AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #1 Skrevet 9. juni 2018 Jeg og eks-kona har 3 barn sammen, som jeg har annenhver helg og noen ukedager. Jeg bor i Oslo, og det er dyrt å kjøpe større enn en 2 roms nå som jeg bor alene, og bor sentralt mtp jobb. Det som er positivt er at det er to boder som er på 7 kvm og relativt fin standard i kjelleren i bygården jeg bor i, så jeg har innredet disse ordentlig og satt opp lys, koblet på strøm og gjort de til fullverdige rom. Er veldig fornøyd med denne løsningen og barna digger det. Andre som har gjort slike kreative løsninger når de har hatt lite plass feks i Oslo? Tar gjerne i mot tips. Anonymkode: fbd38...923
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #2 Skrevet 9. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg og eks-kona har 3 barn sammen, som jeg har annenhver helg og noen ukedager. Jeg bor i Oslo, og det er dyrt å kjøpe større enn en 2 roms nå som jeg bor alene, og bor sentralt mtp jobb. Det som er positivt er at det er to boder som er på 7 kvm og relativt fin standard i kjelleren i bygården jeg bor i, så jeg har innredet disse ordentlig og satt opp lys, koblet på strøm og gjort de til fullverdige rom. Er veldig fornøyd med denne løsningen og barna digger det. Andre som har gjort slike kreative løsninger når de har hatt lite plass feks i Oslo? Tar gjerne i mot tips. Anonymkode: fbd38...923 Boder kan IKKE brukes som hverken soverom eller oppholdsrom, grunnet manglende rømningsvei og grunnet at det ikke blir nok luft til å puste i. Det er FARLIG!!! Anonymkode: d0715...1d0 31
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #3 Skrevet 9. juni 2018 Sett heller inn køyesenger i soverommet ditt, og sov på stua selv, når du har barna på besøk. Anonymkode: d0715...1d0 12
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #4 Skrevet 9. juni 2018 Du får legge deg på boden når ungene kommer så får de dele de to rommene som er. Anonymkode: 9604b...a0d 16
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #5 Skrevet 9. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sett heller inn køyesenger i soverommet ditt, og sov på stua selv, når du har barna på besøk. Anonymkode: d0715...1d0 Problemet er at leiligheten er veldig liten.. Det er stue og kjøkken sammen. Matlukt og div i stua. Mye innsyn. Soverommet er lite og føler ikke det er plass til mer enn 1 der, så lar eldstemann få den. Så har de to yngste hver sin "hule" i kjelleren Anonymkode: fbd38...923
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #6 Skrevet 9. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Boder kan IKKE brukes som hverken soverom eller oppholdsrom, grunnet manglende rømningsvei og grunnet at det ikke blir nok luft til å puste i. Det er FARLIG!!! Anonymkode: d0715...1d0 Er selvfølgelig dette TS er ute etter😂 Anonymkode: da349...32c 10
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #7 Skrevet 9. juni 2018 Dette må da være tull ts?! Anonymkode: d0715...1d0 5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #8 Skrevet 9. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Problemet er at leiligheten er veldig liten.. Det er stue og kjøkken sammen. Matlukt og div i stua. Mye innsyn. Soverommet er lite og føler ikke det er plass til mer enn 1 der, så lar eldstemann få den. Så har de to yngste hver sin "hule" i kjelleren Anonymkode: fbd38...923 Hva tenker du om dette da, voksne mannen?! 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Boder kan IKKE brukes som hverken soverom eller oppholdsrom, grunnet manglende rømningsvei og grunnet at det ikke blir nok luft til å puste i. Det er FARLIG!!! Anonymkode: d0715...1d0 Anonymkode: d0715...1d0 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #9 Skrevet 9. juni 2018 Barna sover i kjellerboden i bygården når de er hos deg??!? Er du helt på tur?? Kjellerboder har verken rømningsveier eller ventilasjon, og skal IKKE brukes som soverom. Anonymkode: 8a7c9...da1 9
gobbledigook Skrevet 9. juni 2018 #10 Skrevet 9. juni 2018 JAAAA der var du igjen!! Har savnet deg ❤️ 6
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #12 Skrevet 9. juni 2018 Akkurat nå, gobbledigook skrev: JAAAA der var du igjen!! Har savnet deg ❤️ Er ts sommertrollet? Anonymkode: d0715...1d0 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #13 Skrevet 9. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Barna sover i kjellerboden i bygården når de er hos deg??!? Er du helt på tur?? Kjellerboder har verken rømningsveier eller ventilasjon, og skal IKKE brukes som soverom. Anonymkode: 8a7c9...da1 Det er ganske bra lufting, og det er "vinduer" der, som stikker opp fra gata. Så det er ikke det verste. Og det er romslige og ganske godt innredet også. Det er jo kun en løsning for noen dager i måneden Anonymkode: fbd38...923
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #14 Skrevet 9. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Problemet er at leiligheten er veldig liten.. Det er stue og kjøkken sammen. Matlukt og div i stua. Mye innsyn. Soverommet er lite og føler ikke det er plass til mer enn 1 der, så lar eldstemann få den. Så har de to yngste hver sin "hule" i kjelleren Anonymkode: fbd38...923 De «to yngste», hvor gamle er de egentlig? Hvis du ser bort i fra mangelen på rømningsvei og ventilasjon så har du jo heller ikke oppsyn med barna når de sover i kjellerboden i bygården. Hvem skal hindre de i å reke gatelangs mens du tror de sover søtt ? Anonymkode: 8a7c9...da1 1
SesameStreet Skrevet 9. juni 2018 #15 Skrevet 9. juni 2018 Akkurat nå, gobbledigook skrev: JAAAA der var du igjen!! Har savnet deg ❤️ Flere som husker han, ja. Hahaha. Digger bod-mannen! 4
gobbledigook Skrevet 9. juni 2018 #16 Skrevet 9. juni 2018 Akkurat nå, SesameStreet skrev: Flere som husker han, ja. Hahaha. Digger bod-mannen! Hahah ja, leilighet på Karl Johan til under 2 mill. Kul type 9
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #17 Skrevet 9. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De «to yngste», hvor gamle er de egentlig? Hvis du ser bort i fra mangelen på rømningsvei og ventilasjon så har du jo heller ikke oppsyn med barna når de sover i kjellerboden i bygården. Hvem skal hindre de i å reke gatelangs mens du tror de sover søtt ? Anonymkode: 8a7c9...da1 6 og 8, så de klarer seg bra. Eldste er 14, og er litt i den alderen at jeg føler det er riktig han får soverommet oppe. TS Anonymkode: fbd38...923
SesameStreet Skrevet 9. juni 2018 #18 Skrevet 9. juni 2018 Akkurat nå, gobbledigook skrev: Hahah ja, leilighet på Karl Johan til under 2 mill. Kul type Ja hahaha. 😂 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #19 Skrevet 9. juni 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette må da være tull ts?! Anonymkode: d0715...1d0 Bod-areal er ikke primær-areal, men det er bo-areal, så man kan bruke de noen dager i måneden. Anonymkode: fbd38...923
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #20 Skrevet 9. juni 2018 14 minutter siden, gobbledigook skrev: Hahah ja, leilighet på Karl Johan til under 2 mill. Kul type Karl Johan? Anonymkode: fbd38...923
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå