Rumle Skrevet 27. juni 2018 #61 Del Skrevet 27. juni 2018 Hmm nei, men jeg blir ganske ofte flau, så det er nok ikke så lenge siden Husker du sist du var på en badestrand? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TidaFlyr Skrevet 27. juni 2018 #62 Del Skrevet 27. juni 2018 Ja, i fjor sommer. Husker du sist du kjeftet på noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym2022 Skrevet 27. juni 2018 #63 Del Skrevet 27. juni 2018 Ja. Husker du sist du var på date? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Himmelblå10 Skrevet 27. juni 2018 #64 Del Skrevet 27. juni 2018 Ja, for 2 uker siden ish. Hyggelig det. Husker du sist du var på festival? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TidaFlyr Skrevet 28. juni 2018 #65 Del Skrevet 28. juni 2018 Nei, kan ikke huske å ha vært på det noen gang. Husker du sist du luktet en vond parfyme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. juni 2018 #66 Del Skrevet 28. juni 2018 (endret) Nei. Husker du sist du sang? Endret 28. juni 2018 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 28. juni 2018 #67 Del Skrevet 28. juni 2018 Ja det var i dusjen i dag, for det pleier jeg ikke gjøre, men en tonerekke falt ned med vannet. Husker du sist du satte opp stolen etter deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. juni 2018 #68 Del Skrevet 28. juni 2018 Det var etter at vi hadde lekt stolleken og alt gikk fulstendig over styr... Husker du sist du fikk en impulsiv klem av en fremmed...uten alkohol med i bildet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. juni 2018 #69 Del Skrevet 28. juni 2018 Nei, jeg pleier ikke å få impulsive klemmer av fremmede Husker du sist du plukket villblomster og tok de med hjem for å ha på bordet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. juni 2018 #70 Del Skrevet 28. juni 2018 Nei. Husker du sist du kjøpte en stor rosebukett til deg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. juni 2018 #71 Del Skrevet 28. juni 2018 Hmm tror sist var i vinteren gang. Jeg kjøper ofte blomster til meg selv om vinteren Kan du huske sist du fikk en overraskende bukett på døren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 28. juni 2018 #72 Del Skrevet 28. juni 2018 Nei, det har ikke skjedd Kan du huske å ha bestilt blomster til noen du ville overraske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. juni 2018 #73 Del Skrevet 28. juni 2018 Kan du huske sist du brøt en lov? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 28. juni 2018 #74 Del Skrevet 28. juni 2018 I går var jeg så uheldig å bryte fartsloven et lite øyeblikk. Kan du huske sist du tenkte på loven og endret adferd i forhold til hva du hadde tenkt å gjøre??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. juni 2018 #75 Del Skrevet 28. juni 2018 Jeg...ehh...tenker ofte på den loven som sier at man kun skal spise is og godis til lørdagsbarne-tv, men holder den ikke alltid nei... Husker du sist du kastet deg ut på dansegulvet med mange mennesker i aktivitet...med liv og lyst? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 30. juni 2018 #76 Del Skrevet 30. juni 2018 Ja, beklageligvis. Så ut som om jeg hadde tre elektriske åler i buksa, og fem mannevonde rabies-infiserte ekorn i genseren. Rytmefølelsen skortet det også på. Og så slo jeg nesten ned en fyr. Har ikke vært på disko siden. Husker du sist gang du leste ei bok i lyset fra stearinlys? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. juni 2018 #77 Del Skrevet 30. juni 2018 Det tror jeg faktisk aldri jeg har gjort. Husker du sist gang du falt på isen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. juni 2018 #78 Del Skrevet 30. juni 2018 Jeg klarer å få all isen min oppi fryseboksen, så jeg faller ikke på den. Husker du at du har sett på programmet som heter "Husker du?"...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddy Skrevet 30. juni 2018 #79 Del Skrevet 30. juni 2018 28 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg klarer å få all isen min oppi fryseboksen, så jeg faller ikke på den. Husker du at du har sett på programmet som heter "Husker du?"...? Aldri hørt om en gang Husker du sist du fikk en presang som gjorde deg veldig glad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regn Skrevet 30. juni 2018 #80 Del Skrevet 30. juni 2018 Husker du sist du fikk en presang som gjorde deg veldig glad? Ja, jeg fikk besøk av kjæresten min i lunsjen som hadde med seg ferdigpakket lunsjkurv til oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå