Gå til innhold

Vil på festival med venninne, vil ikke at kjæresten skal bli med

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg sier til kjæresten at jeg og ei venninne skal på festival, så kommer han til å si at han blir med. Om jeg sier nei blir han sur og mistenksom, og ikke minst såret. Er bare så lenge siden jeg og denne venninna har gjort noe sammen alene, og rett før festivalhelga har jeg og kjæresten nettopp kommet hjem fra en ukes lang ferie også. Har ikke fortalt ham hva planene våre er ennå fordi jeg ikke orker noen diskusjon, så hvordan skal jeg si til han at jeg ikke vil ha han med? Vil jo ikke såre han heller. 

Anonymkode: 4d890...841

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare si det er jentetid. 

Anonymkode: 212d4...e71

• Liker 12
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare si det er jentetid. 

Anonymkode: 212d4...e71

Lol

Skrevet

Hvis du sier at det er lenge siden du og venninna di har gjort noe alene sammen og at dere tross alt akkurat har vært på ferie sammen så burde vel det gå greit? Skulle han bli sur, la han bli sur. Man kan ikke gardere seg for slikt hele tiden og man må kunne finne på ting hver for seg i et forhold. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Festival er sjekkefest og mulighet for å få seg noen nye seksuelle oppmuntringer. Kanskje kan du lære deg noen nye triks? Klart det virker dempende på muligheten for å få seg noe nytt hvis man har med kjæresten! Det burde han forstå! Det er vel bare å fortelle ham at han har deg resten av året men nå trenger du en selvtillit boost som bare fremmede menn kan gi deg. Så vil han ha glede av at du kommer hjem glad, lykkelig, brun, med masse D-vitaminer og velpult. Sannsynligvis vil det komme han til gode også. Hvis han virkelig vil deg og dere det beste så burde han selvfølgelig unne deg dette. Bare husk kondom!

Anonymkode: 554e9...04f

• Liker 4
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Si at det er en jentetur, drar han aldri på guttetur?

Skrevet

Vinkle det når du forteller om det til ham "det er lenge siden jeg og X har fått litt kvalitetstid sammen bare vi to, jeg savner henne. Så vi fant på at vi skal på festival! Vi har kjøpt billetter allerede! Var ikke deten god idé? Jeg gleder meg allerede!" 

Ser ikke helt hvordan han skal klare å invitere seg med da. Om han gjør det, så kan du se litt rart på ham, og spørre om han ikke hørte hva du sa? Og så sier du, om du må, at det synes du ikke er noen god idé. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Gent82 said:

Lol

Wow, for et utrolig givende og interessant innlegg.

Anonymkode: c1c07...06b

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Festival er sjekkefest og mulighet for å få seg noen nye seksuelle oppmuntringer. Kanskje kan du lære deg noen nye triks? Klart det virker dempende på muligheten for å få seg noe nytt hvis man har med kjæresten! Det burde han forstå! Det er vel bare å fortelle ham at han har deg resten av året men nå trenger du en selvtillit boost som bare fremmede menn kan gi deg. Så vil han ha glede av at du kommer hjem glad, lykkelig, brun, med masse D-vitaminer og velpult. Sannsynligvis vil det komme han til gode også. Hvis han virkelig vil deg og dere det beste så burde han selvfølgelig unne deg dette. Bare husk kondom!

Du bør ikke være sammen med noen. Du virker sykelig paranoid 

Anonymkode: af709...dff

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Du bør ikke være sammen med noen. Du virker sykelig paranoid 

Du er sneversynt, fordomsfull, tar meg ikke på alvor og tror jeg er ironisk.

AnonymBruker
Skrevet

Fortell han at du trenger alenetid med venninnene dine også. Har vært med venninner som har med kjæresten sin, og det er hyggelig det men det blir ikke det samme som å være alene med venninnen. Man faller litt utenfor og stemningen går litt ned uansett. Bare si at dere har snakket om å dra på festivalen sammen. Spør han om å bli med så må du si at det er venninnetid. Blir han sur så får han bli sur. 

Anonymkode: 8be29...a68

• Liker 2
Skrevet

Gå berserk og skrik "Vi skal ha jentetid, din ubrukelige idiot!! Bare jentekos - Uuuten deeeeeg!!! Forstår du?!?! Fuuuck youuuu!!!!" 

Da vil han garantert forstå :briller:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er sykelig paranoid nettopp fordi du ikke er ironisk.

Anonymkode: c1c07...06b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Dersom en mann ønsket å reise på festival eller noe sammen med noen kompiser (uten å ta med jenten sin) så ville denne jenta sannsynligvis bare fått Dump ham!!!!! og lignende kommentarer her på forumet...            

Anonymkode: fa92b...e0d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom en mann ønsket å reise på festival eller noe sammen med noen kompiser (uten å ta med jenten sin) så ville denne jenta sannsynligvis bare fått Dump ham!!!!! og lignende kommentarer her på forumet...            

Anonymkode: fa92b...e0d

Tviler

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

"Han sier at han blir med". Hvem formulerer seg sånn? Man kan ikke bare bestemme at man blir med på andres planer. Da mangler man sosiale antenner. I så fall SPØR man.

Jeg hadde bare sagt, "Forresten, Mia og jeg skal på ABC-festivalen den x. juli". "Kan jeg være med?" "Det er bare oss denne gangen, hadde lyst på en jentetur siden det er så lenge siden vi har hatt det". 

Enkelt og greit. Han kan ikke si noe på det.

Anonymkode: 02d08...497

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette bare understreket mitt poeng.

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Han sier at han blir med". Hvem formulerer seg sånn? Man kan ikke bare bestemme at man blir med på andres planer. Da mangler man sosiale antenner. I så fall SPØR man.

Jeg hadde bare sagt, "Forresten, Mia og jeg skal på ABC-festivalen den x. juli". "Kan jeg være med?" "Det er bare oss denne gangen, hadde lyst på en jentetur siden det er så lenge siden vi har hatt det". 

Enkelt og greit. Han kan ikke si noe på det.

Anonymkode: 02d08...497

Det er vel bare sånn vi er. Vi tenker liksom ikke på å spørre om å bli med, fordi vi er så vant til at det aldri er noe problem å henge seg på hverandres aktiviteter. Det har vel blitt litt sånn at vi ser på det som en selvfølge å bli med på ting om vi har lyst, fordi det aldri har vært noe problem. Men akkurat denne turen vil jeg ha i fred med venninna mi, selv om kjæresten og venninna er gode venner og vi nok hadde hatt det gøy sammen vi tre også. 

Skrevet

Det er bedre at du inkluderer han og tar han med på planene dine (selv om du skal dra uten han). Han kommer nok til å bli mer sur eller såret, pga du går bak ryggen hans og planlegger dette uten å inkludere han i hva du skal gjøre. 

Hadde dette vært meg ville jeg definitivt sagt at dette er jentetid hvor dere skal ha litt kvalitetstid sammen, det er lenge siden sist og dere vil skape nye minner. Hvis han blir mistenksom eller skeptisk så får dere møte hverandre på halvveien, at dere ringes og sender meldinger sammen underveis. 

AnonymBruker
Skrevet

Si det som det er. Du har ikke hatt alenetid med venninnen din på lenge, og dere to har lyst til å dra på festival alene og skape et nytt minne. I tillegg til at du og kjæresten da akkurat har vært alene (?) på ferie sammen. Det er viktig å ikke være med kjæresten hele tiden og bygge og beholde vennskap, kanskje spesielt når man er i et forhold. Gi og ta, her må kjæresten din jobbe med følelsene sine. Dere kan jo gjøre en avtale på at du sender snap/melding x antall ganger i løpet av festivalen? Jeg forstår han også, for jeg er sjalu av meg, men man kan ikke kreve at partneren ikke skal være alene med venner. 

Kanskje venninnen din har lyst til å være med bare deg også. 

Anonymkode: e6697...8a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...