Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Begynte for ikke så lenge siden som lokfører i NSB og har nå fått vite at jeg ikke oppfyller helsekravene. Skal på møte med leder og blir med meget stor sannsynlighet sagt opp. Jeg har ingenting å falle tilbake på, ikke en gang rett til dagpenger, og årene for studielån er brukt opp. Må si det er meget lett å falle mellom to stoler i den såkalte fantastiske velferdsstaten vi bor i. Tenker derfor det er greit å få et testamente i orden før jeg gjør det slutt, ikke at det er snakk om store beløpet da. Noen som vet hvordan dette skal utformes? Må jeg ha vitner? 

Anonymkode: 1b623...d9f

Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Begynte for ikke så lenge siden som lokfører i NSB og har nå fått vite at jeg ikke oppfyller helsekravene. Skal på møte med leder og blir med meget stor sannsynlighet sagt opp. Jeg har ingenting å falle tilbake på, ikke en gang rett til dagpenger, og årene for studielån er brukt opp. Må si det er meget lett å falle mellom to stoler i den såkalte fantastiske velferdsstaten vi bor i. Tenker derfor det er greit å få et testamente i orden før jeg gjør det slutt, ikke at det er snakk om store beløpet da. Noen som vet hvordan dette skal utformes? Må jeg ha vitner? 

Hvorfor oppfyller du ikke helsekravene? Er det ikke enklest å starte med dette før du gjør noe drastisk? Dessuten tror jeg tråden din snart blir fjernet, vet ikke helt.. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor jeg ikke oppfyller helsekravene er ikke vesentlig, annet enn at det er uforskyldt. Avgjørelsen er vist endelig, så egentlig ikke noe å lure på...

AnonymBruker
Skrevet

Oppsøk hjelp. 

Anonymkode: 35e3b...24a

AnonymBruker
Skrevet

Oppsøk hjelp. 

Tviler på at noen andre får omgjort avgjørelsen til legen i NSB.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på at noen andre får omgjort avgjørelsen til legen i NSB.

Det er ikke det det handler om. Livet er mer enn NSB. 

• Liker 4
Gjest Dævendøtte
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor jeg ikke oppfyller helsekravene er ikke vesentlig, annet enn at det er uforskyldt. Avgjørelsen er vist endelig, så egentlig ikke noe å lure på...

Kan du ikke gjøre noe annet enn å kjøre lok? 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke det det handler om. Livet er mer enn NSB. 

Får nok ikke jobb i noe annet togselskap heller...

AnonymBruker
Skrevet

Får nok ikke jobb i noe annet togselskap heller...

Norge har vel ikke andre togselskap enn NSB? 

Du må ikke kjøre tog. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Norge har vel ikke andre togselskap enn NSB? 

Du må ikke kjøre tog. 

Det er faktisk 10 andre togselskap som kjører tog i Norge. Jeg har verken kompetanse eller lyst til å gjøre noe annet enn å kjøre tog. 

Skrevet

Jeg må dessverre stenge tråden din fordi vi ikke tillater at man skriver om selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen). 

Vi vil oppfordre deg til å ta kontakt med din fastlege/lege for samtale eller henvisning videre. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf 116117 eller ringe nødnummer 113.

Alternative kan du også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i.

• Mental Helse: 116 123
  • Røde Kors: 800 33 321 (man-fre 14-22 for de under 18 år)
  • Kirkens SOS: 22 40 00 40
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...