Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser med frykt på at strømregning for mai måned kanskje blir på 3000,- Jeg fatter ikke hvordan det kunne gå så galt. TIdligere, altså bare for noen år siden så var det regninger på bare 1000,- for en sommermåned og 2000 for en vintermåned. Nå er alt doblet.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

min ble for mai 870kr, enebolig på 120kvm grunnflate med 3 individer. så ligger akkurat der den pleier for mai mnd

Anonymkode: b6c11...27d

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

min ble for mai 870kr, enebolig på 120kvm grunnflate med 3 individer. så ligger akkurat der den pleier for mai mnd

870 for både nettleie og strøm?

Anonymkode: 3522b...444

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

870 for både nettleie og strøm?

Anonymkode: 3522b...444

ja. Er rundt 2000kr fra oktober til april, så rundt 1000kr april til september. 

AnonymBruker
Skrevet

Pr mnd.

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken strømsone bor du i da? Prisen på strøm varierer mye fra den dyreste til den billigeste strømsonen. Landet er delt opp i fem ulike strømsoner. 

Anonymkode: 0b46c...788

• Liker 1
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Må bare få ut litt frustrasjon.... Kjedelig når jenter/damer i 20 åra i huset løper rundt i bare undertøy og klager når det er 24 grader i huset! Ba de ta på seg bukser og ullsokker men neida.... Håpløst. Da får de heller fryse :)

Anonymkode: 3c9d8...1a8

Skrevet

Jeg betaler over kr 500 i nettleie og strøm, for litt over 300 kwh.

Anonymkode: 91f8c...cb2

Skrevet
På 9.6.2018 den 9.10, AnonymBruker skrev:

Hvilken strømsone bor du i da? Prisen på strøm varierer mye fra den dyreste til den billigeste strømsonen. Landet er delt opp i fem ulike strømsoner. 

Oppland. Bodde i Østfold før og der var strømmen rimeligere.

Skrevet

^^ :regn: ?

Anonymkode: 91f8c...cb2

Skrevet
På 9.6.2018 den 2.09, blinkskuddet skrev:

Ser med frykt på at strømregning for mai måned kanskje blir på 3000,- Jeg fatter ikke hvordan det kunne gå så galt. TIdligere, altså bare for noen år siden så var det regninger på bare 1000,- for en sommermåned og 2000 for en vintermåned. Nå er alt doblet.

Du kan vente deg en mye kraftigere strømregning til vinteren.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...