AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #1 Skrevet 9. juni 2018 Har en fireåring i bhg som til stadighet blir utsatt for vold fra andre barn der, slag, biting, kloring, dytting, og jeg får høre det enten fra andre foreldre eller barnet selv. Bhg sier sjeldent fra. Jeg har tatt det opp med styrer, som egentlig bare sier beklager det skal ikke skje. Men så skjer det ingenting. Hvem kan jeg klage til videre? Anonymkode: b04c2...43c
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #3 Skrevet 9. juni 2018 Har søkt om ny bhgplass, men vil likevel ikke bare la dette gå. Uansett hva man sier sier de bare at sånn et barn, og se har ikke kapasitet.. synes ikke det er bra nok i det hele tatt, og det åt de ikke sier ifra engang er helt sykt Anonymkode: b04c2...43c
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #4 Skrevet 9. juni 2018 Du kan vurdere å sende en klage til Fylkesmannen om ikke styrer i barnehagen tar ansvar. Barnet ditt har rett på å ha det bra i barnehagen. Anonymkode: 8c4c0...4d4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #5 Skrevet 9. juni 2018 Si til leder at hvis ting ikke bedrer seg nå så tar du saken videre til Fylkesmannen. Anonymkode: 1ef87...22a
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #6 Skrevet 9. juni 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en fireåring i bhg som til stadighet blir utsatt for vold fra andre barn der, slag, biting, kloring, dytting, og jeg får høre det enten fra andre foreldre eller barnet selv. Bhg sier sjeldent fra. Jeg har tatt det opp med styrer, som egentlig bare sier beklager det skal ikke skje. Men så skjer det ingenting. Hvem kan jeg klage til videre? Anonymkode: b04c2...43c Hvis barnehagen ikke brur seg bør du ta saken med: -Barnevern -Politi -Helsestasjon -Fylkesmannen -Barneombud Anonymkode: 146ad...398
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå