Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i en hagefest i helg og lurte på om det ser altfor dumt ut nå å gå med støvletter?

Støvlettene ser slik ut

outlet-appeal-black-4-knee-high-faux-sue

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Ta sandaler. Flate eller wegde. 

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel an på hvor i landet du er. Ser ikke noe galt i å gå i de der når det snør ute. 

Anonymkode: 8436c...c01

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Greit om du bor i nord, i sør blir det for varmt.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Det er sexy med støvletter året rundt. Klart du kan bruke dem - kjempefine!😉

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, Tiger1974 skrev:

Det er sexy med støvletter året rundt. Klart du kan bruke dem - kjempefine!😉

Regner med at avgjørelsen ble tatt for lenge siden. Hun stilte spørsmålet i begynnelsen av juni...

Anonymkode: 9a660...436

Skrevet

Er du en kortvokstmann uten hår på hodet, stor ølmage,  verkstedfingre og skjegg så vil det bli litt snodig. Men for all del. Ta på deg det du føler deg bra i. 

Skrevet (endret)
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Regner med at avgjørelsen ble tatt for lenge siden. Hun stilte spørsmålet i begynnelsen av juni...

Anonymkode: 9a660...436

Regner du med, ja... Det er det ingen andre enn TS som vet, og skal du bestemme når det svares i en tråd? Denne tråden er helt ny for meg nå. Dessuten styrker mitt svar at støvletter kan brukes - også generelt til andre. TS spør om dette, og hun blir nok glad for svar selv om dette er for sent i ditt hode.

Endret av Tiger1974
Skrevet

Jeg synes de var fine, og i mine øyne er det alltid innafor med støvletter. Men er det ikke egentlig litt passé? Noe som var kult i 2001, liksom?

Skrevet
1 minutt siden, CoolSistah skrev:

Jeg synes de var fine, og i mine øyne er det alltid innafor med støvletter. Men er det ikke egentlig litt passé? Noe som var kult i 2001, liksom?

Nei.

Skrevet
På 2.11.2018 den 23.46, CoolSistah skrev:

Støvletter som på bildet er veldig 2001 ja, enig. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...