AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #1 Skrevet 9. juni 2018 Er i et relativt ferskt forhold. Som de fleste hadde vi masse sex i starten, men så var det som noen skrudde av en bryter - han vil ikke lenger. I det hele tatt. Vi har ikke hatt sex på over to måneder. Jeg skjønner ikke hva som skjedde, og jeg gråter meg ofte i søvn når jeg sover sammen med ham. Å "prøve meg" sluttet jeg med for kanskje en måned siden, fordi den seksuelle frustrasjonen min var fullstending uutholdelig, nyforelsket som jeg er. Det gjør så vondt, samtidig som det jo er katastrofe for en nytt forhold (og ikke minst selvfølelsen, føler meg som verdens ekleste og styggeste vesen) når vi bare oppfører oss som venner... Likevel vil han fortsette forholdet, og jeg skjønner ingenting. Og han vil ikke snakke om det... Finnes det håp? Erfaringer? Anonymkode: d9849...4e3 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #2 Skrevet 9. juni 2018 Gå videre. Du blir bare ødelagt om du fortsetter med ham, især når han nekter å kommunisere med deg. Jeg har vært i samme situasjon noen ganger og latt det gå altfor lang tid. ALDRI IGJEN. Anonymkode: 83665...4cd 28
oeas Skrevet 9. juni 2018 #3 Skrevet 9. juni 2018 Som ofte ellers så *må* dere prate sammen. Hvis han ikke vil prate om det, så må du vurdere å gå fra han. Eller finne deg å være i et forhold hvor noe er galt. Og vente til at han kaaanskjeeee vil prate om det om et halvt år. Opp til deg. 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #4 Skrevet 9. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Gå videre. Du blir bare ødelagt om du fortsetter med ham, især når han nekter å kommunisere med deg. Jeg har vært i samme situasjon noen ganger og latt det gå altfor lang tid. ALDRI IGJEN. Anonymkode: 83665...4cd Takk for innspill. Kan du fortelle litt mer om erfaringene dine? Føler meg så alene her. Anonymkode: d9849...4e3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #5 Skrevet 9. juni 2018 Samboerskap er årsaken. Dere er ikke gift. Anonymkode: dcf38...298 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 9. juni 2018 #6 Skrevet 9. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er i et relativt ferskt forhold. Som de fleste hadde vi masse sex i starten, men så var det som noen skrudde av en bryter - han vil ikke lenger. I det hele tatt. Vi har ikke hatt sex på over to måneder. Jeg skjønner ikke hva som skjedde, og jeg gråter meg ofte i søvn når jeg sover sammen med ham. Å "prøve meg" sluttet jeg med for kanskje en måned siden, fordi den seksuelle frustrasjonen min var fullstending uutholdelig, nyforelsket som jeg er. Det gjør så vondt, samtidig som det jo er katastrofe for en nytt forhold (og ikke minst selvfølelsen, føler meg som verdens ekleste og styggeste vesen) når vi bare oppfører oss som venner... Likevel vil han fortsette forholdet, og jeg skjønner ingenting. Og han vil ikke snakke om det... Finnes det håp? Erfaringer? Anonymkode: d9849...4e3 Kanskje han har et herpesutbrudd og ikke tør snakke om det. Feks... Men vil han ikke snakke om det, så hadde jeg lett gått videre.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #7 Skrevet 9. juni 2018 Akkurat nå, oeas skrev: Som ofte ellers så *må* dere prate sammen. Hvis han ikke vil prate om det, så må du vurdere å gå fra han. Eller finne deg å være i et forhold hvor noe er galt. Og vente til at han kaaanskjeeee vil prate om det om et halvt år. Opp til deg. Jeg har vurdert å bare gå, flere ganger. Men alt annet er så uendelig bra, så det er nok det som gjør at jeg "holder ut" bare én dag til... Anonymkode: d9849...4e3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #8 Skrevet 9. juni 2018 8 minutter siden, Dævendøtte skrev: Kanskje han har et herpesutbrudd og ikke tør snakke om det. Feks... Men vil han ikke snakke om det, så hadde jeg lett gått videre. Jeg har herpes selv og et utbrudd varer ikke i 2 mnd. Maks 1 uke. Jeg hadde ihvertfall lyvd på meg en soppinfeksjon om jeg ikke turte være ærlig så ikke partneren skulle føle seg avvist. Anonymkode: d4861...860 8
Gjest Dævendøtte Skrevet 9. juni 2018 #9 Skrevet 9. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har herpes selv og et utbrudd varer ikke i 2 mnd. Maks 1 uke. Jeg hadde ihvertfall lyvd på meg en soppinfeksjon om jeg ikke turte være ærlig så ikke partneren skulle føle seg avvist. Anonymkode: d4861...860 Nei, 2 mnd er nok litt voldsomt, håper for hans del at det ikke er det Hadde selv en ny fyr som brukte et par uker på å fortelle meg dette, jeg trodde han var homo, dødssyk, ville gjøre det slutt osv... så var det "bare" herpes..
B.Wooster Skrevet 9. juni 2018 #10 Skrevet 9. juni 2018 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samboerskap er årsaken. Dere er ikke gift. Anonymkode: dcf38...298 Denne vil jeg gjerne høre argumentene for, ditt troll. 6
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #11 Skrevet 9. juni 2018 Har han mye å tenke på? Stress, sykdom, slitenhet, bekymringer? Det trenger ikke være noe galt med deg. Hva sier han når du snakker om det? For etter 2 mnd så er det lov å virkelig spørre rett ut hva f** det er som skjer? Jeg har selv opplevd det samme. Årsaken var at han var sinnsykt stressa. Jeg holdt ut og holdt ut av samme grunner som deg. At "alt det andre er så bra". Men det går utover selvbildet. Stress-perioden til kjæresten min varte flere år. Nå er den over men sex-livet kommer aldri til å bli bra igjen. Man krangler, blir såret, får dårlig selvbilde og mye mye mer. Så jeg vet egentlig ikke om det er verdt det den dag i dag. Selv om vi fortsatt er sammen. Så vurderer jeg å gå. Om det ikke bedrer seg: avslutt forholdet. Sex og nærhet er MYE viktigere enn man tror. Spesielt i starten av et forhold. Hvis det skjærer seg nå så kommer det til å følge dere i flere år. Det var det som skjedde med oss. Anonymkode: b7595...bd4 8
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #12 Skrevet 9. juni 2018 De må snakke saman! Viss han ikkje vil prate om det, må du jo vurdere om du kan vere i eit forhold med han. Eit forhold der ein ikkje kan prate saman om slike ting, er diverre ikkje særskild lovande. Anonymkode: c23db...022 2
mimmis25 Skrevet 9. juni 2018 #13 Skrevet 9. juni 2018 Snakk sammen. Om ikke det hjelper, hadde jeg gått. Det er en så viktig del av forholdet, og hvis det gir deg slike tanker etter så kort tid, tenk hvordan du vil tenke/føle hvis det fortsetter og du ikke får noe svar. 3
Gjest Whiskey hangover Skrevet 9. juni 2018 #14 Skrevet 9. juni 2018 Hvis dere ikke har sex er det ikke noe vits å være sammen. Det er den eneste grunnen til å være i forhold, at man kun har sex med èn person. Ellers er man eksklusive fuck friends. Jeg hadde ikke vært i forhold med noen som ikke vil, og orker å knulle flere ganger hver dag. I hvert fall et par ganger. Slå opp! Det blir ikke bedre.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #16 Skrevet 10. juni 2018 Er det trøbbel i tårnet, synger klokkeren ikke rent? Får han den rett og slett ikke opp? Anonymkode: 04055...b66
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #17 Skrevet 10. juni 2018 18 timer siden, Whiskey hangover skrev: Hvis dere ikke har sex er det ikke noe vits å være sammen. Så dyp kjærlighet som varer betyr ikke en dritt da med andre ord. Sex er kun en liten del av et forhold - man skal kunne kommunisere, man skal kunne være venner, man skal kunne kose - uten at det må ende i sex. Jeg selv er i et samboerforhold der vi ennå ikke har hatt sex. Vi har dog ikke kranglet, vi gjør alt det ovenfor og vi vil være sammen. Jeg har høyt sexdriv, men siden jeg er så glad i ham så venter jeg heller. For han er verdt det. Anonymkode: 2fd7e...58b 4
Gjest Whiskey hangover Skrevet 10. juni 2018 #18 Skrevet 10. juni 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så dyp kjærlighet som varer betyr ikke en dritt da med andre ord. Sex er kun en liten del av et forhold - man skal kunne kommunisere, man skal kunne være venner, man skal kunne kose - uten at det må ende i sex. Jeg selv er i et samboerforhold der vi ennå ikke har hatt sex. Vi har dog ikke kranglet, vi gjør alt det ovenfor og vi vil være sammen. Jeg har høyt sexdriv, men siden jeg er så glad i ham så venter jeg heller. For han er verdt det. Anonymkode: 2fd7e...58b Jeg veit ikke hva det der betyr..
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #19 Skrevet 10. juni 2018 22 timer siden, Whiskey hangover skrev: Hvis dere ikke har sex er det ikke noe vits å være sammen. Det er den eneste grunnen til å være i forhold, at man kun har sex med èn person. Ellers er man eksklusive fuck friends. Jeg hadde ikke vært i forhold med noen som ikke vil, og orker å knulle flere ganger hver dag. I hvert fall et par ganger. Slå opp! Det blir ikke bedre. Er det kun sex som holder deg i et forhold? Så trist. For meg er det viktig å ha en rundt seg å snakke med, le sammen med, trene med, reise med osv. Tryggheten med å være 2, kunne sitte i armkroken hans osv. Sex er jo bare en av tingene, men trivselen er viktigere enn sex. Onanere klarte jeg fint selv, da jeg var singel. Anonymkode: f8603...2f1 3
B.Wooster Skrevet 10. juni 2018 #20 Skrevet 10. juni 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Så dyp kjærlighet som varer betyr ikke en dritt da med andre ord. Sex er kun en liten del av et forhold - man skal kunne kommunisere, man skal kunne være venner, man skal kunne kose - uten at det må ende i sex. Jeg selv er i et samboerforhold der vi ennå ikke har hatt sex. Vi har dog ikke kranglet, vi gjør alt det ovenfor og vi vil være sammen. Jeg har høyt sexdriv, men siden jeg er så glad i ham så venter jeg heller. For han er verdt det. Anonymkode: 2fd7e...58b Hva er det dere venter på? 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå