Gå til innhold

Hvorfor er du utro

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Jegskulleønskeat said:

For en fæl ting å si. Jeg håper hun har det bra jeg❤️ Man er ikke skyld i å være syk.

Fælt, men sant. Hun kommer alltid til å skape problemer for folk rundt seg, så det hadde vært det beste for alle parter inkl. henne selv. Jorden ville blitt et bede sted uten henne, sykdom eller ei.

Anonymkode: 25fd9...560

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hevnet meg ettet at han jeg var sammen med slo meg.

Anonymkode: db9fd...f82

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hevnet meg ettet at han jeg var sammen med slo meg.

Anonymkode: db9fd...f82

Fortalte du han at du var utro da?

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mangel på nærhet,intimitet,respekt og kjærlighet. Aldri kunne få noe bare gi og gi. Koster så lite med en bukett blomster,massasje,en date,klem og kos. Aldri legge seg sammen. Ingen sex eller lite sex. Dårlig sex. Egoist i sengen. Aldri takk for noe. tar alt som en selvfølge. Og ikke ser hvor mye keg gjør. Alt er gale uansett hva man sier og gjør. Aldri vært tilhenger av utroskap. Men ja forstår det når det manger så mye.Når ene parten gir så fanen i den andre.År etter år!

Anonymkode: ef893...08b

Samme her. Har ikke vært så veldig mye utro, men ville vært mer av det hvis jeg hadde hatt sjansen og det ikke ville bli oppdaget. 

Hjelper ikke hva enn jeg sier eller gjør for å bedre situasjonen heller.

Men vi har unger sammen og det er nok viktig for dem at vi er sammen. Så da er det bare å bite tenna sammen og fortsette som før. 

Anonymkode: b144d...bde

AnonymBruker
Skrevet

Unger her også,derfor vurderer jeg elsker,prøvd alt til ingen nytte tre år siden sist..

Anonymkode: c18c9...a90

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har vært utro i flere forhold. Det har vært en kombinasjon av flere motiver kombinert med gode muligheter. Jeg er ikke veldig stolt av det, men jeg kan ikke si at jeg har veldig dårlig samvittighet heller. 

Min erfaring, egen og venners, er at folk er utro på tampen av et forhold, men trenger bekreftelse før en orker å bevege seg videre. 

Skrevet (endret)
På 9.6.2018 den 16.02, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke utro og har aldri vært det heller. Er forholdet dårlig må det tenkes over om en vil være der eller ikke. Vil en ikke være der, må en avslutte det. Utroskap, uansett grunn, er helt uakseptabelt.

Anonymkode: 93234...d97

Enig. Og dersom man er utro så kan man virkelig ikke være glad i partneren sin. Samtidig så risikerer man sykdommer. Forstår ikke at noen er villig til å risikere å gjøre partneren sin syk/ smitte partneren sin. 

Etter min mening så er sex noe som hører hjemme mellom to personer, og i et forhold som fungerer.

Endret av Marina234
  • Liker 1
Gjest Anonym Bruker
Skrevet
På 9.6.2018 den 20.40, AnonymBruker skrev:

Når du avslutter en setning trenger du ikke å skrive 'punktum'. (Akkurat som man brukte 'Stopp' i telegrammer i "gamle dager") . Det holder med den lille prikken.

Da lærte du noe i dag også. :)

Anonymkode: 8eac3...35d

Proffskrivbenten ute å  skal forsøke å imponere nå igjenn ! 

Gjest Alterego666
Skrevet
14 timer siden, Marina234 skrev:

Enig. Og dersom man er utro så kan man virkelig ikke være glad i partneren sin. Samtidig så risikerer man sykdommer. Forstår ikke at noen er villig til å risikere å gjøre partneren sin syk/ smitte partneren sin. 

Etter min mening så er sex noe som hører hjemme mellom to personer, og i et forhold som fungerer.

Spørsmålet i HI er til de som er eller har vært utro, ikke en anledning til å vise seg fram fra sin høye moralske hest.

AnonymBruker
Skrevet
På 9.6.2018 den 20.41, AnonymBruker skrev:

Fælt, men sant. Hun kommer alltid til å skape problemer for folk rundt seg, så det hadde vært det beste for alle parter inkl. henne selv. Jorden ville blitt et bede sted uten henne, sykdom eller ei.

Anonymkode: 25fd9...560

Håper for din del at det var sant at du røyker din fair share med hasj. For hvis sinnsykdommen din er pur natura bør du nok oppsøke en psykolog. 

Anonymkode: 6ea30...1d2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er utro fordi jeg ønsker å erobre nye kvinner. Som å være på jakt. :) 
Har ingen ting med min kone å gjøre. Vi elsker hverandre, og har nydelig sex.

Anonymkode: 2db89...485

Skrevet
59 minutter siden, Alterego666 skrev:

Spørsmålet i HI er til de som er eller har vært utro, ikke en anledning til å vise seg fram fra sin høye moralske hest.

Jeg vet. Jeg mener bare at dersom man har et velfungerende forhold så er man ikke utro. Noe er galt når man er utro. Og det er farlig. Tenker med tanke på kjønnsykdommer. Det løser ingenting. Men okey : spørsmålet er mot dem som er utro. Og ikke et slikt moralsk svar. :) . 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir dårlig av å lese denne tråden. Håper jeg aldri roter meg bort i noen med slike holdnimger som er utro. Bare gjør det lille som skal til. Gjør det slutt med meg før du bedrar meg.

Anonymkode: fb5f3...9ac

Skrevet

Jeg har aldri vært. Om man ser noen "bedre" i sikte, er det bedre å avslutte forholdet.

• Liker 1
Skrevet

Utroskap er helt uakseptabelt her. Jeg hadde aldri hatt samvittighet til å være utro. Om forholdet hadde vært så forferdelig at jeg hadde vært inne på tanken, så hadde jeg garantert gjort det slutt med kjæresten først. Jeg forstår meg ikke på holdningen til folk her. Dere er utro, fordi dere synes det er helt greit da eller? Nei fy faen. Det kan bringe sykdommer og dritt.. Håper noen her får opp øynene snart. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i planleggingsfasen til å være utro, så det er ikke noe impulsivt valg jeg tar. Har det greit med samboeren som sikkert er en mye flottere dame rent fysisk en det jeg klarer å sjekke opp. Problemet er at hun eter meg opp innenfra, hun er en sånn person som liker best å motta og bli pleid og dette er ikke kun seksuelt. Hun er av de som sliter med mystisk sykdom og er sliten hele tiden, det er ensbetydende med at jeg skal gjøre det meste, selv i gode perioder hvor hun fikser det meste, om det interesserer henne da. Hun vil helst ikke ha ansvar for noen ting og vil at jeg skal ordne alt.

Hun er snill og gjør ikke noen noe vondt med viten og vilje, jeg vet hun ville aldri klart seg alene og det er nesten som jeg ser på henne som eldstedatteren i familien. Hun er ekstremt lite engasjert i samfunnet og nyhetsbildet rundt seg, så å føre en samtale rundt slike tema blir ofte meningsløst. Jeg liker ikke å såre henne og har stor omsorgsfølelse for henne.  Hun blir veldig fort lei seg, og det vet jeg hun sliter med, så jeg prøver egentlig å holde henne oppe. Så å påpeke alt som er galt fra min side og hive henne på gata er ikke noe alternativ. (Som mange enkelt sier, fungerer det ikke så gjør det slutt)

Jeg har lyst på en elskerinne for å kunne oppleve mer enn hva jeg får i forholdet, på denne måten kan jeg sikkert holde ut forholdet også. På en måte så kan du si at jeg gjør det av kjærlighet til henne i visshet om at jeg sikkert blir slaktet av menings-bærerne her inne.

