 2005 #1 Skrevet 1. mars 2005 har liten erfaring med produkter fra Shiseido-merket. men siden det et parfymeri her jeg bor har produkter på salg,fant jeg noen som jeg gjerne vil prøve(er jo heller ikke så farlig om jeg går på en bommert da...) Pureness Exfolating Treatment Gel(tror det var navnet...en hvit tube i blå innpakning...) og Pureness fuktighetskrem Står at de ikke skal tette porene og sånt... Lurte bare på om noen har prøvd disse. Hadde vært greit å schlå til nå siden det var himmelsk billig! Eeeelsker salg i parfymerier..er ikke så ofte det er det da,men...
Tusseline Skrevet 1. mars 2005 #2 Skrevet 1. mars 2005 Jeg brukte hudpleieproduktene til Shiseido en stund, men gikk over til Babor og MD Formulations. Det var egentlig ikke noe galt med Shiseido i den forstand, men jeg følte ikke helt at den beskyttet den sensitive og tørre huden min. Vil råde deg til å prøve ut selv.
Dru Skrevet 1. mars 2005 #3 Skrevet 1. mars 2005 Jeg har litt problemtaisk hud, og jeg likte veldig godt pureness kremen. Hvis det er den med litt gele-aktig konsistens, altså. Den skal kjøpes inn flere ganger iallfall.
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #4 Skrevet 2. mars 2005 Jeg har bare gode erfaringer med merket!
Gjest Virvel Skrevet 2. mars 2005 #5 Skrevet 2. mars 2005 Jeg brukte Shiseido Pureness-produkter lenge, og var kjempefornøyd.
Ling Skrevet 2. mars 2005 #6 Skrevet 2. mars 2005 Jeg har selv brukt Shiseido's Purness serie og har vært kjempefornøyd! Vil råde deg til å bruke rens, tonic og krem fra samme serie. Produktene er milde, effektive og rimelige. Absolutt å anbefale! En liten digresjon - ser at det er utrolig mange unge jenter her inne som bruker MD. Dermanor gjør gode penger på dere... I min - uproffesjonelle - mening er det utrolig at hudpleiere kan anbefale produkter som baserer seg på syre til så unge kunder - det er slett ikke nødvendig. Men det er i og for seg en annen tråd... Go Pureness!
Gjest Bollerusk Skrevet 2. mars 2005 #7 Skrevet 2. mars 2005 Hvor ligger prisen på denne (i forhold til Dr. H)?
Ling Skrevet 6. mars 2005 #8 Skrevet 6. mars 2005 Hvor ligger prisen på denne (i forhold til Dr. H)? De ligger litt høyere enn Dr. H - ingen avskrekkende priser. MEN - hvis du bruker H er filosofien bak Sh. og H helt forskjellige... Men, som tidligere nevnt, jeg liker produktene kjempegodt!
Salt Skrevet 7. mars 2005 #9 Skrevet 7. mars 2005 Jeg er også stor fan av Shiseido Pureness. Bruker rens, tonic og krem innenfor denne serien, og har aldri hatt så fin hud før.
Potetskrell Skrevet 7. mars 2005 #10 Skrevet 7. mars 2005 Jeg er også en av de som er veldig fornøyd med Pureness-serien !
Gjest KATTAstrofe Skrevet 7. mars 2005 #11 Skrevet 7. mars 2005 Jeg brukte den serien da jeg var rundt 20, var veldig fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå