AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #1 Skrevet 9. juni 2018 Hei, jeg kjøpte nettop en katt fra veldig langt unna uten mulighet til å hente selv. Den sendes da med cargo og fly. Siden jeg aldri har gjort noe sånt før lurer jeg på hvordan jeg skal hente den? Hvis noen har erfaringer del gjerne :) Anonymkode: 6e30b...8e3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #2 Skrevet 9. juni 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg kjøpte nettop en katt fra veldig langt unna uten mulighet til å hente selv. Den sendes da med cargo og fly. Siden jeg aldri har gjort noe sånt før lurer jeg på hvordan jeg skal hente den? Hvis noen har erfaringer del gjerne Anonymkode: 6e30b...8e3 Du må hente den på flyplassen vel. Anonymkode: b04dc...42f
Thildamor Skrevet 9. juni 2018 #4 Skrevet 9. juni 2018 Du henter den på cargo. Det er skiltet cargo på flyplassene.
Kontormus Skrevet 9. juni 2018 #5 Skrevet 9. juni 2018 Og jeg vil tro du må ha med kjøpekontrakt, stamtavle og andre papirer du måtte ha. Hvis den kommer fra utlandet må alle dyr må ha egne pass og vaksinasjonspapirer, men om de er med dyret på turen er jeg usikker på. Det kan også hende at du må betale moms Men den som selger deg den skal kunne sette deg inn i hva du må gjøre hvis du ikke har gjort dette selv. Og jeg hadde ikke sendt noen katt til noen som var så tafatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå