AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #2 Skrevet 9. juni 2018 hahahahaha Du starter en tråd uten innhold og dytter på den? Anonymkode: 96459...262 5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #3 Skrevet 9. juni 2018 Ja denne har jo vært før... Anonymkode: c18c9...a90
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #4 Skrevet 9. juni 2018 Mangel på nærhet,intimitet,respekt og kjærlighet. Aldri kunne få noe bare gi og gi. Koster så lite med en bukett blomster,massasje,en date,klem og kos. Aldri legge seg sammen. Ingen sex eller lite sex. Dårlig sex. Egoist i sengen. Aldri takk for noe. tar alt som en selvfølge. Og ikke ser hvor mye keg gjør. Alt er gale uansett hva man sier og gjør. Aldri vært tilhenger av utroskap. Men ja forstår det når det manger så mye.Når ene parten gir så fanen i den andre.År etter år! Anonymkode: ef893...08b 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #5 Skrevet 9. juni 2018 Jeg er ikke utro og har aldri vært det heller. Er forholdet dårlig må det tenkes over om en vil være der eller ikke. Vil en ikke være der, må en avslutte det. Utroskap, uansett grunn, er helt uakseptabelt. Anonymkode: 93234...d97 3
SlemUlv Skrevet 9. juni 2018 #6 Skrevet 9. juni 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Dytter på denne Anonymkode: c18c9...a90 Å dytte en tråd, er ikke det samme som å lage ny tråd. Jeg er ikke utro, jeg er samtykkende polym
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #7 Skrevet 9. juni 2018 Jeg var utro fordi jeg ikke brydde meg om henne mer. 2 år med gnål og mas og krisemaksimering tok knekken på det jeg følte for henne i utgangspunktet. Til slutt tenkte jeg det bare var vel fortjent, og det tenker jeg fortsatt. Anonymkode: 25fd9...560 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #8 Skrevet 9. juni 2018 Hun var trang og grunn slik at vi ikke kunne ha sex så ofte. Jeg stor og med høyt behov. Forholdet var supert, men ... Anonymkode: c01d8...886
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #9 Skrevet 9. juni 2018 Har yngre elsker simpelthen fordi jeg vil føle meg levende, ikke være levende død. Har fått en helt annen energi livsglede og posivitet. Kommer ikke til å svare på negative kommentarer. Anonymkode: ecef3...c2a
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #10 Skrevet 9. juni 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har yngre elsker simpelthen fordi jeg vil føle meg levende, ikke være levende død. Har fått en helt annen energi livsglede og posivitet. Kommer ikke til å svare på negative kommentarer. Anonymkode: ecef3...c2a Hvorfor går du ikke i fra han du er sammen med og er sammen med elskeren din på heltid? Anonymkode: 96459...262 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #11 Skrevet 9. juni 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Mangel på nærhet,intimitet,respekt og kjærlighet. Aldri kunne få noe bare gi og gi. Koster så lite med en bukett blomster,massasje,en date,klem og kos. Aldri legge seg sammen. Ingen sex eller lite sex. Dårlig sex. Egoist i sengen. Aldri takk for noe. tar alt som en selvfølge. Og ikke ser hvor mye keg gjør. Alt er gale uansett hva man sier og gjør. Aldri vært tilhenger av utroskap. Men ja forstår det når det manger så mye.Når ene parten gir så fanen i den andre.År etter år! Anonymkode: ef893...08b Da anbefaler jeg deg å avslutte forholdet, istedenfor å være utro. Et forhold krever at man er to stykker som både gir og tar. Det skal ikke være slik at den ene skal gi, og den andre ikke. Du fortjener bedre, og din partner fortjener bedre (punktum). Anonymkode: bc69b...a4f 5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #12 Skrevet 9. juni 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da anbefaler jeg deg å avslutte forholdet, istedenfor å være utro. Et forhold krever at man er to stykker som både gir og tar. Det skal ikke være slik at den ene skal gi, og den andre ikke. Du fortjener bedre, og din partner fortjener bedre (punktum). Anonymkode: bc69b...a4f Si det du når du selv havner uten i årevis.. Anonymkode: c18c9...a90 3
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 9. juni 2018 #13 Skrevet 9. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var utro fordi jeg ikke brydde meg om henne mer. 2 år med gnål og mas og krisemaksimering tok knekken på det jeg følte for henne i utgangspunktet. Til slutt tenkte jeg det bare var vel fortjent, og det tenker jeg fortsatt. Anonymkode: 25fd9...560 Herlighet. Så hvorfor slo du ikke opp da?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #14 Skrevet 9. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Si det du når du selv havner uten i årevis.. Anonymkode: c18c9...a90 Hvorfor vil du deg selv så vondt at du er i et så dårlig forhold? Det er da så mye bedre å gå fra han og ha det bra, så slipper du å være utro også. Anonymkode: 96459...262 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #15 Skrevet 9. juni 2018 5 minutter siden, Jegskulleønskeat said: Herlighet. Så hvorfor slo du ikke opp da? Bl.a. fordi hun truet med selvmord dersom jeg skulle gjøre det slutt. Anonymkode: 25fd9...560
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 9. juni 2018 #16 Skrevet 9. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bl.a. fordi hun truet med selvmord dersom jeg skulle gjøre det slutt. Anonymkode: 25fd9...560 Da var hun syk, og burde blitt lagt inn. Det hjelper ikke situasjonen å være utro hvertfall.
Nuttery Skrevet 9. juni 2018 #17 Skrevet 9. juni 2018 En kombinasjon av at vi slet i forholdet og at jeg selv mangler impulskontroll.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #18 Skrevet 9. juni 2018 2 minutter siden, Jegskulleønskeat said: Da var hun syk, og burde blitt lagt inn. Det hjelper ikke situasjonen å være utro hvertfall. Nå var det ikke akkurat meningen at hun skulle finne det ut. Men uansett, da hun fant det ut gikk hun til politiet og fortalte dem at jeg røykte hasj. Så nå kan hun bare få drepe seg selv for alt jeg bryr meg. Håper egentlig hun gjør det, for hun er en pest og en plage for alle rundt seg. Anonymkode: 25fd9...560 1
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 9. juni 2018 #19 Skrevet 9. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå var det ikke akkurat meningen at hun skulle finne det ut. Men uansett, da hun fant det ut gikk hun til politiet og fortalte dem at jeg røykte hasj. Så nå kan hun bare få drepe seg selv for alt jeg bryr meg. Håper egentlig hun gjør det, for hun er en pest og en plage for alle rundt seg. Anonymkode: 25fd9...560 For en fæl ting å si. Jeg håper hun har det bra jeg❤️ Man er ikke skyld i å være syk.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #20 Skrevet 9. juni 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du fortjener bedre, og din partner fortjener bedre (punktum). Anonymkode: bc69b...a4f Når du avslutter en setning trenger du ikke å skrive 'punktum'. (Akkurat som man brukte 'Stopp' i telegrammer i "gamle dager") . Det holder med den lille prikken. Da lærte du noe i dag også. Anonymkode: 8eac3...35d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå