AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #1 Skrevet 9. juni 2018 Skal ut å fly med Norwegian i morgen. Bestilt via nettet og har appen. Nå fikk jeg et varsel om at jeg kan sjekke inn. Hva betyr dette? Jeg har jo baggasje og sånt også ... Anonymkode: 859b2...c90
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #2 Skrevet 9. juni 2018 Betyr ikke no mer enn at du kan sjekke inn via appen din. Det at du har bagasje betyr ikke noe som helst, dette fikser du når du kommer på flyplassen via innskjekksautomaten. Der vil du få bagasje tag og boardingkort og så levere inn bagasje i skranken som normalt. Det samme kan du gjøre hos SAS så dette er ikke unormalt. Du kan velge selv, sjekk inn nå vis app eller gjøre alt på flyplassen imorgen via automat. Anonymkode: d8c6f...797
Christiane_W Skrevet 9. juni 2018 #3 Skrevet 9. juni 2018 (endret) Det betyr rett og slett at du kan sjekke inn nå. Om du sjekker inn på mobilen skriver du inn hvor mange kolli bagasje du skal sjekke inn. Når du kommer på flyplassen går du til en innsjekkingsautomat og printer bagasjetag, setter den på kofferten/bagen og leverer kofferten/bagen i bagdrop. Om du skal fly fra Gardermoen og kommer med tog ligger området til Norwegian til venstre når du kommer opp rulletrappa fra togstasjonen. Endret 9. juni 2018 av Christiane_W 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå