Gå til innhold

Hvorfor er du utro

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var utro, fikk lite sex hjemme, aldri bj's eller noe slikt, lite ros og kjærlighet, følte meg ikke elsket. Etter 5 år hvor jeg flere ganger takket nei til tilbud av andre damer ble jeg forført på byen av ei ung og spennende kvinne. Hadde et intenst savn etter ei som var mer feminin enn min x.

Anonymkode: e1459...112

Videoannonse
Annonse
Gjest making.a.mess
Skrevet
På 9.6.2018 den 20.35, AnonymBruker skrev:

Bl.a. fordi hun truet med selvmord dersom jeg skulle gjøre det slutt.

Anonymkode: 25fd9...560

Aldri gi etter for denslags trusler. Det er et pressmiddel som ikke holder  stikk og er tomme ondskapsfulle trusler.  Den som ønsker å ta selvmord har lyst til det uansett. Dessuten så er det ingen av dere, heller ikke hun, som får glede av dette forholdet når det er basert på trusler og tvang. 

Skrevet
2 minutter siden, making.a.mess skrev:

Aldri gi etter for denslags trusler. Det er et pressmiddel som ikke holder  stikk og er tomme ondskapsfulle trusler.  Den som ønsker å ta selvmord har lyst til det uansett. Dessuten så er det ingen av dere, heller ikke hun, som får glede av dette forholdet når det er basert på trusler og tvang. 

Det ligger litt ansvarsfraskrivelse i det å skylde på andre mennesker for sine egne handlinger. Hvis en truer med selvmord dersom en skal gjøre det slutt, - hva hjelper utroskap med da? Utroskapen ble begått fordi vedkommende hadde lyst, fordi en som truer med selvmord dersom en skal gjøre det slutt er ikke akkurat superhappy for at noen er utro mot dem.

Så man gjorde skade uansett.

Mange destruktive mennesker liker å gjøre vondt verre virker det som om.

Gjest making.a.mess
Skrevet
3 timer siden, waco skrev:

Det ligger litt ansvarsfraskrivelse i det å skylde på andre mennesker for sine egne handlinger. Hvis en truer med selvmord dersom en skal gjøre det slutt, - hva hjelper utroskap med da? Utroskapen ble begått fordi vedkommende hadde lyst, fordi en som truer med selvmord dersom en skal gjøre det slutt er ikke akkurat superhappy for at noen er utro mot dem.

Så man gjorde skade uansett.

Mange destruktive mennesker liker å gjøre vondt verre virker det som om.

Han håper sikkert at utroskapen skal få henne til å skjønne at han ikke er noe å ha slik at hun dumper han selv,  så han slipper unna selvmordstrusselen. Han vil bare slippe unna. Det kommer derimot ikke til å skje. Hun vil ønske at han dropper elskerinnen og trygler om forlatelse. Vil han ikke det så er han tilbake til start med selvmordstrusselen. 

Nei, like greit å gjøre det slutt og kutte all kontakt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...