AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #1 Skrevet 9. juni 2018 Hun står ikke opp for seg selv. Har knapt sett henne etter at hun begynte å date en fyr. Fyren er for meg en åpenbar player, noe jeg har sagt. Han ditcher henne til stadighet osv. I går ba hun meg med på en kaffe. Jeg tenkte at vi endelig kunne få litt tid sammen, men plutselig skriver hun om en fantastisk bra film vi burde se på kino. Jeg tenker, vel, la gå. Bra vær, men filmen skal være bra oc det er noe hun sterkt ønsker. Vi møtes så på kinoen. Hun virker litt ufokusert. Etterpå sjekket jeg han fyren på fb og han viser seg å jobbe der. Under filmen sitter hun og snapper til han. Når filmen er ferdig må hun fort hjem. Sånn har det vært i 2 måneder nå. Ringer hun, handler alt om han. Hun avlyser planer i siste liten med alle og er med på aktiviteter som jeg vet hun hater. Han gjør aldri noe for henne. Det er hun som drar hjem til han hver gang. To ganger har vi vært i parken når han har vært der med kompiser uten at hun har sagt det på forhånd. Jeg synes det er ukomfortabelt å ligge i bikini med mange ukjente menn på alle kanter. Da vi syklet for en tid siden, syklet vi tilfeldigvis ut dit han bor for å "stalke". Det toppet seg da jeg endte opp med å gjøre henne en tjeneste. Jeg kjørte 3 mil for å hente noe på finn. Etterpå har jeg skjønt at det var til han Hva kan jeg gjøre med dette? Anonymkode: 800e8...e85
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #2 Skrevet 9. juni 2018 Si fra, be henne ta kontakt igjen når hun har andre ting i hodet enndenne fyren. Anonymkode: 6ffcb...b42 1
ViljaH Skrevet 9. juni 2018 #3 Skrevet 9. juni 2018 Si til henne at fra nå av skal dere gjøre ting sammen som ikke har noe med ham å gjøre, fordi du er lei? 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #4 Skrevet 9. juni 2018 Si ifra til henne at du ikke synes det er noe greit sånn hun holder på og at du savner venninnen din. Gjør hun det igjen så kan du demonstrere at du mener det ved å dra hjem igjen. Hun er bok veldig forelsket og da glemmer man lett alt annet og andre. Boen ganger må man lære på den harde måten at man må prioritere venner også selv om man er forelsket, ellers mister man dem. Anonymkode: 8e228...f8c 1
Gjest O.G. Skrevet 9. juni 2018 #5 Skrevet 9. juni 2018 Hu har blitt karstyrt og da er det bare å ikke avtale mer med henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå