AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #1 Skrevet 9. juni 2018 Ungdomsskoleelever og andre elever på KG. Har dere sommerjobb? Har dere for mye fritid? Hva bruker dere sommerferien til? Anonymkode: 215a6...23c
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 9. juni 2018 #2 Skrevet 9. juni 2018 (endret) Hei. Jeg hadde ikke sommerjobb når jeg gikk på verken ungdomsskolen eller VGS. For min del ble det litt for mye psykisk, samtidig som det var vanskelig å søke. Endret 1. desember 2018 av Jegskulleønskeat
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #3 Skrevet 9. juni 2018 Nå er jeg voksen selv, men jeg syntes barn bør få ha fri i sommerferien. Barne-og ungdomstiden er kort, de har resten av livet til å jobbe. Når de blir 18 er det greit med en jobb, men jeg syntes barn bør få være bekymringsfrie barn før det (med mindre de selv ønsker å jobbe, selvsagt) Anonymkode: ff96e...4b8 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #4 Skrevet 9. juni 2018 vgs elev, har ikke sommerjobb. har ikke noe behov for penger og er for sent å søke uansett. har ganske mye fritid men den brukes ikke bare på å drive dank da. Anonymkode: 94314...6e2 2
gobbledigook Skrevet 9. juni 2018 #5 Skrevet 9. juni 2018 Hadde ikke jobb før mitt første år på universitetet. I sommerferiene på skolen slappet jeg bare av og dro på ferie. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #6 Skrevet 10. juni 2018 Nesten ingen som svarer, så de er tydeligvis veldig opptatt alle sammen 🤔 Anonymkode: caddc...3b1 1
solmåneogstjerner Skrevet 10. juni 2018 #7 Skrevet 10. juni 2018 (endret) Tror kanskje ts ønsket svar fra de som tydeligvis begynner å få ferie, og derfor har tid til å opprette masse tulletråder ? Hvis ikke: hadde sommerjobb hvert år fra 14 år. Vanligvis fulltid eller bortimot. Endret 10. juni 2018 av solmåneogstjerner 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #8 Skrevet 10. juni 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nesten ingen som svarer, så de er tydeligvis veldig opptatt alle sammen 🤔 Anonymkode: caddc...3b1 Kanskje det ikke sitter så veldig mange ungdommer her på Kvinneguiden ? Anonymkode: b6823...976 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #9 Skrevet 10. juni 2018 Nå er jeg ferdig med skole, men drister meg til å svare uansett. På ungdomsskolen hadde jeg ikke jobb. I ferien da slappet jeg av, og hentet meg inn etter skoleåret. Jeg strevde mye med å få gode karakterer og la ned mye ekstra arbeid i skolen. På vgs hadde jeg jobb, og jobbet hele sommeren bortsett fra to uker hvor jeg hadde ferie. Når jeg ser tilbake på det, kunne jeg ønske at jeg ikke jobbet så mye hele sommeren. Jeg var så sliten når skolen startet igjen. Jeg tok to ekstra fag som privatist fordi jeg trengte noen fag de ikke hadde på skolen, og ser at jeg nok hadde hatt godt av mer pause, ettersom både ukedager og helger gikk med til lesing og innleveringer. Anonymkode: 73dd9...800 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #10 Skrevet 10. juni 2018 12 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje det ikke sitter så veldig mange ungdommer her på Kvinneguiden ? Anonymkode: b6823...976 Nei, fordi de er ute og jobber. Er bare voksne drittunger som er late og sitter på kg Anonymkode: caddc...3b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå