Gå til innhold

Valp 10 mnd spiser bare når han får mat av meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men når samboer forbereder mat til ham så gjemmer han seg. Spiser ikke når skålen blir satt ned. Jeg kan gå og hente samme skålen og sette ned og hunden spiser. Hva er greia? Han har vært sånn i mange måneder og samboer er naturligvis frustrert. Hunden er jo sulten, men vil bare ha hvis jeg setter skålen ned. Han har googlet og prøvd forskjellige ting. Jeg er frustrert på hans vegne.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han er utrygg på samboeren din. Har samboer kjeftet eller vært brå i tonefall eller kroppsprsåk?

Samboeren din kan forsøke trene litt med valpen og gi den godbiter, da vil kanskje valpen begynne å assosiere han med noe gøy etterhvert

Anonymkode: ab9a3...132

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er utrygg på samboeren din. Har samboer kjeftet eller vært brå i tonefall eller kroppsprsåk?

Samboeren din kan forsøke trene litt med valpen og gi den godbiter, da vil kanskje valpen begynne å assosiere han med noe gøy etterhvert

Anonymkode: ab9a3...132

Nei samboer er den mildeste på jord, men jeg vet at han kan bli litt fort småsint hvis han er stressa, men ikke mer enn andre.. han er en rolig fyr. Han er lei seg for at hunden ikke vil ha mat av ham.

AnonymBruker
Skrevet

Har du vært med samboeren din 24/7 så du  VET hva han har gjort/ ikke gjort med valpen ? Noe er det jo tydeligvis. 

Anonymkode: 19cfc...5d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...