AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #1 Skrevet 9. juni 2018 Begynte for ikke så lenge siden som lokfører i NSB og har nå fått vite at jeg ikke oppfyller helsekravene. Skal på møte med leder og blir med meget stor sannsynlighet sagt opp. Jeg har ingenting å falle tilbake på, ikke en gang rett til dagpenger, og årene for studielån er brukt opp. Må si det er meget lett å falle mellom to stoler i den såkalte fantastiske velferdsstaten vi bor i. Tenker derfor det er greit å få et testamente i orden før jeg gjør det slutt, ikke at det er snakk om store beløpet da. Noen som vet hvordan dette skal utformes? Må jeg ha vitner? Anonymkode: 1b623...d9f
Gjest Dævendøtte Skrevet 9. juni 2018 #2 Skrevet 9. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Begynte for ikke så lenge siden som lokfører i NSB og har nå fått vite at jeg ikke oppfyller helsekravene. Skal på møte med leder og blir med meget stor sannsynlighet sagt opp. Jeg har ingenting å falle tilbake på, ikke en gang rett til dagpenger, og årene for studielån er brukt opp. Må si det er meget lett å falle mellom to stoler i den såkalte fantastiske velferdsstaten vi bor i. Tenker derfor det er greit å få et testamente i orden før jeg gjør det slutt, ikke at det er snakk om store beløpet da. Noen som vet hvordan dette skal utformes? Må jeg ha vitner? Anonymkode: 1b623...d9f Hvorfor oppfyller du ikke helsekravene? Er det ikke enklest å starte med dette før du gjør noe drastisk? Dessuten tror jeg tråden din snart blir fjernet, vet ikke helt..
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #3 Skrevet 9. juni 2018 Hvorfor jeg ikke oppfyller helsekravene er ikke vesentlig, annet enn at det er uforskyldt. Avgjørelsen er vist endelig, så egentlig ikke noe å lure på... Anonymkode: 1b623...d9f
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #5 Skrevet 9. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Oppsøk hjelp. Anonymkode: 35e3b...24a Tviler på at noen andre får omgjort avgjørelsen til legen i NSB. Anonymkode: 1b623...d9f
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #6 Skrevet 9. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tviler på at noen andre får omgjort avgjørelsen til legen i NSB. Anonymkode: 1b623...d9f Det er ikke det det handler om. Livet er mer enn NSB. Anonymkode: 35e3b...24a 4
Gjest Dævendøtte Skrevet 9. juni 2018 #7 Skrevet 9. juni 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor jeg ikke oppfyller helsekravene er ikke vesentlig, annet enn at det er uforskyldt. Avgjørelsen er vist endelig, så egentlig ikke noe å lure på... Anonymkode: 1b623...d9f Kan du ikke gjøre noe annet enn å kjøre lok?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #8 Skrevet 9. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke det det handler om. Livet er mer enn NSB. Anonymkode: 35e3b...24a Får nok ikke jobb i noe annet togselskap heller... Anonymkode: 1b623...d9f
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #9 Skrevet 9. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Får nok ikke jobb i noe annet togselskap heller... Anonymkode: 1b623...d9f Norge har vel ikke andre togselskap enn NSB? Du må ikke kjøre tog. Anonymkode: 35e3b...24a 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #10 Skrevet 9. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Norge har vel ikke andre togselskap enn NSB? Du må ikke kjøre tog. Anonymkode: 35e3b...24a Det er faktisk 10 andre togselskap som kjører tog i Norge. Jeg har verken kompetanse eller lyst til å gjøre noe annet enn å kjøre tog. Anonymkode: 1b623...d9f
Edie Skrevet 9. juni 2018 #11 Skrevet 9. juni 2018 Jeg må dessverre stenge tråden din fordi vi ikke tillater at man skriver om selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen). Vi vil oppfordre deg til å ta kontakt med din fastlege/lege for samtale eller henvisning videre. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf 116117 eller ringe nødnummer 113. Alternative kan du også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i. Mental Helse: 116 123 Røde Kors: 800 33 321 (man-fre 14-22 for de under 18 år) Kirkens SOS: 22 40 00 40
Anbefalte innlegg