AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #1 Del Skrevet 9. juni 2018 Kjenner at jeg ble litt sint nå. Er på fotballcup med småguttelaget, mange av oss foreldre er med, og vi overnatter på hotell mens guttene ligger i et klasserom på en skole som de fikk tildelt. Men nå ser det ut til at laget må ut i kvalifiseringskamp kl. 08 i morgen tidlig for å kvalifisere seg for semifinalen, da de sannsynligvis blir nummer to i gruppa (er tre grupper, gruppevinnere rett til semi og kvalik mellom gruppetoerne i morgen tidlig om den siste plassen). Men på kjøreturen tilbake skal faren til en, at «nøkkelspillere» burde få sove på hotell i natt, og pekte ut sin sønn og en til, slik at de skulle være uthvilt og ikke bli forstyrret av de andre om kvelden/natten!? Det var en som satt på som fortalte dette, de hadde reagert på hvordan han hadde definert noen til å være mer verdt enn andre, for å si det rett ut. Sikkert riktig at de to er de beste på laget, men er det virkelig innenfor å si noe slikt i fullt alvor!? Han er ikke her nå, jeg skal selvsagt konfrontere ham med det og si at det går ikke an, selvsagt skal alle sove i klasserommet, en slik forskjellsbehandling er uhørt etter min mening! Anonymkode: 2c5c0...e59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #2 Del Skrevet 9. juni 2018 Det er alltid slik i sånne fotballgrupper. Foreldrene er bare opptatt av sine egne barn. Anonymkode: f874e...093 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #3 Del Skrevet 9. juni 2018 er det muuuulig?? For en idiot! Og det morsomste for gutta er jo uansett å sove på skolen sammen. Anonymkode: d3462...9f9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #4 Del Skrevet 9. juni 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjenner at jeg ble litt sint nå. Er på fotballcup med småguttelaget, mange av oss foreldre er med, og vi overnatter på hotell mens guttene ligger i et klasserom på en skole som de fikk tildelt. Men nå ser det ut til at laget må ut i kvalifiseringskamp kl. 08 i morgen tidlig for å kvalifisere seg for semifinalen, da de sannsynligvis blir nummer to i gruppa (er tre grupper, gruppevinnere rett til semi og kvalik mellom gruppetoerne i morgen tidlig om den siste plassen). Men på kjøreturen tilbake skal faren til en, at «nøkkelspillere» burde få sove på hotell i natt, og pekte ut sin sønn og en til, slik at de skulle være uthvilt og ikke bli forstyrret av de andre om kvelden/natten!? Det var en som satt på som fortalte dette, de hadde reagert på hvordan han hadde definert noen til å være mer verdt enn andre, for å si det rett ut. Sikkert riktig at de to er de beste på laget, men er det virkelig innenfor å si noe slikt i fullt alvor!? Han er ikke her nå, jeg skal selvsagt konfrontere ham med det og si at det går ikke an, selvsagt skal alle sove i klasserommet, en slik forskjellsbehandling er uhørt etter min mening! Anonymkode: 2c5c0...e59 Herregud er det mulig? Håper, men frykter at denne pappaen også er pappatrener? Noen fornekter seg ikke altså..... håper det blir stoppet Anonymkode: eecc7...6e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #5 Del Skrevet 9. juni 2018 Nei, det er sjølvsagt ikkje greitt at nokre spelarar får "spesialbehandling" i eit slikt høve. Det vil alltid vere nokre spelarar som er flinkare enn andre, men ein skal så klart aldri gjere forskjell på dei likevel. Dei er jo barn! Det skal vere likt - og morosamt - for alle! For ein korttenkt pappa. Det er ein fotballcup, ikkje eit verdsmeisterskap! Eg er heilt sikker på at guten ikkje vil bli nemneverdig "hemma" av å sove saman med dei andre gutane i klasserommet... Viss spelarane blir så forstyrra der at dei ikkje får søve, og ikkje blir utkvilt til å spele fotball dagen etter, så er det jo DET dykk som foreldre og tenarar må ta tak i! Det er jo ikkje berre et problem for dei som er "flinkast" på laget... Anonymkode: 623b3...7d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Optimo Skrevet 9. juni 2018 #6 Del Skrevet 9. juni 2018 Haha, for en dust. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 9. juni 2018 #7 Del Skrevet 9. juni 2018 Dette er fotballpappa i et nøtteskall. Skal realisere seg selv gjennom sønnen fordi han aldri ble fotballstjerne selv. Forball er et LAGSpill men de fleste fotballpappaer som tror sønnen skal bli proff bryr seg ikke. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #8 Del Skrevet 9. juni 2018 11 minutter siden, Surikatt skrev: Dette er fotballpappa i et nøtteskall. Skal realisere seg selv gjennom sønnen fordi han aldri ble fotballstjerne selv. Forball er et LAGSpill men de fleste fotballpappaer som tror sønnen skal bli proff bryr seg ikke. Dette! Mange fotball-fedre er helt idioter. Anonymkode: 71636...