Gå til innhold

Vold i barnehagen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en fireåring i bhg som til stadighet blir utsatt for vold fra andre barn der, slag, biting, kloring, dytting, og jeg får høre det enten fra andre foreldre eller barnet selv. Bhg sier sjeldent fra. Jeg har tatt det opp med styrer, som egentlig bare sier beklager det skal ikke skje. Men så skjer det ingenting. Hvem kan jeg klage til videre?

Anonymkode: b04c2...43c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bytt barnehage

Anonymkode: b8d26...1a2

AnonymBruker
Skrevet

Har søkt om ny bhgplass, men vil likevel ikke bare la dette gå. Uansett hva man sier sier de bare at sånn et barn, og se har ikke kapasitet.. synes ikke det er bra nok i det hele tatt, og det åt de ikke sier ifra engang er helt sykt 

AnonymBruker
Skrevet

Du kan vurdere å sende en klage til Fylkesmannen om ikke styrer i barnehagen tar ansvar. Barnet ditt har rett på å ha det bra i barnehagen.

Anonymkode: 8c4c0...4d4

AnonymBruker
Skrevet

Si til leder at hvis ting ikke bedrer seg nå så tar du saken videre til Fylkesmannen. 

Anonymkode: 1ef87...22a

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en fireåring i bhg som til stadighet blir utsatt for vold fra andre barn der, slag, biting, kloring, dytting, og jeg får høre det enten fra andre foreldre eller barnet selv. Bhg sier sjeldent fra. Jeg har tatt det opp med styrer, som egentlig bare sier beklager det skal ikke skje. Men så skjer det ingenting. Hvem kan jeg klage til videre?

Hvis barnehagen ikke brur seg bør du ta saken med: 

-Barnevern

-Politi

-Helsestasjon

-Fylkesmannen

-Barneombud

Anonymkode: 146ad...398

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...