Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns Blonde i denne videoen veldig greit forklarer hvordan og hvorfor samfunnet vårt (det europeiske) går under. Hvorfor er det så få som vil og tør å innrømme dette? 

Anonymkode: 009b1...e9e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg syns Blonde i denne videoen veldig greit forklarer hvordan og hvorfor samfunnet vårt (det europeiske) går under. Hvorfor er det så få som vil og tør å innrømme dette? 

Ja, hvorfor forstår ikke resten av verden at sannheten ligger hos deg og denne youtbevideoen du fant?

Anonymkode: 3487b...349

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det gøyeste med denne er evolusjonsbiten hun snakker om. Som om menn og kvinner ikke har samme gener og er to forskjellige arter. Realfag? Ja takk, mer av det. 

Anonymkode: b5251...d9d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

kan nok trygt si at Blondie ikke snakker for alle kvinner haha

Anonymkode: 1dd1a...dab

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kan nok trygt si at Blondie ikke snakker for alle kvinner haha

Nei, dessverre så finnes det kvinner som denne svenske alenemoren som ikke ville anmelde den "ensamkommande" og fortsatte å la han bo i huset etter han forgrep seg på datteren hennes.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, dessverre så finnes det kvinner som denne svenske alenemoren som ikke ville anmelde den "ensamkommande" og fortsatte å la han bo i huset etter han forgrep seg på datteren hennes.

Ja enten er man patriarkat-tilhenger ellers er man en svensk liberalfeminist. ingen mellomting. skjønner. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Men det finnes helt åpenbart et element av kvinners natur som har behov for å bli dominert. Hvis det fjernes på et område, så popper det bare opp på et annet. ALLE menn som har feid over en del feminister vet hva de fleste av dem tenner på for å si det sånn. Can`t escape biology I guess.

Anonymkode: 1de5e...097

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det finnes helt åpenbart et element av kvinners natur som har behov for å bli dominert. Hvis det fjernes på et område, så popper det bare opp på et annet. ALLE menn som har feid over en del feminister vet hva de fleste av dem tenner på for å si det sånn. Can`t escape biology I guess.

Nettopp. Samme med omsorgsbiten. Vi er laget for å gi omsorg og ha empati for barn/andre. Får man ikke barn har man et stort tomrom man trenger å fylle. Og ja, selvfølgelig finnes det unntak som bekrefter regelen.

Mannen er beskytteren og forsørgeren, kvinnen gir omsorg og kjærlighet og oppfordrer barn.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp. Samme med omsorgsbiten. Vi er laget for å gi omsorg og ha empati for barn/andre. Får man ikke barn har man et stort tomrom man trenger å fylle. Og ja, selvfølgelig finnes det unntak som bekrefter regelen.

Mannen er beskytteren og forsørgeren, kvinnen gir omsorg og kjærlighet og oppfordrer barn.

Ha ha! Mannen beskytter? Er vel mannen som er mest farlig for kvinner, Norge lå en stund øverst på topp ti lista over menn som dreper kjæresten/kona og noen ganger ungene i tillegg.

Anonymkode: fe894...452

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vel mannen som er mest farlig for kvinner

Vil du si at menn som kjønn er farlig for kvinner?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, oeas skrev:

Mtp voldtekt og partnerdrap, i tillegg tiø et sykelig maktbehov hos mange menn og en historie med stor undertrykking; ja, menn kan være svært svært farlig for kvinner.

Anonymkode: e50fd...fad

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, kvinner har ikke behov for å bli dominert. Hadde vi likt det, ville kvinnebevegelsene for friet vært saga blott. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mtp voldtekt og partnerdrap, i tillegg tiø et sykelig maktbehov hos mange menn og en historie med stor undertrykking; ja, menn kan være svært svært farlig for kvinner.

Så menn som kjønn er en generell trussel mot kvinner, vil du si deg enig i det?

Endret av oeas
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ha ha! Mannen beskytter? Er vel mannen som er mest farlig for kvinner, Norge lå en stund øverst på topp ti lista over menn som dreper kjæresten/kona og noen ganger ungene i tillegg.

Si meg, hvordan skulle du klart deg uten menn? Kan du komme med en link til påstanden din?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, kvinner har ikke behov for å bli dominert. Hadde vi likt det, ville kvinnebevegelsene for friet vært saga blott. 

Mitt inntrykk er ihvertfall at mange kvinner har en tendens til trives best klare rammer, klare regler og faste forbud/paabud for at livet skal gi mening.

Kvinner svermer mest for totolalitaere idelogier langt ute paa venstrekanten. De er lettere og fange opp for karismatiske predikanter som krever lydighet og forteller dem hva som er rett og galt.

Norske kvinner konverterer til islam, gjerne etter medlemskap I sosialistisk ungom og finner plutselig menningen I tilvaerlsen naar de har faatt pa seg hijab og er underkastet.

Jeg forstaar det ikke men denne fasteheten og medlemskap gir muligens en tilhorighets folelse??

Anonymkode: d7d9b...f76

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, oeas skrev:

Så menn som kjønn er en generell trussel mot kvinner, vil du si deg enig i det?

The triggering

(X-files theme) dliou dliou dliou dliou dliou DLIOU! Dick peniz pussy fuck

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Si meg, hvordan skulle du klart deg uten menn? Kan du komme med en link til påstanden din?

Jeg personlig hadde klart meg uten menn ja, men trives best i selskap med han jeg er gift med. Men teoretisk og i forhold til primalbehov så har jeg full jobb med inntekt som gjør meg selvforsørgende, barna jeg vil ha har jeg fått og jeg er i stand til å levere bilen på høsten til vinterdekk skifte. Så mitt behov for å ha mann dreier seg om livskvalitet og trivsel, ikke om forsørgelse. Tror det samme gjelder min mann som også er i stand til å forsørge seg selv, har fått sine barn osv. Vi trenger kun hverandre for det følelsesmessige og trivsel etc.

Ingen på jorda hadde klart seg uten menn eller kvinner, altså vi trenger hverandre, kanskje bortsett kvinner i noen deler av Afrika tror jeg. Der gjør kvinner alt arbeid med hus, barn, henter vann og ved, lager mat, gjeter får, slakter høner osv. Mens afrikanske menn sitter under trærne i skyggen og spiller Ludo dagene til ende. Har stor sympati med afrikanske kvinner, de bærer kontinentet på sine skuldre. 

Har ingen link så dette er kun mitt eget hode som har produsert.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, oeas skrev:

Ja. 

Anonymkode: bcfba...667

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. 

Anonymkode: bcfba...667

Shit, altså. Er det noe som kan gjøres?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden skulle kvinner ønske seg patriarkat, nå når vi endelig nærmer oss likestilling? Fremdeles er menn og "gutteklubben Grei" et hakk foran i næringslivet, men det varer forhåpentlig ikke evig. Kvinner flest tar utdannelse og blir selvforsørgende. Ergo har vi muligheten til å inngå partnerskap/ekteskap med menn vi faktisk elsker/er glad i i stedet for at vi må det for å ha smør på brødet. 

Anonymkode: 8dab6...b8d

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...