Anonymkode: d4b38...d18

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i planleggingsfasen til å være utro, så det er ikke noe impulsivt valg jeg tar. Har det greit med samboeren som sikkert er en mye flottere dame rent fysisk en det jeg klarer å sjekke opp. Problemet er at hun eter meg opp innenfra, hun er en sånn person som liker best å motta og bli pleid og dette er ikke kun seksuelt. Hun er av de som sliter med mystisk sykdom og er sliten hele tiden, det er ensbetydende med at jeg skal gjøre det meste, selv i gode perioder hvor hun fikser det meste, om det interesserer henne da. Hun vil helst ikke ha ansvar for noen ting og vil at jeg skal ordne alt.

Hun er snill og gjør ikke noen noe vondt med viten og vilje, jeg vet hun ville aldri klart seg alene og det er nesten som jeg ser på henne som eldstedatteren i familien. Hun er ekstremt lite engasjert i samfunnet og nyhetsbildet rundt seg, så å føre en samtale rundt slike tema blir ofte meningsløst. Jeg liker ikke å såre henne og har stor omsorgsfølelse for henne.  Hun blir veldig fort lei seg, og det vet jeg hun sliter med, så jeg prøver egentlig å holde henne oppe. Så å påpeke alt som er galt fra min side og hive henne på gata er ikke noe alternativ. (Som mange enkelt sier, fungerer det ikke så gjør det slutt)

Jeg har lyst på en elskerinne for å kunne oppleve mer enn hva jeg får i forholdet, på denne måten kan jeg sikkert holde ut forholdet også. På en måte så kan du si at jeg gjør det av kjærlighet til henne i visshet om at jeg sikkert blir slaktet av menings-bærerne her inne.

Been there, dude.....😟

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så på denne måten, velger du å ødelegge forholdet, og bryte tilliten hennes. Istedenfor å manne deg opp, og gjøre det slutt. 

Eller være ærlig, å spørre om åpent forhold/Poly forhold. 

Gjest Alterego666
Skrevet
4 minutter siden, SlemUlv skrev:

Så på denne måten, velger du å ødelegge forholdet, og bryte tilliten hennes. Istedenfor å manne deg opp, og gjøre det slutt. 

Eller være ærlig, å spørre om åpent forhold/Poly forhold. 

Slik han beskriver henne har hun neppe personligheten til å bære et polyforhold. Ren gjetning fra min side, jeg vet, men.....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var utro på slutten av mitt forrige forhold. Hadde ikke sex, men nær kontakt med en jeg studerte med. Vi rota sammen noen ganger på fest, etter den «verste» gangen gjorde jeg det slutt med samboeren min. Hadde et seksuelt forhold til han andre i et par mnd etter det var slutt. Jeg var utro fordi forholdet var dårlig, hadde ikke lyst på samboeren min lengre, men hadde veldig lyst på andre.... 

Nå er jeg i et langvarig forhold hvor det er barn involvert. Jeg har vært utro de siste mnd’ene. Det begynte en gang i fylla med en kollega, og så har det eskalert. Det er kun kollegaen min jeg holder på med. Mannen min har rota endel bak min rygg tidligere, så forholdet vårt har vært preget av det. Han har tatt meg mye for gitt og vært likegyldig til meg lenge. Vil ha mindre sex enn jeg vil ha, og når vi har det, kommer han så fort at jeg får lite utav det. Han vil ikke slikke meg, for han liker det ikke så godt, og det har jeg savnet utrolig mye. Elskeren min vil slikke hele tiden og bruker god tid for at jeg skal nyte. Han har meg 100 % i fokus. 

Det er barna som holder oss sammen. Jeg får veldig mye oppmerksomhet fra andre menn, men har aldri vært frista til å gjøre noe.. før nå. Jeg har ekstremt god kjemi med kollegaen min, det gjør at det er vanskelig å la være. Tror nok det går mot slutten på ekteskapet.. Føles dritt å være utro. 

Anonymkode: 880b1...c3f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...