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #9 Del Skrevet 9. juni 2018 Noen foreldre er bare helt idioter. Jeg tenker at noe av det morsomste med hele denne cupen er å sove på en skole sammen. Dette er jo gøy for gutta Anonymkode: 93e86...b0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #10 Del Skrevet 10. juni 2018 Enden på visa ble at det ikke ble noe av hotellovernattingen for disse spillerne, men denne faren krevde altså at sønnen skulle ligge i bilen hans (caravelle) fremfor i klasserommet med de andre. Dette førte til at de andre barna lusket seg ut for å dælje på siden av bilen, for å forstyrre ham, slik barn/ungdommer ofte gjør. Og faren, som «voktet» ved bilen ble rasende. Skjønner ikke poenget, hvorfor kunne han ikke bare sove på luftmadrasser og i sovepose i klasserommet med de andre? Alle har fått utdelt ørepropper. Ser ikke ut til at sønnen tok skade av dette, hadde et glimrende soloraid som avgjorde kvalikkampen til 2-1, og nå blir det semifinale kl. 12. Men nå er denne faren, som også er med blant laglederne, sur og går rundt og sier han håper de taper semifinalen!? For finalen er ikke før kl. 16, og da blir det så sent hjem (mange timer kjøring) at han ikke rekker stikke innom noen slektninger på veien!? Jeg blir så oppgitt! Anonymkode: 2c5c0...e59 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #11 Del Skrevet 10. juni 2018 Hvor gamle er de når de spiller på småguttelaget? Anonymkode: be704...0d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #12 Del Skrevet 10. juni 2018 Stakkars gutt som har en egoistisk, umoden dust til far! Anonymkode: 0559d...d08 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #13 Del Skrevet 10. juni 2018 13-14 år gamle. Anonymkode: 2c5c0...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #14 Del Skrevet 10. juni 2018 Jeg holdt på å ta faren litt i forsvar. Ut ifra førsteinnlegget tenkte jeg at han kanskje bare var en veldig engasjert fotballpappa med et stort konkurranseinnstink. For noen spillere ER jo nøkkelspillere og viktig utpå banen. Alle presterer bedre med riktig kosthold og en god natts søvn, sa han det i affekt kanskje, uten å tenke seg om? Men så leste jeg det siste innlegget ditt, TS og da var jeg glad jeg ikke skrev det jeg først hadde tenkt til å skrive. Hvis han faktisk håper de taper semifinalen fordi han er fornærmet av resten av lagets oppførsel. Og hvis han er fornærmet selv ETTER at sønnen storspilte og hadde et "glimrende soloraid", (noe en typisk fotballpappa skryter av og vil ha mer av, etter min erfaring), vel, det henger nesten ikke på greip. Håper de andre laglederne ikke oppfører seg sånn. Anonymkode: be704...0d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #15 Del Skrevet 10. juni 2018 Og alle de andre fotbsllspillerne legger jo sannsynligvis merke til de få som får ekstra behandling på denne måten. Dermed risikerer kanskje disse "første-spillerne" å bli fryst ut av resten av gjengen, etter at denne fotball-cupen er ferdig? Anonymkode: be1f1...9ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #16 Del Skrevet 10. juni 2018 Stakkars sønn, tenker jeg. Hva med heller å bruke energien på å få alle til å legge seg tidlig, f eks holde vakt i gymsalen isteden? Anonymkode: 9892d...df7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WCKD Skrevet 10. juni 2018 #17 Del Skrevet 10. juni 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stakkars sønn, tenker jeg. Hva med heller å bruke energien på å få alle til å legge seg tidlig, f eks holde vakt i gymsalen isteden? Anonymkode: 9892d...df7 Gymsalen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #18 Del Skrevet 10. juni 2018 18 minutter siden, WCKD skrev: Gymsalen? Å, tenkte feil, klasserom var det de sov i ja 😊 Anonymkode: 9892d...df7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #19 Del Skrevet 10. juni 2018 Helt utrolig altså. De spiller 2x20 min og nå er tiden ute, 1-1, og ekstraomganger. I pausen hadde han en «anti-peptalk», sa at de møter et veldig godt lag, at man må være fornøyde med å ryke ut nå. Han (faren) vil åpenbart hjem, eller vil på besøk til disse slektningene på veien. Helt uforståelig, først var det så viktig å få god oppladning til i dag, og når de er kommet så langt så er det ikke så farlig lenger!? Er han bare snurt fordi jeg sa klart fra om dette hotellgreiene i går, at det ikke var greit å si overfor de andre? Anonymkode: 2c5c0...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #20 Del Skrevet 10. juni 2018 Jaja, da ble det ingen mål, men de tapte altså 1-0 på, hold dere fast, hjørnespark! Burde blitt straffesparkkonkurranse i det minste. Og denne faren? Smiler fra øre til øre og er klar for å dra så raskt som mulig! Anonymkode: 2c5c0...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå