Gå til innhold

Kafka`s dikkedarier.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Har du 99 meldinger allerede? :ler::ler2:

Jeg tror denne :kghjerte: er på sin plass på nåværende tidspunkt.

Gjest Anonymous
Skrevet

:ler::ler::ler::ler::ler:

Har jeg?? Jeg har ikke den minste anelse :oops:

Er helt målløs jeg nå :ler:

Dette var gøy :ler2: Tusen, Tusen, 1000000 Takk!!

Skulle bare ønske jeg hadde en blå slik :hoppe: en :-)

:blomst: til deg også :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg var litt småstolt av mine 909 innlegg siden 9.januar men jeg tror jammen jeg må si jeg har møtt min overmann gitt :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, og du! Før du nevnte dette, hadde jeg ikke engang tenkt over dette jeg :ler:

Og det er merkelige greier, for jeg hadde liksom inntrykk av at jeg skrev heller lite, i forhold til mange andre :ler:

Men det spørs jo om utviklingen fortsetter slik da? Og 09. januar! Når jeg ser avataren din og leser deg, så får jeg inntyrkk av at du har vært her myyyyyyye lenger jeg :ler:

Du skulle jo ha sagt ifra, (Thea) jeg kunne ha kommet mye, mye tidligere :-)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har vært her i snart 5 år jeg, så jeg vet hvor de fleste hybelkaninene befinner seg ;)

Men har skifta nick da så Alwa her *kaster frem lanken* :-D

Gjest Anonymous
Skrevet

5 år!? :o

Hjelpe, jeg visste ikke at selve siden var 5 år en gang jeg :o

Synes du har fått deg et kjempeflott nick nå jeg ~Alwa~ :Nikke:

Lank tilbake til deg :-) (voff)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg tror det er 5 år (dette må undersøkes, så jeg ikke sitter her å juger :roll: )

Jeg var hvertfall en av den første "gjengen" her inne, og det er lenge siden :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja nå ble jeg fristet til å ta opp polulariteten til tråden hvor alle løy (eller hva det nå enn var?) og be deg slutte å juge!

:ler::ler2:

Nei, nei - tror deg jeg :-) Hvor mange innlegg var du oppe i da, da?? Hadde du en og samme nick før ~Alwa~?

:o boy, det ble noen tenker jeg :-)

(jeg er suuuuper sulten, og må stikke å spise litt nå - men ha det supert så lenge :-) )

:kose:

Gjest Gjesta
Skrevet
Hvor mange innlegg var du oppe i da' date=' da?? Hadde du en og samme nick før ~Alwa~? [/quote']

Åh :o , nå har diskusjonsforumet blitt "pusset opp" et par ganger så vi måtte "flytte" og opprette nye profiler og mista tidligere innlegg. Så det blir en del jah :roll:

Bortsett fra en liten "under jorda" periode var jeg Thea hele veien ja. Men pussa opp meg selv på januar.Om oppussinga var vellykket er en heeeelt annen sak :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes oppussingen både, ser, høres og føles veldig bra :P

:enig_animasjon:

Får håpe det blir en stund til vi må pusse opp hele forumet igjen da :roll:

Skrevet

JAja, Kafka, det går fort unna skal du se... :wink: Tro meg...

Gjest gjest1
Skrevet

*teste og skrive innlegg for å sjekke mine egne før jeg går løs på å mobbe superlammet*

Skrevet

Kanke mobbe noen som er stolt av det veit du! :sjarmor:

Skrevet

Jøss så mange innlegg dere har da.. føler meg fattig... :(

Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet
Jøss så mange innlegg dere har da.. føler meg fattig... :(

Dette skal du egentlig ta som et positivt tegn. Hvertfall for mitt vedkommende så kan det tyde på at mitt sosiale liv er noget amputert for tiden :sjenert:

Men nå er jeg sykmeldt for tiden da så jeg "sosialiserer" meg på KG jeg :Hehe:

Skrevet

Dette skal du egentlig ta som et positivt tegn. Hvertfall for mitt vedkommende så kan det tyde på at mitt sosiale liv er noget amputert for tiden :sjenert:

Men nå er jeg sykmeldt for tiden da så jeg "sosialiserer" meg på KG jeg :Hehe:

Hehe, har ikke internett tilgang på kveldstid og det er jo bare sånn innimellom på jobben at jeg får tid...

Takk for fiiin oppmuntring, nå er jeg blid igjen :D

Gjest Gjesta
Skrevet
Takk for fiiin oppmuntring' date=' nå er jeg blid igjen :D[/quote']

Godt godt :kose:

Gjest Anonymous
Skrevet
:ler:

:ler: ja, jeg synes 206 ikke var stort selv jeg - siden januar altså :-) Men det blir jo fort noen innlegg?

Folk som er opp i 10.000!!! må da være flittige brukere av 'ordleker' tråder og slikt :o Der kunne man sikkert gjort unna 100 posteringer om dagen :-)

Men så er det sikkert ikke slik at det er antallet det kommer ann på alltid heller, men innholdet av de man faktisk har :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...