AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #1 Skrevet 9. juni 2018 Jeg sliter med min nye Galaxy S8+. Jeg får ikke hverken ringt eller sendt mld. Når jeg prøver å ringe får jeg denne beskjeden: "Ikke registrert på nettverk". Hvordan får jeg registrert den på nettverk? Noen som vet? Anonymkode: 7128c...5bd
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #2 Skrevet 9. juni 2018 Har du hatt i SIM-kortet? Evt. om du har hatt det i skikkelig.. Anonymkode: 5c8a7...935
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #4 Skrevet 9. juni 2018 Folk er kravstore om dagen, altså! Kjøpe en tlf og bare "regne" med at du kan ringe med den. Er ganske sikker på at det ikke står i lista over spesifikasjoner.. 🙄 Anonymkode: a84c0...427
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #5 Skrevet 9. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du hatt i SIM-kortet? Evt. om du har hatt det i skikkelig.. Anonymkode: 5c8a7...935 Ja, jeg har satt i SIM-kortet. Alt annet fungerer som det skal. Anonymkode: 7128c...5bd
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #6 Skrevet 9. juni 2018 Akkurat nå, stan skrev: Prøv å slå den av og på. Takk, tror du det kan hjelpe? Da prøver jeg det Anonymkode: 7128c...5bd
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #7 Skrevet 9. juni 2018 9 minutter siden, stan skrev: Prøv å slå den av og på. 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk, tror du det kan hjelpe? Da prøver jeg det Anonymkode: 7128c...5bd Det hjalp ikke Anonymkode: 7128c...5bd
stan Skrevet 9. juni 2018 #8 Skrevet 9. juni 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hjalp ikke Anonymkode: 7128c...5bd Da er det nok sim-kortet som ikke er registrert. Sjekk på nettsiden til operatøren åssen det gjøres.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #9 Skrevet 9. juni 2018 3 minutter siden, stan skrev: Da er det nok sim-kortet som ikke er registrert. Sjekk på nettsiden til operatøren åssen det gjøres. Tusen takk, da prøver jeg det. Anonymkode: 7128c...5bd
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #10 Skrevet 9. juni 2018 37 minutter siden, stan skrev: Da er det nok sim-kortet som ikke er registrert. Sjekk på nettsiden til operatøren åssen det gjøres. Takk, da fikk jeg ordnet det Anonymkode: 7128c...5bd 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #11 Skrevet 10. juni 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk, da fikk jeg ordnet det Anonymkode: 7128c...5bd Jeg ser problemet er løst, men er litt nysgjerrig på hvilken operatør du bruker som ikke opplyser klart og tydelig at SIM-kortet må aktiveres før du kan begynne å bruke det? Anonymkode: 4d7d0...5cc
Tibbie Skrevet 10. juni 2018 #12 Skrevet 10. juni 2018 Bytt til Doro. "En telefon du kan ringe med" 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #13 Skrevet 10. juni 2018 6 minutter siden, Tibbie skrev: Bytt til Doro. "En telefon du kan ringe med" Hjelper veldig lite om SIM-kortet ikke er aktivert ... Anonymkode: 4d7d0...5cc
Tibbie Skrevet 10. juni 2018 #14 Skrevet 10. juni 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hjelper veldig lite om SIM-kortet ikke er aktivert ... Anonymkode: 4d7d0...5cc Det var en spøk
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #15 Skrevet 10. juni 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser problemet er løst, men er litt nysgjerrig på hvilken operatør du bruker som ikke opplyser klart og tydelig at SIM-kortet må aktiveres før du kan begynne å bruke det? Anonymkode: 4d7d0...5cc Jeg bruker Telenor, men det var nok min egen feil som ikke hadde lest brevet de sendte med. Jeg trodde det bare var å sette inn SIM-kortet så var alt greit Anonymkode: 7128c...5bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå