Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til dere kvinner som av en eller annen merkelig grunn fjerner kjønnshår; fjerner dere også hår i rumpa, dvs rundt hullet og utover rumpeballene? Eller er ikke det så viktig? Blir det ikke klamt? Er det lettere å vaske? Blir det sårt?

Hilsen nysgjerrig hårete kvinne😘

Anonymkode: 55b1c...d26

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Av en eller annen merkelig grunn"... det er ganske hot, da.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg shaver, så tar jeg alt. Har veldig lite i rompa, men tar de som er der. Føler meg "renere" og lettere mtp vask, men ja, bir litt klamt og sårt - så ikke noe jeg gjør hele tiden. Det er jo naturlig med hår i rompe og skrivv for kvinner av en grunn, også er det ganske fint syntes jeg. Gjør det bare sporadisk for litt variasjon

Anonymkode: 46824...ecc

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gjør det bare sporadisk for litt variasjon

Anonymkode: 46824...ecc

Viktige ord, der altså. Variasjon er avgjørende. Tror jeg hadde klikket om dama alltid var hårløs, like mye som jeg tror at jeg hadde klikket om dama alltid var hårete.

AnonymBruker
Skrevet

Noen flere?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar brasiliansk. Blir ikke klamt eller sårt i rompa :)

Anonymkode: fcc02...1d2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Blir klam og sår over det hele når jeg fjerner kjønnshår. Både foran og bak.

Anonymkode: a6682...d2c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke merkelig siden jeg trives best uten. Fjerner alt og har ingen problemer eller utfordringer med det.

Anonymkode: dbcdd...cb2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir klam og sår over det hele når jeg fjerner kjønnshår. Både foran og bak.

Anonymkode: a6682...d2c

Hvorfor fjerner du det da!?!?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor fjerner du det da!?!?

Hvorfor lurer du i hele tatt på hva andre gjør?

Anonymkode: dbcdd...cb2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det klør noe inni granskauen når det vokser ut igjen bak, så det gjør jeg nesten aldri. Litt bikinilinje og stuss foran. Orker ikke å se ut som ei lita jente lenger.

Anonymkode: d0e51...294

• Liker 1
Skrevet

Jeg tar alt - men har ikke mye hår der bak, så jeg merker ikke noe som helst når det lille som er der gror ut igjen. Nei, det blir ikke klamt for min del. Klør heller ikke når det gror ut! Det gror ut raskt da, så jeg vurderer å prøve voksing. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har begynt å ta brasiliansk, og det inkluderer området bak også. Først tenkte jeg at det ikke var så viktig, og hadde tenkt til å be dem droppe det (hadde ikke særlig lyst til å ha en fremmed som dreiv og rotet rundt baki der, faktisk). Meeeen, så var jeg nysgjerrig og ville bare se hvordan det var. Og det gjør ikke vondt, går kjapt, og føles bare litt glattere. Jeg har ikke så mye hår akkurat der, men har litt i overgangen mellom rumpeballene og lårene. Nå vokser jeg alt, og synes det funker fint. Har ikke merket noe til at det er sårt eller klamt, og har ikke hatt problemer med inngrodde hår. Det fikk jeg derimot når jeg barberte, kanskje særlig i områdene rundt trusekanten.

Det er ikke noe verre enn at du tester det ut og ser hva som funker for deg. I verste fall så gror det ut igjen :)

Anonymkode: a18ba...0bb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trives egentlig best med å bare en stripe eller dusk foran, men har hatt en lengre periode hvor jeg ikke gadd å barbere. Det jeg ikke liker med å ha alt håret er at jeg synes det kan lukte mer. Jeg har normal hygiene, men jeg synes at det kan lukte mer og jeg synes at jeg må være mye mer nøye og bruke mer tid på å tørke.

Jeg synes også at sex blir bedre når jeg fjerner håret. Oralsex spesielt. I tillegg synes jeg at det er finere.

Jeg har ikke hår utover rumpeballene. Kun rundt hullet, men fjerner det også. Det er kun når det er lenge siden jeg har barbert at det klør og er ubehagelig, men det går seg til etter hvert.

Anonymkode: 2de7f...ea6

Skrevet

Det er penere og enklere uten. Føler også at det er mer renslig. Synes også at hår klør, og føler ikke for å klø meg i skrittet alle steder :roll:

Jeg har ikke hår i rompa. Hvorfor skulle det være klamt uten? Jeg er i hvert fall ikke klam :P 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brasiliansk eller epilator, og å skrubbe lett med skrubbeklut når hårene vokser ut igjen, så man ikke får inngrodde hår, og da får jeg ingen plager. Ingen kløe eller irritasjon. 

Jeg har helt sluttet med å barbere, for da blir det stive stubber og fort irritert hud.

Og ja, jeg tar også det bak ved rumpa, selv om det ikke er mye. 

Anonymkode: 4e19a...571

Skrevet
13 minutter siden, Tibbie said:

Det er penere og enklere uten. Føler også at det er mer renslig. Synes også at hår klør, og føler ikke for å klø meg i skrittet alle steder :roll:

Jeg har ikke hår i rompa. Hvorfor skulle det være klamt uten? Jeg er i hvert fall ikke klam :P 

Å?

Har du dobbelt-sjekket? :tunge1:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg fjerner tar jeg alt. Har ikke noe sjenerende hår utover rumpeballene, men jeg fjerner mellom dem. Jeg syns det kan bli litt klamt og sårt når jeg fjerner der, så jeg gjør det ikke så ofte. Det blir enklere å vaske når det ikke er så mye hår bak der, men håret har vel egentlig en eller annen funksjon

Anonymkode: 23b9a...4a6

AnonymBruker
Skrevet

Nei, har ikke hår så langt bak.

Anonymkode: 7809c...dde

Skrevet
9 timer siden, Tibbie skrev:

Er vel mer vanlig at det klør når det vokser ut 😁 men man velger jo selv  hva man vil gjøre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...