AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #1 Skrevet 9. juni 2018 Før dere skriver det til meg: nei, det er ikke et problem for meg å sende meldekort en dag senere, det går helt fint og jeg får pengene når jeg skal ha dem. Så med det ute av verden og til poenget med tråden: Er det ikke pussig at NAV alltid legger vedlikehold og nedetid til helgen man skal sende meldekort? Det er nesten oftere nedetid enn ikke de helgene jeg skal sende meldekort og det går meg litt på nervene, må jeg si. Kan ikke dette ordnes midt i uka? Bare noe jeg har lagt merke til. Anonymkode: f9955...1a5 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #2 Skrevet 9. juni 2018 Det rammer flere om det er nedetid midt i uka. Anonymkode: 2cbc2...ca5 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #3 Skrevet 9. juni 2018 Man kan lure på hva denne konstante nedetiden skal tjene til? Ingen andre offentlige registre slik som skattetaten, altinn osv har dette. Nav er nede over en gang i uken, alltid. Anonymkode: 57188...a41 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #4 Skrevet 9. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det rammer flere om det er nedetid midt i uka. Anonymkode: 2cbc2...ca5 Men nedetiden gjelder fra tidlig kveld fredag og helt til kvelden på lørdag. Det vil si at mye av jobbingen med vedlikehold skjer på natta. Da kan man ta det midt i uka også. Anonymkode: f9955...1a5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #5 Skrevet 9. juni 2018 Det rammer nok flere som ab over sier hvis det er midt i uka. Og det varierer hvilken helg man kan sende inn meldekort fra person til person, jeg har også denne helga. Anonymkode: 50348...afc 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #6 Skrevet 9. juni 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Før dere skriver det til meg: nei, det er ikke et problem for meg å sende meldekort en dag senere, det går helt fint og jeg får pengene når jeg skal ha dem. Så med det ute av verden og til poenget med tråden: Er det ikke pussig at NAV alltid legger vedlikehold og nedetid til helgen man skal sende meldekort? Det er nesten oftere nedetid enn ikke de helgene jeg skal sende meldekort og det går meg litt på nervene, må jeg si. Kan ikke dette ordnes midt i uka? Bare noe jeg har lagt merke til. Anonymkode: f9955...1a5 Nedetiden må Nav ta når de ansatte har tid til vedlikehold. Ting som tar lenger tid enn det de klarer på noen timer blir lagt til helger for å unngå at de får for knapp tid. Så sammenfallene med meldekort er en tilfeldighet ikke noe de spekulerer i eller planlegger. Anonymkode: edf84...c11
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #7 Skrevet 9. juni 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men nedetiden gjelder fra tidlig kveld fredag og helt til kvelden på lørdag. Det vil si at mye av jobbingen med vedlikehold skjer på natta. Da kan man ta det midt i uka også. Anonymkode: f9955...1a5 Det er fryktelig få det rammer fra fredag kveld til lørdag på dagen en gang. Men om det skal være nede fra onsdag kveld til torsdag en gang så ser du at det blir større problemer en i helgen. Grunnen til at de gjør set i helgen er jo nettop fordi de ikke kan forutsi nøyaktig hvor lang tid det tar. Å om noen ringer nav midt i uka å MÅ inn på «mine sider» hvor alt er nede så har de et problem. I helga er det faktisk ingen som rammes på samme måte. Jeg har også meldekort denne helgen, har ingen problemer med at det av og til er nede. Har aldri opplevd at jeg ikke har fått sendt det innen søndag kl 21 (som er fristen for at de skal regne ut dagen etter) Anonymkode: 2cbc2...ca5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå