Oslo25 Skrevet 8. juni 2018 #1 Skrevet 8. juni 2018 Jeg er en 29 år gammel mann som allerede noen år har hatt et ønske om å bli far. Utfordringen er, som beskrevet i tittelen, at jeg ikke kan gå inn i et forhold med en kvinne. Har vurdert surrogati, men kommet til at dette er noe jeg ikke ønsker, da jeg ikke er villig til å ta sjansen på at mitt barn ikke skal ha kontakt med både mor og far. Har hørt at jeg har et tiltalende utseende. Videre har jeg god helse, masterutdannelse, fast jobb og ellers stabile rammer rundt meg. Bor i Osloområdet. Jeg kjenner jo til at mange kvinner benytter seg av sæddonor, men en del må vel også se fordeler ved at barnet har kontakt med sin far? Hvor lett er det egentlig å finne en kvinne som er villig til å få barn med meg? 3
Hadley Skrevet 8. juni 2018 #2 Skrevet 8. juni 2018 Du kunne ikke tenke deg å adoptere et barn? Du kan prøve Gaysir. Det fins lesbiske par som ønsker en donor som også DELTAR som en far. Selvsagt ikke alle lesbiske par, men det fins da noen. 8
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #3 Skrevet 8. juni 2018 Et barn har rett til en far og mor. IKKE en far og far. Hva for no tukling med naturen er det? Anonymkode: 9124d...3b7 2
JesusErStammen Skrevet 8. juni 2018 #5 Skrevet 8. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Et barn har rett til en far og mor. IKKE en far og far. Hva for no tukling med naturen er det? Anonymkode: 9124d...3b7 det høres ut som du kommer fra år 0... det er 2018, og dette er lov, dessuten, hva er så dårlig med å ha 2 fedre? 15
Frkwitch Skrevet 8. juni 2018 #6 Skrevet 8. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Et barn har rett til en far og mor. IKKE en far og far. Hva for no tukling med naturen er det? Anonymkode: 9124d...3b7 Du bør bli mer opplyst om samfunnet anno 2018..og tror ikke ts er så jævla int. i dette våset ditt! Har du vurdert å få barn med lesbiske? 9
Oslo25 Skrevet 8. juni 2018 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2018 2 minutter siden, Hadley skrev: Du kunne ikke tenke deg å adoptere et barn? Du kan prøve Gaysir. Det fins lesbiske par som ønsker en donor som også DELTAR som en far. Selvsagt ikke alle lesbiske par, men det fins da noen. Har i utgangspunktet lyst på biologiske barn. Å adoptere som enslig eller i samliv med en mann er jo uansett i praksis umulig. 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #8 Skrevet 8. juni 2018 1 minutt siden, JesusErStammen skrev: det høres ut som du kommer fra år 0... det er 2018, og dette er lov, dessuten, hva er så dårlig med å ha 2 fedre? Det blir slutt på dine tilhengere Jesus. Folk dør ut hvis vi skal ta den helt ut. Anonymkode: 9124d...3b7
Hadley Skrevet 8. juni 2018 #9 Skrevet 8. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Et barn har rett til en far og mor. IKKE en far og far. Hva for no tukling med naturen er det? Anonymkode: 9124d...3b7 Kanskje si det til heteroene som knuller seg gravid uten å kjenne partneren? Jeg tror dette er en homofil mann som ønsker seg et barn. Og å bli en god pappa. 13
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #10 Skrevet 8. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et barn har rett til en far og mor. IKKE en far og far. Hva for no tukling med naturen er det? Anonymkode: 9124d...3b7 Du er klar over at et barn kan ha to mødre? Det kalles mor og medmor. Anonymkode: 85c02...6a3 5
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #11 Skrevet 8. juni 2018 1 minutt siden, Oslo25 skrev: Jeg er en 29 år gammel mann som allerede noen år har hatt et ønske om å bli far. Utfordringen er, som beskrevet i tittelen, at jeg ikke kan gå inn i et forhold med en kvinne. Har vurdert surrogati, men kommet til at dette er noe jeg ikke ønsker, da jeg ikke er villig til å ta sjansen på at mitt barn ikke skal ha kontakt med både mor og far. Har hørt at jeg har et tiltalende utseende. Videre har jeg god helse, masterutdannelse, fast jobb og ellers stabile rammer rundt meg. Bor i Osloområdet. Jeg kjenner jo til at mange kvinner benytter seg av sæddonor, men en del må vel også se fordeler ved at barnet har kontakt med sin far? Hvor lett er det egentlig å finne en kvinne som er villig til å få barn med meg? Det tror jeg absolutt er mulig. Mange kvinner synes homofile er svært snille og omsorgsfulle og ser at de kan være gode foreldre. Men når en kvinne føder sitt barn skapes et bånd jeg tror menn ikke helt forstår. Kvinner blir mødre og med det følger en dyrisk trang til å være med sitt avkom og beskytte det. Kvinner som ikke får tilbringet tid med sin baby blir rett og slett psykisk syke. Så å tro at det er enkelt for et menneske som akkurat har født sitt avkom å overlate det til far eller en stefar i ditt tilfelle blir nok litt optimistisk. Det er oftest umulig både for baby og mor så en delt omsorgsløsning må nok komme senere etter ammeperiode og babytiden er over. Det er nok litt av grunnen til at kvinner velger donorer i stede for en mann de kjenner - frykten for at mannen skal ta fra henne barnet. Men når det er sagt så skjønner nok de fleste kvinner viktigheten av at barnet har tett og god kontakt med barn på silt, men etter den kritiske babytiden... Anonymkode: 6ff82...f3c 1
Oslo25 Skrevet 8. juni 2018 Forfatter #12 Skrevet 8. juni 2018 1 minutt siden, Frkwitch skrev: Du bør bli mer opplyst om samfunnet anno 2018..og tror ikke ts er så jævla int. i dette våset ditt! Har du vurdert å få barn med lesbiske? Har jo vært inne på Gaysir, for eksempel, men i grupper á la "foreldre sammen" kan du telle de kvinnelige medlemmene på en hånd.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #13 Skrevet 8. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det tror jeg absolutt er mulig. Mange kvinner synes homofile er svært snille og omsorgsfulle og ser at de kan være gode foreldre. Men når en kvinne føder sitt barn skapes et bånd jeg tror menn ikke helt forstår. Kvinner blir mødre og med det følger en dyrisk trang til å være med sitt avkom og beskytte det. Kvinner som ikke får tilbringet tid med sin baby blir rett og slett psykisk syke. Så å tro at det er enkelt for et menneske som akkurat har født sitt avkom å overlate det til far eller en stefar i ditt tilfelle blir nok litt optimistisk. Det er oftest umulig både for baby og mor så en delt omsorgsløsning må nok komme senere etter ammeperiode og babytiden er over. Det er nok litt av grunnen til at kvinner velger donorer i stede for en mann de kjenner - frykten for at mannen skal ta fra henne barnet. Men når det er sagt så skjønner nok de fleste kvinner viktigheten av at barnet har tett og god kontakt med barn på silt, men etter den kritiske babytiden... Anonymkode: 6ff82...f3c Jeg sa det rett ut og denne her pakket inn hele budskapet. Det er rett og slett ikke naturlig å ha to mødre eller to fedre. Samma hvilket årstall vi lever i! Anonymkode: 9124d...3b7 2
Oslo25 Skrevet 8. juni 2018 Forfatter #14 Skrevet 8. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det tror jeg absolutt er mulig. Mange kvinner synes homofile er svært snille og omsorgsfulle og ser at de kan være gode foreldre. Men når en kvinne føder sitt barn skapes et bånd jeg tror menn ikke helt forstår. Kvinner blir mødre og med det følger en dyrisk trang til å være med sitt avkom og beskytte det. Kvinner som ikke får tilbringet tid med sin baby blir rett og slett psykisk syke. Så å tro at det er enkelt for et menneske som akkurat har født sitt avkom å overlate det til far eller en stefar i ditt tilfelle blir nok litt optimistisk. Det er oftest umulig både for baby og mor så en delt omsorgsløsning må nok komme senere etter ammeperiode og babytiden er over. Det er nok litt av grunnen til at kvinner velger donorer i stede for en mann de kjenner - frykten for at mannen skal ta fra henne barnet. Men når det er sagt så skjønner nok de fleste kvinner viktigheten av at barnet har tett og god kontakt med barn på silt, men etter den kritiske babytiden... Anonymkode: 6ff82...f3c Får håpe det er sånn, ja. Jeg skjønner at kvinner kan ha sterke bånd til barnet den første tiden, og at det er praktiske sider i en slik fase, for eksempel i forhold til amming. Så lenge man kunne hatt delt omsorg når denne fasen var over, hadde jeg vært fornøyd. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #15 Skrevet 8. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sa det rett ut og denne her pakket inn hele budskapet. Det er rett og slett ikke naturlig å ha to mødre eller to fedre. Samma hvilket årstall vi lever i! Anonymkode: 9124d...3b7 Det er mange barn som vokser opp med kun en mor eller kun en far. Kvinner som er alenemødre og noen menn er alenefedre. Anonymkode: 6ff82...f3c 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #16 Skrevet 8. juni 2018 1 minutt siden, Oslo25 skrev: Får håpe det er sånn, ja. Jeg skjønner at kvinner kan ha sterke bånd til barnet den første tiden, og at det er praktiske sider i en slik fase, for eksempel i forhold til amming. Så lenge man kunne hatt delt omsorg når denne fasen var over, hadde jeg vært fornøyd. Ja jeg tror delt omsorg er noe stadig fler velger og som gjør en vinn vinn situasjon. Men da må mor og far ville hverandre det beste, være enig i grunnleggende prinsipper rundt barneoppdragelse og omsorg. Og så bør far ikke presse mor første året. Nyforløste kvinner har ekstreme hormonnivå i seg naturlig for å kunne være vare for ethvert behov babyen har. Dette hormonnivået kan gi andre utslag mot mannen enn mot babyen i form av aggresjon mot far hvis hun føler seg stresset eller presset. Da kan videre samarbeid bli vanskelig. En far på vent har alt å vinne på å yte Max hjelp, støtte, og omsorg for dem begge, dvs ikke være eller tenke egoistisk. Anonymkode: 6ff82...f3c 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #17 Skrevet 8. juni 2018 Så koselig Jeg har en god kamerat som er homo, han har ei nydelig jente som han har annenhver helg. Å hun sier at hun har 4 pappaer.. ekte pappa, kjæresten til far, kjæresten til mor, å Gud 🙈 kjenner også ett annet homofilt par som har adoptert😊 stå på så finner du en perfekt mor til dine barn! Anonymkode: 9124d...856 7
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #18 Skrevet 8. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så koselig Jeg har en god kamerat som er homo, han har ei nydelig jente som han har annenhver helg. Å hun sier at hun har 4 pappaer.. ekte pappa, kjæresten til far, kjæresten til mor, å Gud 🙈 kjenner også ett annet homofilt par som har adoptert😊 stå på så finner du en perfekt mor til dine barn! Anonymkode: 9124d...856 Stakkars unge så forvirra! Dette er moderne barbarisme. Anonymkode: 9124d...3b7 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #19 Skrevet 8. juni 2018 6 minutter siden, JesusErStammen skrev: jeg vet det er en diskusjon... men tenk det som om du hadde vært homofil.. hva ville du gjort... Tenkt på hva JESUS Kristus hadde sagt om mine handlinger. Anonymkode: 9124d...3b7
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #20 Skrevet 8. juni 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stakkars unge så forvirra! Dette er moderne barbarisme. Anonymkode: 9124d...3b7 Hvorfor er det synd på denne ungen må jeg spørre? Anonymkode: 9124d...856 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå