Superlammet Skrevet 2. mars 2005 #21 Skrevet 2. mars 2005 Kafka du har nå rundt 65.50 innlegg pr dag da... :o
Gjest Gjesta Skrevet 2. mars 2005 #22 Skrevet 2. mars 2005 Folk som er opp i 10.000!!! må da være flittige brukere av 'ordleker' tråder og slikt :o Der kunne man sikkert gjort unna 100 posteringer om dagen :-) En annen god plass man kan sanke innlegg på, er om noen skriver et hysterisk morsomt innlegg. Da kan man godt kaste på en , , eller . På den måten gir man inntrykk av at personen virkelig sa noe morro (har en sterk mistanke om at Trøfflus blir litt snurt på meg nå ) samtidig som antall innlegg øker Men så er det sikkert ikke slik at det er antallet det kommer ann på alltid heller' date=' men innholdet av de man faktisk har :-) [/quote'] Jatta,jatta. Skal man se djupt på det så
Gjest Gjesta Skrevet 2. mars 2005 #25 Skrevet 2. mars 2005 Jepp, men du trenger ikke gjøre så mye ut av det. Det koster ekstra kalorier og sliter unødvendig på tastaturet. Innlegg nummer 8 i denne tråden http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=119823 er et perfekt eksempel. Det gjelder å finne en balansegang skjønner du. Overdriver du kan man fort få personen til å tro at du ler av og ikke med han. Å slikt blir det ikke kompiser av, for å si det på den måten
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #26 Skrevet 2. mars 2005 :o Innlegg nummer 8 i denne tråden http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=119823 er et perfekt eksempel. Jeg ble et øyeblikk dirrende-redd det var meg jeg nå :-) haha
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #28 Skrevet 2. mars 2005 'dog' - det kunne jo fort vært slik også
Gjest Gjesta Skrevet 2. mars 2005 #29 Skrevet 2. mars 2005 Forsåvidt sant, men Midnattsol har lang fartstid på KG hun også. Hun er godt trent vettu Og du blir fort jekka ned på jorda igjen her inne om det skulle behøves. Ittno probb
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #30 Skrevet 2. mars 2005 Sant! Nå må du skjerpe deg Midnattsol! Du burde så absolutt vite bedre
Gjest Gjesta Skrevet 2. mars 2005 #31 Skrevet 2. mars 2005 Tar opp igjen tråden fra Drømmefangeren her jeg Jeg er ikke sånn veldig alternativ, men tror helt klart at verden består av mer enn vi bare ser og hører. Men det forundrer meg litt at gutter ser ut til å steile så fort de hører orde alternativt. Hvorfor det? Også virker det som om Dr. Phil har samme virkning
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #32 Skrevet 2. mars 2005 Ha! Jeg gikk rett ned på siden, og kom inn hit nå selv jeg altså :-) Men ~Alwa~ Jeg synes ikke denne tråden her er trasha jeg :o Er godt fornøyd med den faktisk. Takk igjen Så mamsen er healer ja :-) Det kan nok ha litt inflytelse skulle jeg tro. Men? Reikimaster. Hva i huleste er det?? Jeg tror de tingene du skriver du tror på, ikke er så uvanlige å tro på faktisk. Og da tenker jeg på menn, såvell som kvinner Jeg likte det med 'hjelpere' spesiellt godt Selv om jeg da momentant funderer over om det kan gå begge veier. :o At noen lager snublekrok på deg når du skulle fortjene det :-) Akkurat det er ganske interessant egentlig, for hører man med hermanssen om han tror på gud og himmelen, er ofte svaret, nei nei nei.. Men om han tror noen som har behandlet et dyr på en grotesk måte - altså dyremisshandling vil få igjen og brenne i helvte for dette, ja da er som oftest svaret ja. Altså at vi mennesker ofte har lett for å kun se 1 side av en sak, og da ofte fokusere på den negative. Men det gjør ikke du her, og det er flott :-) Men.. Hva kan en slik healer hjelpe meg med da?
Gjest Gjesta Skrevet 2. mars 2005 #33 Skrevet 2. mars 2005 Jeg "forkorta" innlegget mitt litt jeg Reiki har mer med å forandre måten man tenker på, tror jeg og er ikke så langt unna healing i grunnen. Er ikke så inne i det der jeg da, mammsen driver med sitt hun Og hva healing kan hjelpe mot? Ehm, mye av det samme man går til for eksempel fotsoneterapaut, akupunktør osv. for. Men healing tar vel også for seg en del med å ha riktig tankemåte. Ikke bare det at nå skal jeg stikke en nål i deg så blir du frisk. Og at mange diskuterer placebo effekten her kan jeg godt forstå, men det funker jo
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #34 Skrevet 2. mars 2005 Ja jeg så og :klø: når du forkortet innlegget :-) Aha! Så da er hun master innenfor Reiki da altså. Det høres da voldsomt dyptgående ut :o Selv har jeg nær familie som driver med homeopati, jobber som akupunktør og slike ting - så helt natta for meg er det ikke. Med andre ord: til deg for å i det hele tatt tro det! Placebo effekten har jeg tenkt til å starte en tråd om etterhvert :-) Det er et super interessant emne så det blir toppen. Dette her likte jeg ordlyden av, Reiki har mer med å forandre måten man tenker på Om ikke å forandre måten man tenker på, så i det minste lære seg å tenke ennå 'bredere'. Flott ~Alwa~ !
Gjest Gjesta Skrevet 2. mars 2005 #35 Skrevet 2. mars 2005 Aha! Så da er hun master innenfor Reiki da altså. Det høres da voldsomt dyptgående ut :o Det er visst ikke det. I følge hun så skal alt spesialiseres og settes i kategorier i dag, som alt annet egentlig. Også skal man jo ha papirene i orden med det man driver med. Med andre ord: til deg for å i det hele tatt tro det! Skal innrømme at jeg var litt forhasta der ja. Bøyer meg i støvet Om ikke å forandre måten man tenker på, så i det minste lære seg å tenke ennå 'bredere'. Det var vel noe sånt noe jeg mente ja, men det kom visst ikke ut sånn. Takk skal du ha :-) Men jeg har for all del ingenting i mot de som tror noe annet enn meg. Folk er jo forskjellige. Kjæresten for eks. er vel så lite alternativ som det kan få blitt, men jeg respekterer at han ikke er det og pusher ikke han, akkurat som han respekterer at jeg har en annen mening og mine synspunkter. Akkurat slik det skal være Jeg har forsøkt både homeopat og akupunktur flere ganger faktisk. Vil ikke si akupunkturen fungerte nevneverdig, men det ble futt i skrotten etter besøket hos homeopaten. Han satte blandt annet i gang igjen melkeallergien min
smidja Skrevet 3. mars 2005 #36 Skrevet 3. mars 2005 Jepp, men du trenger ikke gjøre så mye ut av det. Det koster ekstra kalorier og sliter unødvendig på tastaturet. Innlegg nummer 8 i denne tråden http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=119823 er et perfekt eksempel. Det gjelder å finne en balansegang skjønner du. Overdriver du kan man fort få personen til å tro at du ler av og ikke med han. Å slikt blir det ikke kompiser av, for å si det på den måten Jøss, jeg lærer jeg lærer... Thanx!
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #38 Skrevet 3. mars 2005 Men jeg har for all del ingenting i mot de som tror noe annet enn meg. Folk er jo forskjellige. Dette tror jeg ingenting på ~Alwa~ Ha! Hva tror du om det, du
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2005 #39 Skrevet 3. mars 2005 Jeg hadde vel aldri holdt ut på et diskusjonsforum om jeg ikke respekterte andres meninger. Å være uenig er en helt annen ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå