Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var et PcSpill med Josefine på Gården. Der hang det noen snakkende spekeskinker på ei hylle. Også var det noen gårder som låg litt lenger borte. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Også hugser jeg at hun vinket farvel når jeg avsluttet spillet. Men da var Josefine så rar. Hun var så liten og koselig på det spillet.

Skrevet

Jeg skulle gjerne spilt det spillet igjen. Noen som kan legge ut bildet av dette spillet?.

Skrevet

Også kom det en sånn koselig sang på slutten av spillet. 

Skjermbilde_2011-12-16_kl._10.55.51[1].png

Skrevet

Ååååh Josefine! Jeg elsket de spillene 😄 Tror ikke jeg har spilt akkurat det med gården, men husker helt klart spillene!

Prøvde å google men finner av en eller annen grunn bare "Josefine's Skolehjelp" Jeg husker et spill hvor det var en grotte med mange forskjellige ganger og slikt, elsket det! 

Skrevet

Jeg bor på en gård selv. Og det spillet er veldig koseligt. Vi har en kjempekoselig nymoderne låve og et koseligt hus. 

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Jona skrev:

Jeg bor på en gård selv. Og det spillet er veldig koseligt. Vi har en kjempekoselig nymoderne låve og et koseligt hus. 

Så koselig:-).

Anonymkode: 45bd2...9b2

Skrevet

En av mine venninner hadde de. Vi hang mye hos henne etter skoletid, for å si det sånn 😄 

Spilte også mye Gubben og Katten, og Flåklypa.

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ja det var et skikkelig koselig spill. 

Anonymkode: 2b05c...255

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ja det var et av mine favorittspill. 

Anonymkode: 2b05c...255

Skrevet

Husker ikke noe Josefine på gården spill. Husker på skolen og på ferie, men ikke noe med en gård.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...