Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke bestemme meg for hva jeg bør ha på meg!

Hva ville du kledd deg i om du skulle i et 70 årslag?

Takker for gode innspill :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel an på hvor selskapet skal være - og formen på det.

Er det et vanlig familieselskap er vel normalt pyntet greit nok. Ikke noe volsomt glitter og stas eller utringet ... sånn litt sånn jeg ville pyntet meg på julaften kanskje :wink:

Skrevet

Det skal være i leid lokale med venner og familie, så det er litt "store" greier ;)

Skrevet

Pent, kledelig, men tekkelig nok til at ikke gamle tanter setter snittene i halsen, eller en gammal onkel sitter og har problemer med å holde øyekontakt fordi blikket "detter" nedover deg..... ;)

Jeg kledde meg nok mye mer "ordentlig" ved sånne anledninger da jeg var 20 enn nå når jeg er over 30. Vet ikke helt hvorfor, var vel mer usikker og redd for å vekke oppsikt i klesveien den gang.

Det kommer veldig an på hvem som har dag. Er det ei kul dame som kan finne på å "ta seg litt ut" hadde jeg kanskje kledd meg i kjole med litt utringing, støvletter og laaaaaangt perlekjede, sånn litt 40-tall. Er det til ei som jeg visste har klippekort epå bedehuset, hadde jeg nok gått for bluse og skjørt.

Er ikke godt å gi noe entydig svar, det avhenger av så mye. Men lykke til, som de sier i Idol!

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er ike forskjell om du skal i 30 eller 70 årsdag

Gjest Anonymous
Skrevet

Gjest Anonymous
Skrevet

eh jo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...