AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #21 Del Skrevet 10. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva med å komme med konstruktive forslag til mine spørsmål i HI istedenfor? Anonymkode: cae1f...777 Skal man bytte ut hele nabolaget for at du skal ha det bedre? Hva er fornuften i det?! Du kan sette fyr på bygget, men da er alle hjemløse. Anonymkode: 3d6ca...241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #22 Del Skrevet 10. juni 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal man bytte ut hele nabolaget for at du skal ha det bedre? Hva er fornuften i det?! Du kan sette fyr på bygget, men da er alle hjemløse. Anonymkode: 3d6ca...241 Hva har du røkt? Anonymkode: cae1f...777 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #23 Del Skrevet 10. juni 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har vært belastet til en viss grad tidligere pga et tidligere styre som nektet å se problemet. Men når noen er kastet ut, er det merkelig nok nye som kommer inn og det vises etterhvert at de ikke har rent mel i posen. Anonymkode: cae1f...777 Huff, skjønner. Det må være kjipt. Har du klaget til styret? Hvis det ofte er bråk, er det sikkert flere som ønsker de ut. Har du snakket med andre naboer om dette? Føler du deg utrygg? Anonymkode: e8820...e61 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #24 Del Skrevet 10. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva har du røkt? Anonymkode: cae1f...777 Ingenting. Men man må komme seg bort fra slike nabolag. Du får ikke gjort noe særlig her. Det sier seg selv. Anonymkode: 3d6ca...241 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panda01 Skrevet 10. juni 2018 #25 Del Skrevet 10. juni 2018 har store problem med en dritt fyr som røyker hver time, jeg måtte lukke vindue fordi røyke luker så jævly dritt lukter like shit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #26 Del Skrevet 10. juni 2018 Cannabis entusiaster er som regel rimelig paranoid på politi, så ville bare sagt direkte at hvis det ikke blir slutt på bråk, festing og gjennomtrekk av folk vil politiet bli tipset. Anonymkode: acf8a...3d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 10. juni 2018 #27 Del Skrevet 10. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva sier naboen selv? Håper dere får kastet han ut. Anonymkode: cae1f...777 Vi har prøvd å prate med naboen gang på gang, men helt nytteløst. Nå orker vi ikke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #28 Del Skrevet 10. juni 2018 13 minutter siden, emilie123 skrev: Vi har prøvd å prate med naboen gang på gang, men helt nytteløst. Nå orker vi ikke mer. Da flytter man. Anonymkode: 3d6ca...241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 10. juni 2018 #29 Del Skrevet 10. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da flytter man. Anonymkode: 3d6ca...241 Joda, vi kan selvsagt flytte, men synes ikke det er riktig at vi skal måtte flytte pga at en turer frem slik vedkommende gjør. Det er jo nettopp derfor det er lover og regler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #30 Del Skrevet 10. juni 2018 Naboene mine vekket meg i går kl 11 fy f borring på en lørdag😤😤 måtte skrike til slutt og det ble verre. Hater sånne naboer! Anonymkode: abbb4...14b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 10. juni 2018 #31 Del Skrevet 10. juni 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Naboene mine vekket meg i går kl 11 fy f borring på en lørdag😤😤 måtte skrike til slutt og det ble verre. Hater sånne naboer! Anonymkode: abbb4...14b Kl 11 på lørdag formiddag må du virkelig bare regne med oppussing osv. Det er fullt lovlig og veldig vanlig. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #32 Del Skrevet 10. juni 2018 Jeg hadde en kar to etasjer under meg som spilte megahøy musikk og røkyte hasj så det dunstet i hele oppgangen. Musikken var verst, og han lukket aldri opp døren når jeg ringte på. En natt ble jeg så forbannet at jeg dro ut sikringen så han var nødt til å komme ut. Da sa jeg noe ala "nå har du plagt alle med den musikken din i flere år, enten skrur du ned eller så ringer jeg politiet". Sa de siste mens jeg demonstrativt sniffet i lufta så han skulle forstå at jeg visste om hasjen. Etter det var det slutt på høy musikk. Jeg valgte for øvrig å flytte da det kom nye folk over emg som også syns paaartyyyy flere ganger i uken var det store, jeg orket ikke mer. Flyttet til et borettslag som er for dyrt for studenter, nav og annet ræl, her bor det voksne folk som tar hensyn. Utrolig godt! Anonymkode: 90e8e...276 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #33 Del Skrevet 10. juni 2018 Tror at gode tips er politi tilkalt flere ganger, at flere naboer klager til styret,og at du klager på konkrete ting som du kan komme på som f eks knuste flasker, oppkast i gangen, hærverk, skrevet ned klokkeslett for bråk, f eks dato, klokken fire på natten, osv. Alt som er dokumentert og kommer fra flere parter gir mye mer tyngde for å få folk kastet ut. Det gan ta tid, de får antagelig også noen advarsler først. Men ville aliert meg med noen naboer, sånn at dere er fler som ringer politi og klager til styret og dokumenterer ting som vil se bra ut på papiret for å ha grunnlag for utkastelse. Anonymkode: deb94...bd9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #34 Del Skrevet 10. juni 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Huff, skjønner. Det må være kjipt. Har du klaget til styret? Hvis det ofte er bråk, er det sikkert flere som ønsker de ut. Har du snakket med andre naboer om dette? Føler du deg utrygg? Anonymkode: e8820...e61 Vi har klaget mange ganger, 4 naboer bare i denne delen av bygget. Klart vi føler oss utrygge når det er et kjør av dophuer ut og inn her. Anonymkode: cae1f...777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #35 Del Skrevet 10. juni 2018 6 timer siden, emilie123 skrev: Joda, vi kan selvsagt flytte, men synes ikke det er riktig at vi skal måtte flytte pga at en turer frem slik vedkommende gjør. Det er jo nettopp derfor det er lover og regler. Ja ikke sant? Det er barnslig å bryte ordensreglene når man er voksen og leier leilighet. Anonymkode: cae1f...777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #36 Del Skrevet 10. juni 2018 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror at gode tips er politi tilkalt flere ganger, at flere naboer klager til styret,og at du klager på konkrete ting som du kan komme på som f eks knuste flasker, oppkast i gangen, hærverk, skrevet ned klokkeslett for bråk, f eks dato, klokken fire på natten, osv. Alt som er dokumentert og kommer fra flere parter gir mye mer tyngde for å få folk kastet ut. Det gan ta tid, de får antagelig også noen advarsler først. Men ville aliert meg med noen naboer, sånn at dere er fler som ringer politi og klager til styret og dokumenterer ting som vil se bra ut på papiret for å ha grunnlag for utkastelse. Anonymkode: deb94...bd9 Takk for gode forslag, jeg skal forhøre meg med de andre og samkjøre tingene. Anonymkode: cae1f...777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 10. juni 2018 #37 Del Skrevet 10. juni 2018 Har du prøvd å ringe politiet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #38 Del Skrevet 10. juni 2018 2 timer siden, Muskath skrev: Har du prøvd å ringe politiet? Politiet er blitt varslet flere ganger. Anonymkode: cae1f...777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #39 Del Skrevet 10. juni 2018 Kontakt styret Anonymkode: 2940c...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 10. juni 2018 #40 Del Skrevet 10. juni 2018 Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå