Gå til innhold

Stresse med at han ikke nødvendigvis svarer på snapper?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er egentlig svært lite opptatt av snapchat og hva det betyr å få en Snap eller ikke. Men en tindermatch som jeg ennå ikke har møtt, men som har avtalt å møte meg når han er tilbake i byen, la meg til på Snapchat for å holde kontakten i mellomtiden. Det er snart to uker siden. Den første dagen snappet vi masse, men det roet seg raskt betraktelig. De siste dagene har det kanskje vært kun et par snapper frem og tilbake. I dag sendte jeg en Snap som han ikke responderte på (var forsåvidt ikke rettet personlig mot ham), har ellers ikke hørt noe. Bør jeg stresse? Jeg tenker at det kan bli litt intenst med å snappe masse hver dag bare for å holde kontakten, men allikevel blir jeg litt stresset. Bedre å senke skuldrene og fokusere på at vi egentlig har avtalt å møtes? 

Anonymkode: ee45b...ea6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle du stresse? Det er en person du ikke har møtt enda, så det spiller da egentlig ikke noen rolle?

Anonymkode: 198e6...c96

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har jo lyst til å møte ham. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et par flørter på snap, svarer de aldri, han ene gidder jeg ikke å åpne snapsene til en gang fordi han sender så mye uinteressant ræl. Hvis de vil ha tak i meg eller omvendt så foregår det på messenger.

Anonymkode: ce786...4ac

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et par flørter på snap, svarer de aldri, han ene gidder jeg ikke å åpne snapsene til en gang fordi han sender så mye uinteressant ræl. Hvis de vil ha tak i meg eller omvendt så foregår det på messenger.

Anonymkode: ce786...4ac

Skjønner det, men poenget mitt er egentlig bare at det var én dag med snapping, og så har det i grunn dabbet av. I dag har jeg ikke hørt noe. Om det er fordi det er tungt å holde det gående over snap, eller fordi han plutselig er uinteressert, er det jeg lurer på om jeg bør bekymre meg over. Eller bare senke skuldrene og tenke at det går bra og at han uansett har sagt at han vil treffe meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke stresse, men kanskje ta det som at han ikke er en fyr som gidder løfte en finger for å holde deg varm. En mann som er opptatt av at du skal like han, vil ikke la være å svare på meldinger akkurat. 

Anonymkode: 95369...0ec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han driver sikkert med flere.

Anonymkode: 68f9d...a7e

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke stresse, men kanskje ta det som at han ikke er en fyr som gidder løfte en finger for å holde deg varm. En mann som er opptatt av at du skal like han, vil ikke la være å svare på meldinger akkurat. 

Anonymkode: 95369...0ec

Men det var ikke en melding/snap direkte rettet mot ham. Det var rett og slett noe så banalt som en snap av gjensynsgleden hunden til foreldrene mine viste da jeg kom hjem. Er det like "alarmerende" at han ikke ga en respons på det?

Har også stort sett fått en "hverdagslig" snap av han hver dag tidligere, idiotisk å henge meg opp i at jeg ikke har fått det i dag? 

Gjest Cathe.
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det var ikke en melding/snap direkte rettet mot ham. Det var rett og slett noe så banalt som en snap av gjensynsgleden hunden til foreldrene mine viste da jeg kom hjem. Er det like "alarmerende" at han ikke ga en respons på det?

Har også stort sett fått en "hverdagslig" snap av han hver dag tidligere, idiotisk å henge meg opp i at jeg ikke har fått det i dag? 

Neida, TS. Ikke legg noe i at han ikke svarte på en "upersonlig" snap selv om han kanskje har gjort det tidligere. Ikke tenk på at du ikke har hørt noe annet fra han heller, jeg synes selv det kan være litt tungt å sende en snap bare for å tørrprate. 

Senk skuldrene og pust med magen. Plutselig ses dere!

AnonymBruker
Skrevet

Dette skal du ikke legge mye i.

Jeg er selv en gutt som ikke er så flink å svare på snapper, hvert fall ikke hvis snappene er tydelig til flere. Dere har ikke engang møttes. 

Jeg har opplevd selv å bli bombardert med snaps fra jenter etter å ha utvekslet snapchat. Jeg må si at det fort blir for mye for meg. Masse snaps hver dag blir slitsomt, da jeg ikke snapper mye til vanlig selv.  Jeg synes en snap om dagen er nok, men folk er forskjellige. 

Igjen, dere har ikke møttes. Så dette skal du ikke legge noenting i. Videre, når snappene ikke er personlige engang så er det ingen grunn til å stresse. 

Anonymkode: ed6ef...970

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenk heller på hvordan dette ville vært hvis du ikke hadde snap og messenger.. Da hadde du kanskje gledet deg til å se han eller ha kontakt igjen. Vi stresser så mye med hvem man sender snap til, om man svarer med en gang osv. Helt unødvendig som regel.

Pust med magen!

Anonymkode: 35313...e18

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar, alle sammen! Skjønner at det ikke er noe å stresse over, og i går var han uansett "tilbake", så det tyder jo på at dere har helt rett. :) Gleder meg til å treffe ham! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...