Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har sett meg ut dette objektet som førstegangkjøp: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=122018202

Hvor mye over takst tror dere jeg må gå for å vinne den før budrunden. Er redd den kan drive opp veldig i pris i en budrunde.

Hvor mye over ville dere gått?

Anonymkode: 890d9...640

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skal prøve å unngå budrunde så bør du jo trå til litt. Evt. Kan du vente til visning for å se hvor stor interessen er...

Skrevet

Hvis selger også tror det kan bli budrunde, må jo tilbudet ditt være såpass høyt at det er lite sannsynlig at budrunden når så høyt. 

Man kupper før visning om man vil bo der koste hva det koste vil. Ikke for å sparer penger. 

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Det er sant.. Den er jo ikke sånn veldig billig pr kvm fra før. Men jeg kan gi 3 m for den, da sikrer jeg å slippe budrunden i allefall

AnonymBruker
Skrevet

Leiligheten har fleresider som trekker ned. Det speiler seg i prisantydningen.

Men, den blir nok solgt. Alt blir solgt bare prisen er riktig.

Anonymkode: 383ba...47f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant.. Den er jo ikke sånn veldig billig pr kvm fra før. Men jeg kan gi 3 m for den, da sikrer jeg å slippe budrunden i allefall

3 mill😂

Anonymkode: e7d22...44b

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sett meg ut dette objektet som førstegangkjøp: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=122018202

Hvor mye over takst tror dere jeg må gå for å vinne den før budrunden. Er redd den kan drive opp veldig i pris i en budrunde.

Så sant du ikke er selgeren (mange selgere prøver å linke til egne salgsobjekter her på KG), så er det ikke lurt å linke til Finn-annonsen her.

Anonymkode: 403d5...d80

• Liker 20
Skrevet

Kjøp heller noe annet for 3 mill. 19 kvm vil gi deg klaustrofobi. 

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å kuppe en bolig før visning kan du bare glemme. Ingen oppegående megler eller selger vil bite på et slikt bud. Når en er villig til å gi en god pris på en tydelig populær bolig så finnes der alltids minst en til. Å få disse inn i en budrunde er langt mer lønnsomt for både selger og megler. 

Kupping av boliger skjer omtrent ikke, før etter første visning. 

Anonymkode: 48fb1...7d7

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke kjøpt en andelsleilighet som nesten er nedbetalt.

Anonymkode: 725f3...a3d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å kuppe en bolig før visning kan du bare glemme. Ingen oppegående megler eller selger vil bite på et slikt bud. Når en er villig til å gi en god pris på en tydelig populær bolig så finnes der alltids minst en til. Å få disse inn i en budrunde er langt mer lønnsomt for både selger og megler. 

Jo, kupping av bolig skjer nok på rundt 10% av boligene i indre Oslo by. 

• Liker 6
Skrevet

Er det bare tulletråder på KG for tiden? 🙄

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

You go, girl.

Anonymkode: 8774f...1b8

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

spørs på prisen det da...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk 15% over en god prisantydning, takket ja.

Budet må være godt! Prisene er på vei opp og man selger ikke for en dårlig pris i dag. 

Anonymkode: f45de...3da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville ikke kjøpt en andelsleilighet som nesten er nedbetalt.

Anonymkode: 725f3...a3d

Why not?

Anonymkode: abbca...f27

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nabohuset ble forsøkt kuppet før visning. Da la selgerne 1,5mill over prisantydningen og selger takket pent nei etter en prat med megler. Den gikk 3mill over prisantydningen. Vil du kuppe, så får du punge ut.

Men er du eier av bøttekottet, får du glatt 1mill av meg☺️

Anonymkode: c7ce4...c6c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nabohuset ble forsøkt kuppet før visning. Da la selgerne 1,5mill over prisantydningen og selger takket pent nei etter en prat med megler. Den gikk 3mill over prisantydningen. Vil du kuppe, så får du punge ut.

Men er du eier av bøttekottet, får du glatt 1mill av meg☺️

Skriveleif: kjøper forsøkte å kuppe ved å by 1,5mill over prisantydning.

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan går folk frem for å kuppe boliger nå til dags, all den tid det ikke er lov lenger? Et bud skal ikke ha kortere akseptfrist enn til kl 12 første virkedag etter siste annonserte visning. 

https://www.eiendomsadvokater.no/selge-bolig-selv/nye-budregler-fra-1-januar-2014/

Anonymkode: cd54b...695

Privatvisning i forkant. 

Anonymkode: 1fac6...b7d

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...